Коментари - Между Драгоман и Сливница вече е магистрала: Докъде стигна асфалтът в пътните проекти | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Браво, това са строежи които остават за поколения българи! Надявам се Борисов 4 да продължи с успешната си политика !

Дано в болницата с асфалта и магистралите на Борисов чекмедже 4 да те лекуват...

""""Това е участъкът между Драгоман и Сливница и той е завършен в пътното платно шест месеца по-рано. От петък движението там е пуснато. Това е един участък с 11 сериозни съоръжения"""" Много странно и мно-о-о-ого любопитно.Това разстояние съм ги пътувал десетки пъти.Чудно ми е как на разстояние от 12 км успяха да изградят 11 сериозни съоръжение .Ландшафта там е равен с едно възвишение преди Драгоман , ако се пътува от Сливница.Та любопитно е къде ги изградиха тези съоръжения , освен на хартия.Ясно е ,че тези "сериозни"съоръжения ще направят някой или някои доста богати

А сега се замислете кога ще стане тунела под Шипка. Аз лично в близките 15г не го виждам.

още 2 мандата на Бойко и е готов !

И кога почва ремонта?

Нищо чудно ,вече да е започнал

Това ако беше Слави трифонов министър председател щеше да го ремонтира за една седмица.

Комунистите го ремонтираха 10г., капиталистите , също ! Къде е разликата ?

,....крадците /политиците/ цвят нямат !

Боко Магистралата... дано да ти влезнат всичките в гъза...

между Калотина и Драгоман се извършват строителни дейности ? Няма нищо подобно ! Преди час се връщам от там. Нещо по вече, на част от "готовата" магистрала няма външни мантинели. А поставените вънщни мантинели са колкото да се отчете дейност ! Така, че тези приказки ще ги разправяш на врачанскио кмет

панели с ръждясали конструктивни заварки - дано да НЕ ни разтресе НО ПЪК КРАДЕНЕТО ВЪРВИ С ПЪЛНА СИЛА

а какво има между Сливница и Дупница....парче прашка!!!

Какъв невероятен успех ! ББ и цялото герпаво войноство са успели да построят за две години 10 км магистрала по абсолютно плоско и равнинно трасе, при това върху стария път ! Това от Хърватска натам, го правят за един-два месеца, а братята сърби за три ...

Асфалт без собствена икономика, от която истинската придадена стойност да става в България. Дисбаланси, зле сме

Божеее... един тунел не могат да ремонтират трета година, но строят... Да ги бяха изгорили тия пари, поне щяха да стоплят някой... Сега ще имаме бездънни дупки за наливане на пари под форма на "ремонти"...

Браво!!!

от форума дето само знаят да плюят нека си отбележат, че толкова пътища в България не са се правили и ремонтирали даже през комунизма.. Не искам да хваля Боко и когото и да било.. но през последните 10 години това си е неоспорим факт. Дай боже който управлява и през следващите 10 да построи и ремонтира поне толкова!

В историята на ЕС няма толкова откраднати европари за строеж на некадърно направени пътища, друг неоспорим факт. Да не кара Боко асфалтополагащите машини и да се строи с негови лични средства, че толкова го "хвалите" постоянно? Малоумен народ... Чували ли сте онзи "лаф", че да хвалиш политик, че строи пътища е все едно да ръкопляскаш на банкомат, че ти дава от твоите си пари? На тях това им е работата, а те я вършат престъпно немърливо и крадливо. На Бай Ганьо му е толкова ниско нивото и толкова сбъркани приоритетите, че си заслужава напълно управляващите. За едно беше прав Тиквата - такъв е материалът... и за нищо не става...

Абе Тъпун. Много знаеш колко откраднати пари има. Я се върни малко по Станишево, че и преди това, за да се сетиш как се крадеше поголовно и НИЩО не се правеше. Голем си "умник". Как ги чаткаш кражбите, с половин око.

В момента данъка ни е 10%. До 2007 беше значително по-голям. От години държавния бюджет генерира излишъци (е тази година вече няма да бъдем на излишък, но има обективна причина). До 2007 същия генерираше дефицити. Сега се инвестира в строителство на инфраструктура, саниране и обществени сгради. Преди това все нямаше пари за подобни инвестиции. Е след като сега успяват да откраднат, много интересно предишните колко ли са крали? И т.к. разбрахме, че сегашните крадат по около 10 милиарда на година, ще очакваме следващите да инвестират тези 10 милиарда и да строят още повече. В противен случай значи че ще крадат повече.

