Коментари - Министър Желязков: Колите ще се категоризират според това колко замърсяват | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Велики Ей там нарича се Германия просто копирате бре вече са го измислили и въвели и работи

Пътищата се разбиват от това колко тежи колата, а не от това какво гори? България има толкова много котловини, които ако не духа вятър са вече замърсени . И по 1000 лева да вземата, нито София , нито Пловдив нито един град , който е в котловина ще стане по-чист. Заинтересувайте се за микроклимата по места за да бъдат мерките по-добри.

Това е задължително ,даже закъсняла мярка.Какви междуградски и междуселски автобуси спират по спирките докато чакаме градския автобус ,просто не е за вярване.Бълват изгорели газове,трудно потеглят,не знам как са минали преглед и срещу колко лева .Това е недопустимо .Но когато нищо не работи по правила ,няма какво да ни очудва.

със манипулиращия софтуер колко ще плащат

трол системата не е самоцел,а направо цел за ограбването ни

Тези хора не са ли ходили на училище, то стана като с лафа за маймуните, колкото по-нависоко се качват, толкова повече се вижда червеният му задник.... да ви имам обясненията!

не замърсява. Никъде не чух да има диференциация за колите на пропан и метан. Лицемери нещастни!

Да питам. Кой замърсява повече- нов микробус изминал за една година над 200 000 км или аз, дето от 2007 досега съм изминал с лека кола с евро 3 около 45000 км т.е. по около 3600 годишно? Това с пробега как ще го отчетат?

Прав си за теглото. Но как ще таксуват камионите, които са поне 25% претоварени?

Целта е да усвоят законово твоите и моите пари. Какво не е ясно. Всяка политика бивайки приета, води лавина от други политики в "интерес на данъкоплатеца".

Цитат: "... Нашето настояване беше от обхвата на евровинетката да бъдат изключени бусове и леки товарни автомобили. Тоест това е подходът, който ние защитаваме и на национално ниво", каза още Желякзов...." Нещо не разбирам. Почва да говори за ТОЛ после за Евровинетка , после пак за ТОЛ...! Евровинетка е нашенската хартиена или вече електронна винетка или под Евровинетка имат предвид ТОЛ трасе по което се движат МПС-та ? После пак се говори за Евровинетка от която да бъдат изключени " изключени бусове и леки товарни автомобили " т.е МПС-та под 3,5 тона които сега са обект на нововъведената електронна винетка. Някойя може ли да обясни за какво иде реч щото тоя тип Желязков така го каза че нищо не се разбира. Аз сега като го чета оставам с впечатлението че за всеки Евростандарт на МПС цената на електронната винетка ще е различна което ми се струва глупаво особенно като изтъкваш лайт мотива който троши повече повече ще плаща а тука говорим за една и съща категория МПС. Вече за Евростандарта там това е дпълнително да те нагърбят , защото Евростандарта няма никаква връзка с поддържането на пътищата

На никой не му пука за замърсняването. Важното е да се стрижат овцете! ;)