На колело по цял свят: Производителите на велосипеди затрупани с поръчки

От февруари световното търсене на колоездачни маршрути в Google Maps е нараснало с 69% и е достигнало исторически максимум

Обратно в новината

Коментари - На колело по цял свят: Производителите на велосипеди затрупани с поръчки | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ДУХОВНО ИЗВЪНРЕДНО МНОГО ПРОСТИ ЗАГУБЕНАЦИ И СТРАХЛИВЦИ ОТ ТОВА ПРОКЛЕТО m.dir.bg! ТРИЕТЕ НАЙ ДОБРИТЕ И ЧЕСТНИ КОМЕНТАРИ, НО МНОГО СКОРО ЩЕ БЪДЕТЕ ИЗТРИТИ ОТ НАС! НИЕ СМЕ НАРОДА-СУВЕРЕН! В НАС Е СИЛАТА СВИШЕ! НИЕ СМЕ ПОВЕЧЕ ОТ ПОБЕДИТЕЛИ ЧРЕЗ ОНЗИ ГОРЕ, КОЙТО НИ ПОДКРЕПЯВА! АМИН! БОЖЕ, ЗАЕДНО ДА УНИЩОЖИМ ЗЛИТЕ! АМИН!

WTF ??!

В София доста хора карат , но пак са малко . Няма инфраструктурата ( велоалеи ) , ако имаше 100% масово хората щяха да карат . Сега си е опасно да караш по пътя .... А властта нищо не прави по този въпрос , но въпреки това реват , че било пълно с автомобили и бил мръсен въздуха ..... Ами направете велоалей . Аз искам от люлин до дружба да има такава и от младост до надежда !!

Ако нямаше зима, ако нямаше студ, ако... Ако бяхме в Италия или Гърция.. щехме да сме на моторетки и велосипеди.... Но не сме. Цяла зима велоалеите са празни, само отнемат място. А и другото... за велосипедите няма данъци. Т.е скоро време ще има.

Ходи да видиш в Германия как се карат колела целогодишно!

Защо беше цялата тази еволюция...

:) има си еволюция . ДВГ ще отиде ( той се е вече запътил) в историята , както парният Появи се електрически с доста добро КПД. Справка "тесла"

ЦенитеРамките масово се правят в Тайван, защото чорбаджиите на Драд и Крос се стискат да обучат добри заварчици и внесат машините. Производството на рамки е високотехнологична работа. Дребния чарколяк като команди, спирачки и пр. няма смисъл да се правят тук, сметката не излиза. Единствената добавена стойност е дизайна (лепенките) и конфигурацията на частите. Е, това беше преди 3-4 год., когато проучвах пазара. Сега големите асемлбатори може и да си правят рамките тук, но не го вярвам.

Изчезна текст. Цените на колелата са нормални - има за всеки - 300-400 лв. нисък клас, до 5000 хил. карбонови за ценители.

Абе за какви заварчици говориш да се вземат и обучават? Аз мисля, че всичко се изпълнява от роботи !

Електронни велосипеди????

Е имат там електроника в тях, има си контролер, дисплей все пак, също и система за управление на батерията. Но и аз като теб предполагам, че некадърният списвач е искал да каже електрически.

Йеее българските ребрандьори се бият в гърдите кви са производители. Верно са произовидели, ама на лепенките DRAG,Sprint, Cross и тн., другото идва от тайван, ама ни го продават за българско....

Щом се търси, се произвежда и пуска на пазара. Сега му е майката за печалба. Но тук не става и това даже, всичко е произведено в Мандариния, а ако е местно, е двойно по-скъпо. Че намалете ги до нормални цени и хората ще започват да си ги купуват, а не се правете на дръж ми шапката! Знаете за какво става дума, но пустото бясно печалбарство ще ви затрие. Същото е и с автомобилите - не ние сме виновни, че не можем да си подменим вехтия автопарк с нещо по-ново, както се досещате. А мерси за вниманието и си я карайте така. Ние също.

Не е скъпо! Нямаме доходи, поминък и т.н.

Местното е двойно по скъпо, понеже вземаш двойно по голяма заплата от ония в Азия, драги. Като ти намалят двойно заплатата, за да стане цената двойно по малка, ще ревнеш на умряло. Мисли малко, преди да се изцепваш така на всеослушание.

За Германия е вярно. За България -не. Проблемът тук е, че нямаме производство-не е по европейски да произвеждаме, търговийка и кожени палта за любовницата на шефа са ценностите

Ти па го изкара, че единственото перо в себестойността е заплатата на бачкера. Нормално, в производството, разходите за персонала са не повече от 30% от себестойността. Така че ако тук тези разходи са двойни, то себестойността не се удвоява, а нараства пропорционално с 30%.

А материалите за производство не идват ли от местни производители с двойни заплати бе, драги? Казах ти мисли!

Ами затова като искаш качествено колело купуваш употребявано и ти е доста на сметка. Добре е да разбираш какво купуваш, но в сегмента над 1000 лева офертите са по правило честни защото там всеки знае какво купува. А най-добре да си набавиш компонентите и да си го сглобиш сам по твой вкус.

Не ги обичам велоси_рапторите - нагли, опасни и с претенции.

Те па щото останалите не са такива ... Не можеш да очакваш прост и безотговорен човек да е добър шофьор, колоездач или пешеходец, но последните два вида са по-безопасни. Идиот в кола си остава най-опасното.

"сега се затрудняват да задоволят нарасналото търсене на планета, която е все по-пристрастена към колелетата, информира Франс прес." Значи да разбирам, че планетата е започнала яко да търси колелета???!!! Ама поне малко четете какво пишете бе!!!

А па у БГ-то караме ноФ Фнос щото е на цената на едно колело.

Аз че си земем един дизеляк за 400 лв да посмърдим малко у Софето , че е да не падне нормата на ФПЧ-то ;)

да те у простако