ПО времето на Симо Сакса направиха пътищата за Калотино и Волуяк. Не знам колко са откраднали, а че са крали спор няма, но от тогава тия пътища не са ремонтирани и са в пъти по -добро състояние от магистралите на тулупа.

Да, толкова нови пътища не са се ремонтирали никога и никъде! От единия край ръсят асфалт, от другия вече го поправят, след месец засипват дупките по него...

Буда, ти ли си!?

No1 сме по смъртност и т.н., то не е плюене - ИСТИНАТА Е! Строи магистрали за чуждите тирове..., но малко мисъл трябва да го проумеете, освен ако не сте платен герберастки трол, както платените социолози, медии и т.н.. Борисов е позор за България!

Един смислен и отговарящ на обективната истина коментар не прочетох . А истината е следната: 10.XI .1989 ни заварв със САМО 248 км магистрала: в.т.ч:: 145км до Пловдив , започнати преди 16г. през 1973г. и 69км до Ботевград започнати преди 15г, през 1974г. През 2010г. или 1г. след идването на ББ на влст разполагаме с 458км м-ли. И днес 2020г.имаме ТОЧНО 800км в редовна експлоатация ,както и още други 215км в строеж ! У-ка на м-л Тракия с неравностите от Ст. Згира до Оризово от 40км бе построен и пуснав в експлоатация през 2007г. от Трейс ГрупХолдинг( пътя край Своге, бул. Т. Каблешков в София , Запдната част на СОП) по времето на тройната коалиция Станишев и м-р на МРРБ: Асен Гагаузов ! 12-те км ,от Тракия ,които току-що бяха преасфалтирани за РЕКОРДНО КРАТЪК СРОК са от у-к на над 30г.!!! Отделно от това през 2018-2020 бяха ОСНОВНО ремонтирани ВСИЧКИ големи съоръжения по Тракия и Хемус вкл. и подмяна на носещите греди - на практика ЧИСТО НОВИ МОСТОВЕ ! Ама тук всеки втори е голям разбирач и силен хейтър !

SirBob

Така - информацията тук е доста матнипулативно поднесена и тонът очевидно е про-ГЕРБ. Като говорим за факти, нека погледнем от финансова перспектива тези велики строежи. За пример ще дам само автомагистрала Хемус. Сметките показват, че държавната компания Автомагистали строи значително по-скъпо от частните фирми - средно с 3 млн. лв. на километър. Средната цена на километър магистрала от участъка между Буховци и Белокопитово, който се изгражда от частни компании, излиза по 9 млн. лв./км. В същото време за участъка от пътен възел "Боаза" до разклона за Велико Търново с дължина 134 км на "Автомагистрали" са отпуснати в края на 2018 г. над 1.3 млрд. лв., което е средно около 10 млн. лв./км. Година по-късно - за оставащите 90 км от Велико Търново до пътен възел Буховци, "Автомагистрали" получи авансово над 1.38 млрд. лв. или по 15 млн. лв./км. Няма публично обяснение на какво се дължи поскъпването с 5 млн. лв. на километър магистрала в рамките на година, без изобщо да се е работило тогава. Липсата на обяснения за голямата разлика дава повод за спекулации, че това е комисионната, която се прибира. Така че хайде да понамалим малко патоса и да видим трезво нещата.

Само цифри и факти . Посочете кое от написаното не е вярно ! А откакто има МНОГОПАРТЙИНИ избори в БГ аз неизменно и ВИНАГИ гласувам за една партия и тя НЕ Е ГЕРБ !!!

Някак не е сериозно да се сравняват строежи правени преди 40-50 години с тези сега. Технологиите са мръднали доста. ББ като беше още кмет обясняваше как хърватите били построили 1000 км магистрали за 10 години. Към днешна дата да можеше поне с 500 да се похвали, ама ...

Прав си. Затова следващите трябва да строят повече, по-бързо и по-евтино!

В коя паланка си живял?! Май не си излизал от колибата си!

Едновремешните пътища издържаха по 30 години, а не по 3 месеца!

А освен магистрали и пътища какво още са построили,а? Повечето инфраструктура в страната, повечето жилища, заводи, язовири, АЕЦ, корабостроителници, предприятия ТКЗС-та, производство на автомобили, автобуси, кораби, храна за астронавти, компютри. Сега освен магистрали друго има ли?

Магистрала със скорост 110 а някъде 100 км максимална скорост 100 милиона за магарешки каручки

Бойче строи, защото кой знае какъв капут ще дойде след теб и спре строежите!!! Северна, Южна България, Калотина, Гърция, ремонт на старите участъци -всичко трябва да се прави и поддържа! Чакам червените платени по халат тъпунгери да ми набият палците!

