Национален план залага 9 веломаршрута с дължина от 4658 км

Докато велоалеите в България са твърде малко и твърде разпокъсани, държавата с месеци бави приемането на готовия Национален велосипеден план, поредният документ в очакване на ново Народно събрание

Обратно в новината

Коментари - Национален план залага 9 веломаршрута с дължина от 4658 км | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да затвориш две платна за автомобили на бул.Раковски в София за две велоалеи ума ми не го побира!

Бе нали стремежа е да се освобождават центровете на градовете, така е в целия свят и всеки го знае, само ти си нещо изостанал, да не живееш у гората?

Много "практично , прогресивно и екологично" - Заради "ПОТЕНЦИЯЛНИЯТ " велосипедист улицата е с намалена на половина пропостливост , колите стоят и работят на едно място в задръстване и бълват ЕКОЛОГИЯ Да се изграждат Велоалей е едно , но вместо това се усвояват средства като се съсипва нещо построено

Тези , които са против изграждането на велосипедна инфраструктура в градовете и между населените места , доа погледат поне един етап от големите колоездачни ообиколки да видят как навсякде има велоаеи. Въпрс на цивилизованост.. Не бай Ганьо не иска да се разлеби в нинакъв слечай с ГОЛФО

Умът е малък, затова не побира толкова простичка мисъл.

Хубавите велосипеди са на цената на новия внос. Сметайте кога Ганьо ше се качи на колело...

Новият внос на какво?

Много добра подготовка за бъдещето. Пари няма , ДВГ ги забранява Европа 2035 . И за нас остава да вадим балканчетата от мазетата. Но това няма значение - важното е че ще бъдем здрави от много въртене на "педалите".

в държавата влакове няма, те - колелета. Смях ...

В държавата хеликоптери няма а той влакове.

Тази карта е на магистралите - планирани и неосъществени. Сега ги заменят с велоалеи

Това са веломагистрали. Дано наистина ги направят. Велоалеи са вътре в градовете само.

Велосипеден туризъм е възможен само в холандските равнини и където имат условия за това. В България единствено Добруджа става за тази работа. През нивите ли ще карате колелета ?

Да бе, в Холандия карат през лалетата и ги мачкат.

А на местните бабаити, добре почерпени, наквасени, изпили си хапчетата, с изтекла гражданска, ще им позволим ли да се движат по тази мрежа? Може би между 22 и 06 сутринта?

Що за идиотизъм е това ?

Имаше едни пари за усвояване , е усвоени са.

Има едно циганизиращо се село Батин Русенско . Направете панорамен път от там до Русе , сега на картата ви пътя заобикаля 50км и върви по лавния път Истанбул-Букурещ точно в участъка на смърта . Предполагам в София ги изсирвате тези планове пардон изписвате . Вдигнете си тлъстите софийски задници и вижте трасето с очите си а не по гугъл картите .

Добре де, що решихте, че само софиянци правят нещо по министерствата! Това не ви го разбирам, честно, та на нас дори кметицата ни не е от София, защо си мислите, че на ключови места са назначени софиянци? Ами не са! Поровете се и вижте кой от къде се е пръкнал и после пишете, че трябва да си мръзнат тлъстите софийски задници. Те тия задници знаете ли колко са преживели, докато се докопат до София и установят, че и издигнат - ехеееей. Не можете дори да си представите на какво са готови тези задници, за да останат в софия и да ги пишете софиянци /а те не са/. Но моля, спрете да си мислите, че щом някой е в София, то той е софиянец. Софиянци вече почти не останахме, малцинство сме и то потискано малцинство, повярвайте ми.

Абе софиянци ли трябва да дойдат да ви правят велоалеите?

С името Портних разреши на свой човек да постави 11 "преместваеми търговски обекта" в Морската градина на Варна.А за това че в цялата градина няма НИТО ЕДНА работеща тоалетна не му пука,хем се разхождаш хем ториш насажденията,дал Бог храсти....Сега ново 20-Частна детска градина да бъде изградена в местността "Салтанат" в Морската градина . Такова намерение бе представено на обществено обсъждане днес, съобщава Moreto net. Предвижда се детското заведение да бъде вдигнато върху частен терен на площ от 2500 квадрата. Имотът се намира край алея под подлеза между спирки Акации и Делфинариум. Намерението на собственика на земята е да бъде изградена детска градина на два етажа, която след това да стане един прекрасен комплекс за бедни хорица с мерцедеси които да дишат чист въздух.В България няма нещо незаконно което да не може да стане законно.АЛО,ВЛАСТТА В БЪЛГАРИЯ,ЗАЩО МИРИШЕШ???

и този път по същият път ли ще минава като за автомобили между Сл. Бряг и Варна? Това там с автомобил е високо-рисково, а с велосипед е равносилно на самоубийство. В България само с велоалеи ще стане иначе, с нашата култура на каране просто забрави. А велоалеи никой няма да построи. Определено не завиждам на велосипедистите в България за условията.

Има стотици разработени такива вело маршрути, които си остват само по красиви брошурки. Това е поредното усвояване на средства по поредния безсмислен проект и нищо повече. както всякакви други туристически и кулинарни маршрути ....

Планът касае много малък процент от населението, т.е. не е абсолютен приоритет. Карам велосипед по 10 000 км всяка година и мисля, че съм запознат. Враговете са ми тирове, зърновози, овчарски или бездомни кучета, комари като врабчета покрай Дунава. Спечифична група сме, не виждам как примерно семейства с деца ще ползат този нац. план, поне в извънградската му част, със сигурност.

Нали затова е плана за да се увеличи този процент. Освен това ще се икономисват горива които се внасят. Не на последно място - екологията.

Сложете и година де 3022

Бравос,при рекордна инфлация и безработица- национален велосипеден плам/план!С колелета - към светлото евро лгбт бъдеще! А спретнете и сега и друга адекватна мярка срещу скъпият ток,бензин .храни например националнен турнир на сляпа баба,народна топка или прескочи кобила за купата на Херо Мустафа!

Бедните, вместо да плачете само, ходете и си подобрете квалификациите, да взимате нормални пари

Безработицата е рекордна, но с обратен знак - почти никога не е имало чак толкова малко безработни. А строителството на пътища, защо не и велоалеи, отдавна е известно като антикризисна мярка, защото осигурява поминък и раздвижване на икономиката на местно ниво. Дали това е най-належащо към момента? В това не мога да бъда сигурен, защото никой никога не казва от колко хора ще се ползва това. Ако е насочено към достатъчно хора, тогава няма какво да се мотае. Колоезденето е полезно и здравословно, а и щади природата.