Коментари - На колело по цял свят: Производителите на велосипеди затрупани с поръчки | Бизнес.dir.bg
Коментари
ДУХОВНО ИЗВЪНРЕДНО МНОГО ПРОСТИ ЗАГУБЕНАЦИ И СТРАХЛИВЦИ ОТ ТОВА ПРОКЛЕТО m.dir.bg! ТРИЕТЕ НАЙ ДОБРИТЕ И ЧЕСТНИ КОМЕНТАРИ, НО МНОГО СКОРО ЩЕ БЪДЕТЕ ИЗТРИТИ ОТ НАС! НИЕ СМЕ НАРОДА-СУВЕРЕН! В НАС Е СИЛАТА СВИШЕ! НИЕ СМЕ ПОВЕЧЕ ОТ ПОБЕДИТЕЛИ ЧРЕЗ ОНЗИ ГОРЕ, КОЙТО НИ ПОДКРЕПЯВА! АМИН! БОЖЕ, ЗАЕДНО ДА УНИЩОЖИМ ЗЛИТЕ! АМИН!
В София доста хора карат , но пак са малко . Няма инфраструктурата ( велоалеи ) , ако имаше 100% масово хората щяха да карат . Сега си е опасно да караш по пътя .... А властта нищо не прави по този въпрос , но въпреки това реват , че било пълно с автомобили и бил мръсен въздуха ..... Ами направете велоалей . Аз искам от люлин до дружба да има такава и от младост до надежда !!
Ако нямаше зима, ако нямаше студ, ако... Ако бяхме в Италия или Гърция.. щехме да сме на моторетки и велосипеди.... Но не сме. Цяла зима велоалеите са празни, само отнемат място. А и другото... за велосипедите няма данъци. Т.е скоро време ще има.
Защо беше цялата тази еволюция...
ЦенитеРамките масово се правят в Тайван, защото чорбаджиите на Драд и Крос се стискат да обучат добри заварчици и внесат машините. Производството на рамки е високотехнологична работа. Дребния чарколяк като команди, спирачки и пр. няма смисъл да се правят тук, сметката не излиза. Единствената добавена стойност е дизайна (лепенките) и конфигурацията на частите. Е, това беше преди 3-4 год., когато проучвах пазара. Сега големите асемлбатори може и да си правят рамките тук, но не го вярвам.
Изчезна текст. Цените на колелата са нормални - има за всеки - 300-400 лв. нисък клас, до 5000 хил. карбонови за ценители.
Електронни велосипеди????
Йеее българските ребрандьори се бият в гърдите кви са производители. Верно са произовидели, ама на лепенките DRAG,Sprint, Cross и тн., другото идва от тайван, ама ни го продават за българско....
Щом се търси, се произвежда и пуска на пазара. Сега му е майката за печалба. Но тук не става и това даже, всичко е произведено в Мандариния, а ако е местно, е двойно по-скъпо. Че намалете ги до нормални цени и хората ще започват да си ги купуват, а не се правете на дръж ми шапката! Знаете за какво става дума, но пустото бясно печалбарство ще ви затрие. Същото е и с автомобилите - не ние сме виновни, че не можем да си подменим вехтия автопарк с нещо по-ново, както се досещате. А мерси за вниманието и си я карайте така. Ние също.
Местното е двойно по скъпо, понеже вземаш двойно по голяма заплата от ония в Азия, драги. Като ти намалят двойно заплатата, за да стане цената двойно по малка, ще ревнеш на умряло. Мисли малко, преди да се изцепваш така на всеослушание.
За Германия е вярно. За България -не. Проблемът тук е, че нямаме производство-не е по европейски да произвеждаме, търговийка и кожени палта за любовницата на шефа са ценностите
Ти па го изкара, че единственото перо в себестойността е заплатата на бачкера. Нормално, в производството, разходите за персонала са не повече от 30% от себестойността. Така че ако тук тези разходи са двойни, то себестойността не се удвоява, а нараства пропорционално с 30%.
Ами затова като искаш качествено колело купуваш употребявано и ти е доста на сметка. Добре е да разбираш какво купуваш, но в сегмента над 1000 лева офертите са по правило честни защото там всеки знае какво купува. А най-добре да си набавиш компонентите и да си го сглобиш сам по твой вкус.
Не ги обичам велоси_рапторите - нагли, опасни и с претенции.
"сега се затрудняват да задоволят нарасналото търсене на планета, която е все по-пристрастена към колелетата, информира Франс прес." Значи да разбирам, че планетата е започнала яко да търси колелета???!!! Ама поне малко четете какво пишете бе!!!
На колело по цял свят: Производителите на велосипеди затрупани с поръчки
От февруари световното търсене на колоездачни маршрути в Google Maps е нараснало с 69% и е достигнало исторически максимум
Обратно в новината