Какиният дришлю! Лично строи - с ватенка и кирка. Строи сякаш е Лего.

А по колко плаща тиквоча за тъй яростната защита тук?

Както разбрах, по 20 лв. на дума. Обаче не от чекмеджето, нито от гардероба, а от бюджета „безотчетни"! тоест, ние плащаме!

магистралите са за богаташите

Че много богаташи в България бе...като гледам трафика!

на ина жипка ѝ е тясно по тези магистрали!

Докато ремонтирахте тунела "Витиня",италианците прокопаха нов тунел под Алпите.Заедна с австрийците от другата страна.

Строят ги със скорост на настъпана костенурка! Усвояват едни пари! Тия тунели на Витиня за толкова години ремонт наново да ги бяха прокопали!

Преди година Тулупа вози Вучич с хеликоптер и му показваше колко хубаво прави! Преводачката превещаше от български на английски!?!? От Сливница до Драгоман са 20 километра!!! Цялата магистрала ЕВРОПА е 50 километра!!! Правят я вече 30 години! И все още най-опасният участък на Шареня чешма не е пипнат!

Абре тулуп, 30 години ли я прави тиквата тая магистрала или от 2? Щото май е от 2, а от 50 никой там не е сложил и един камък. Да не говорим, че за да се направи първо трябва да се отчужди и плати. Обаче е много лесно да ланкаме по форумите.

Старите пътища издържаха и по 30, и по 50 години. Сега само ги подготвят за ремонт.

Т.нар. магистрала Европа трябваше да е готова преди повече от 5 години, сърбите вече забравиха че са построили 2.5 пъти по-дълга магистрала до българската граница, а разчитат само на бюджета си. Колкото до тия 52км, които щели да се ремонтират по магистрала Тракия, нещата миришат на затвор!

Разчитат на заемите от Китай и бръснат всеки път като стъпиш на магистралата

Нищо подобно. Магистрала Европа, София до Ниш в БГ се строй с пари от бюджета. Сръбската част се построй от българската Trace grup с парите за участъка през Кресна на магистрала Струма, със специалното позволение на ЕС. Целта беше БГ да има пряка връзка с ЕС. Сърбите 50 г. играят контра за тоя път. За тях приоритет е Ниш до Скопие и Солун и изолация на БГ. Съгласиха се чрез натиск от ЕС и БГ и то ако не платят една пара, но ще прибират таксите разбира се.

А как за 3-те години крадене (ремонт) не чухме веднъж някакъв срок за приключване на кражбата (ремонта) на тунела? Как сега чак го изчислиха на 20 януари? Колко хора ще висим ПОРЕДНА коледа по колите? А виадуктите ще станат ли някога? А кой малоумник измисли това зиг-загообразно ремонтиране? Не е ли по-лесно затварят едното и правят другото и обратно?

Тук много хора питат кога ще се прави един или друг пътен прокт, който изглежда забравен завинаги. Ами отговорът е прост - когато акцизите върху горивата станат като в нормална Европа ще има пари И аз тези забравени проекти. Не разбирам какъв е смисълът цената на горивата в България да е като в Австрия, но печалбата да отива в търговците, а не в акцизи и данъци, с които да се строят пътища?

Питай Костов дето продаде Нефтохима на руснаците и Р. Овч, който е държавния надзор в този нефтохим

За търговците на горива отиват 10-15 % при това върху пазараните стойности на петрола. За държавата отива ТВЪРДА СТАВКА ! Дори не е процент който в момента за акциза е над 100% от цента. След това има ДДС ! Ако го нямаше акциза върху горивата и ДДС литър нафта щеше да струва 70 ст. !!! Така е и в Европата. Можете да прегледате приходите в бюджета на държавата за 2018 г. (2019 годишния Боце го фалшифицира и под натиска на ЕС сега го преправят) - от Корпоративен данък в бюджета влизат около 3 милярда лева. От акциз върху петрола ... .... 11 милярда. Държавата се крепи на акциза върху горивата и ДДС-то !

Е как Драгоман 6 месеца предсрочно а Витиня не може 1 месец по-рано? Ей така бе за да не изкараме половината празници по колите.. Мръсна долна и крадлива ГЕРБерска сган. 3 години за ремонт... Пфу! Боклуци.

