Днес, в отворено писмо Sergio Buniac, президент на motorola, сподели какво се случва с мобилния бизнес, след като Lenovo обяви финансовите си резултати за Q2 на финансовата година. Motorola впечатлява с огромният принос, който има за общите печалби на Lenovo. Постиженията са изключително впечатляващи, когато се вземат предвид предизвикателствата, с които се среща компaнията, причинени от пандемията - икономически фактори и затруднени доставки.

В световен мащаб, motorola отчита ръст на приходите на годишна база, спрямо предходната година, като и 39% ръст на приходите за тримесечието спрямо предходното.

Компанията посреща с ентусиазъм реакцията на пазара, в следствие на скорошните лансирания на устройствата си - motorola razr 5G (най-компактният 5G флип смартфон) и moto g 5G plus (първият 5G телефон от среден клас). Наблюдава се силно търсене от пазара, което води до разширяване на продутовото портфолио в над 35 партньорски вериги в Европа, над 12 в APMEA и увеличени слотове от основните оператори в Северна Америка. Нараства и броя на новите потребители на марката и се наблюдава най-високият процент на завръщане на потребители към бранда motorola от седем години насам. Motorola продължава да използва силното си продуктово портфолио и 5G иновации, за да стимулира развитието на пазара.