МРРБ предлага 7 г. гаранция за нова магистрала и 3 г. за ремонтирана

За изпълнен републикански път от първи и втори клас сега срокът е три години, с измененията се предвижда да стане пет години

Обратно в новината

Коментари - МРРБ предлага 7 г. гаранция за нова магистрала и 3 г. за ремонтирана | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Браво, точно така!

Егати, за един покрив двата 20-25 години гаранция.

за магистрала трябва да бъде 20 гонини,както е в нормалните страни.Но тука не сме нормални.В САЩ,гаранциата за аутобан е 40 години- без никакъв ремонт.

Егати, за един покрив двата 20-25 години гаранция.

верно ли тия че ги разстрелят моментално

20 години трябва да е минимум!!

пет години, все едно съм си купил телевизор, не е истина! Гаранцията трябва да е 50 години на тикива обекти. На 6-тата година ако взема да се разпадне, пропадне и срути тая магистрала кво ще кажат! Изтече и гаранцяита , трябва нова!??!?!?!

Имам предложение до МРРБ ,защо не за новопостроени 7дни и условие да не минават тежкотоварни автомобили, а за ремонтирани 3дена.

Гаранционните срокове са си нормални. Проблемите на нашите магистрали са два. От една страна те имат конструктивни дефекти. Неуплатняването и спестения битум водят до коловози и кофти настилка. Това не е гаранционен дефект. Такъв път не трябва да се приема въобще. Вместо това се приема и се кърпи на най-скапаните участъци. Вторият основен проблем е липсата на поддръжка. В нормалните държави износващия пласт се сменя на определен период от време. Между 3 и 7 години. У нас такова нещо не се случва. Настилката се пука, водата навлиза в тялото на пътя и го поврежда. То и без това си е калпаво, та става грозна гледка. Извод. Не трябва да се удължават гаранционните срокове, а не трябва да се приемат некачествено изпълнени строежи. Фирмите на ББ да си ги оправят и като ги докарат по качество до испанските, немските или австрийските, тогава да ги предадат на държавата. Пък нега гаранцията да си е 5 години.