как така между сливница и драгоман е магистрала след като по обществената поръчка и проекта към нея се вижда, че става въпрос за СКОРОСТЕН ПЪТ? Поредната измама ли е това или? Ограниченията са 110 км/ч колкото е за скоростен път. Кръстили са я магистрала само на думи за да не се прекъства Германско-Турския коридор. Поредната ЛЪЖА На ОПГЕРБ, Борисов и кмета Стоилков. Ако беше магистрала Сливница щеше да има само един пътен възел, а сега има цели 4. По Закона за пътищата пътен възел на магистрала се прави само където се пресича с тертокласен път. В Сливница такова пресичане има само в началото на града т.е. само един пътен възел. ГОЛЯМА ДАЛАВЕРА И ИЗМАМА ОТ ГЕРБ.

магистла европа се казва, пък не знам... Абе, май стария път ви устройва, а? Те тез само крадат! Я да спират строителството! Като додат наште - ще я построят еВтино и с по 4 платна! Че и бързо....Те скоро ще дойдат....

Факт е че от 10 години насам нещо се случва в тази държава,за разлика отпреди това,когато се крадеше зверски и нищо,ама наистина нищо не оставаше за народа.

А с пътя Русе Велико Търново кога ще има развитие, и ще го има ли изобщо???

Питай в Енерго про къде ще е трасето.Вече се работи по него документално.

ЩЕ ГО СТРОИ фАТМАКА СЪС СТРОИТЕЛНИ ВОЙСКИ!

Не ми харесва това предсрочно пускане. Или умишлено са заложени по дълги от необходимото срокове или пак сме предобрили и сме пропуснали 2-3 слоя асфалтец... Ако е така докато се завърши магистралата ще започнат ремонтите, но това си е практика в България !!! Последните не съм сигурен и аз колко, но може би 15-20 ... сме в ремонти и довършване и изграждане и като бием чертата нямаме нито една завършена от А до Б или пък имаме , но вече са за ремонт "София-Бургас". ... Да му мислят младите,които ще плащат за ремонтите,които предстоят !

Асфалт е изпуснат..... От стандартите на Европа за дебелина на цялото трасе...... Нашите се доближават до 1 метър....на места 80 сантиметра...... Това е причината да не се допуска ВЕРТИКАЛНА проверка на така наречените магистрали..... НИКОЙ не може да даде точен отговор КАКВО и КОЛКО е използвано при строежа....... поради тази причина кражбата на пари от ТЕЗИ ОБЕКТИ е в МНОГО ГОЛЕМИ КОЛИЧЕСТВА.....

Защо хулите Борисов? Магистралите нямат ли контрол, надзор, инженери, стр.техници,кметове и полиция по места, граждански сдружения? Къде сте Вие?

Никой не хули Борисов. Той сам се хвали и дразни хората. Приказките му не съответстват на заслугите му за направеното.

С право се хвали!

Магистратите имат контрол..... Притеснителното е КОНТРОЛА НАД КОНТРОЛНИТЕ ОРГАНИ......

Цялото реално съдържание на статията е: "направихме 10 км магистрала на равно от Сливница до Драгоман, голям зор беше". Останалото е: "ще бъде, ще стане, планира се, трудно е, невидими работи", и прочие алабалистики или с прости думи - крадем там едни пари и колкото повече протакаме - толкова повече ще откраднем!

а варна бургас кога??? само 100 км са

В четвърти и петък. :D :D :D „...Продължаваме поетапно в четвърти и петък до Велико Търново и след Търново....“

кой ти гледатърново ма?

_stankow

Няма да сме живи да го видим ...

а северния обход на Бургас кога?

Добре ,че повечето магистрали построени по време на управлението на многобройните правителства на Борисов са в равнините и само се продънват ,наводняват , ,,защото ,ако бяха като магистрала "Хемус ", през ден щяха да се сриват тунелите

ТОВА Е ПРАВИТЕЛСТВОТО, КОЕТО Е НАПРАВИЛО НАЙ МНОГО ЗА БЪЛГАРИЯ, ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ПРАВИТЕЛСТВА САМО СА КРАЛИ, ВНУКЪТ НА ТОДОР ЖИВКОВ ОЩЕ НЕ МОЖЕ ДА ПРЪСНЕ ОТКРАДНАТОТО, ПРОПИ СЕ ОТ ОТКРАДНАТИ НАРОДНИ ПАРИ!

Радев - внук на ТЖ!?? Наистина приликата е удивителна!!!!

