Нискотарифните компании ще са печелившите от коронакризата
Европейските летища, които са тежко засегнати от епидемията от коронавируса, ще трябва да намерят нов модел на функциониране след края й
Обратно в новинатаКоментари - Нискотарифните компании ще са печелившите от коронакризата | Бизнес.dir.bg
Коментари
"Европейските летища, които са тежко засегнати от епидемията от коронавируса, ще трябва да намерят нов модел на функциониране след края й" Не знам този що за "корифей" е но "моделът" на функциониране на летищата е един и същ по целия свят и не е променян от ерата на хартиените билети. И той е много прост! Има ли икономика - има трафик, има ли трафик - има превозвачи, има ли превозвачи - има пари в летището и то предоствя безопасност (на първо място) и качествени услуги.
Даже да издигнем и лозунга да я издигнем на нови висоти, ето - чак във въздуха! И не крадете рекламните им поръчкови списания, хвърлени под седалката или на пътеката, даже не ги докосвайте, каза чичко доктор!
ниските тарифи и условия на обслужване: да живее българо-ирландската дружба, да расте и крепне вовеки!
Ако пътуванията приключваха веднъж и завинаги от една пандемия, корабите трябваше да са насечени за дърва още след средновековната чума, а след испанския грип да ги последват и влаковете, автомобилите и тепърва прохождащите тогава самолети. Хората няма да спрат да пътуват, а нискотарифните компании са тези, които правят пътуването възможно за болшинството хора. Хем имат най-голямата клиентска база, хем имат много изчистен и устойчив бизнес модел, позволил им да натрупат огромни резерви и да преживеят кризата като победители. Най-богатите пък масово се пренасочват към частни полети вместо бизнес класата на класическа авиокомпания. Така че много скоро това, което предлагат нискотарифните компании, ще стане стандарт на обслужване на къси и средни разстояния. Поне в Европа.
Авияцията е най-бързи развиващият се сектор и скоро това ще се въстанови.Мненията, че светът ще се промени са толкова глупави и лишени от логика...Нима, няма да посетиш Тайланд или Испания?!Който си обича да пътува и си има парички, ще си лети, другите с 20 годишната таратайка може да обесняват как света се променя...
Авиацията приключва полека-лека.
Пълни глупости, съвсем скоро след тъпата коронка ще има още по-голям бум на желаещи да летят и да посещават чужди страни.Ти си ходи с колата до село и влака до Варна за 8 часа...
Интересно как трафика в Европа се възстановява като почти цяла Европа е за втори път затворена. Това че нискотарифните компании все още летят не значи че самолетите са пълни.
Ирландската авиокомпания Райънеър обяви в началото на ноември загуба от 197 милиарда евро през първите шест месеца на финансовата си година, приключваща в края на септември спрямо печалба от 1,15 милиарда евро през същия период на предходната година. 197 Милиарда евро загуба? Я си оправете статията.
Светът се развива. За радост или не, но след вируса няма да бъде никога същия. Нещата се променят пред очите ни. Не тъгувайте за старото, а бъдете адаптивни. Безкрайните пътувания нагоре надолу ще останат в миналото. Какво ще е новото само бъдещето ще покаже, но няма да е връщане към онова, което помним. Или поне не в познатия му вид.
"Ирландската авиокомпания Райънеър обяви в началото на ноември загуба от 197 милиарда евро през първите шест месеца на финансовата си година..." Я пак???? Милиарда или милиона? Слагайте преводачи поне с IQ около 100. Пазарната капитализация на компанията е под 20 милиарда. Тя просто НЕ МОЖЕ да загуби 197 милиарда.