"""Това е един участък с 11 сериозни съоръжения. Текат строителните дейности и в участъка от Калотина до Драгоман.""" И къде са тези сериозни съоръжения ,та там е равно с леки наклони.Да не са натрупали изкопаната пръст като хълм ,за да прокарат някой тунел

ФАСУЛСКА РАБОТА, А БРАЧЕД

Угадал с первого раза

Гад мръсна комунистическа. Да бяхте ги направили като толкова има за крадене.

Явно малоумниците от ГРОБ са нормален срок за ремонт на няма и километър тунел. Срам за България.

Те, вашите щяха да я построят без пари! Ама друг път!

Колко пара извлачиха от тунел Витиня.........а колко разходи ни струва това висене по тапите-милиарди!

Браво!

Това с Витиня е пълен ташак. 3 години и горница само крадене.. Бахти държавата и ремонта и краденето. Нов се строи по-бързо, сган некадърна.

Да дам едно предложение за ТУНЕЛЯ под ШИПКА От двете му страни мое да направят паркинги, па по средата мое да избучат една вертикална шахта с асансьор и с асансьора орта и друтите баби да се качват директно горе до ШИПКА на паметника га има тържества чествания и байрям курбань га се яде. Горе мое да се направи ресторант с барбекю и 4 или пет топчета с колелета от талига за повече битов риализъм и там да караме ингилизите да ядат супа топчета. Ки стани пирфектно

Примерно га има джамбурета за 3 март Резидента идва с ескорта, паркират джиповете на паркинга пред тунеля, после идва от тунеля една електрическа талига на батерии 48 волта - и го вози до хасансьоря и с хасансьоря директно горе у ВИП ложата. Така ки спестиме държавен бензин за джипа да върти по емача

Явно от постовете всичко което е добро за България и българските граждани е непоправимо зло за червените хейтъри.Които осират и оплюват всичко положително което се случва в страната.Като лъжат,демагогстват и клеветят! Затова Народа ги презира и на избори ГЕРБ и Борисов избира!

Стига с тея магистрали ве 21 век сме, хората експериментират със 6G а наште се хвалят, че полагат асфалт които след една година трябва да се ремонтира. Циркаджии

То може да е добро, но непрозрачно се харчат пари за некачествено силно оскъпено строителство. Защо няма чужди строители? Съмнявам се да е заради цена. За теб може и да е добро да имаш ново жилище, ама да не е в Световрачане за половин милион евро.

Точно заради цената е ! Няма чужд инвеститор който да се навие за толкова пари .

Малко неудачно име - тази магистрала уж за Европа, пък води до Сърбия :D Малко е иронично, че имаме магистрали само до съседи, които не са членове на ЕС. Нещо повече - до Румъния дори няма план да има магистрала.

вече си мисля, че е по-добре тези крадливи, нескопосни мърлячи да спрат да се опитват да строят пътища и да обновят само участъците, които са зле; пак няма да я скопосат, но върху стара основа, по-малко могат да се ос....рат, а и по-малко пари ще имат за крадене километър нормален път не са построили до сега; а за адекватни маркировки и знаци съвсем да не говорим ...

Магистрала "Европа" беше обещана от герб да е готова цялата ноември 2020. Сега само част от магистралата е готова, очевидно има забавяне на проекта, но ни казват, че готовият участък е готов предсрочно. аз ли нещо не разбирам?

стига рива кат вдовица за кур бе За газопровода до Сърбия пак рива кат вдовица че го бавели Е кат го пуснаха начеса ли си крастата че ти беше спешно

SirBob

Тъпак - ти полагане на тръби с пътно строителство ли ще сравняваш бе, малоумник? Нерде Ямбол, нерде Стамбол.

Тук червеногъзите макаци само храчат по всяка тема,това им е заданието защото те нищо за 30г. не направиха освен два фалита на държавата и кражби които сега ремонтираме от единственият участък от магистралата която сътвориха-КРАДЦИ,ЛЪЖЦИ И ТЕРОРИСТИ СА КОМУНОИДНАТА ПАСМИНА И ЩЕ СИ ГО ПОЛУЧАТ!

аааа...обърках се нещо, май трябваше първо да си пия хапчетата, после да пиша.

Как бе?Още 2001 година бяха обещали да я пуснат... А от БСП ни обекаха да пуснат АЕЦ Белене ама само крадоха милиарди народни пари.От ДПС-то пък построиха на избирателите си в Кържали ,,водно огледало” за двайс мильона.Да се оглеждат в него кога газят калта.Щот ,,асфалт не се яде”

борисов никога няма да се пенсионира, защото няма да завърши магистрала хемус

се строи, усилено се харчи, усилено се "трупат" пари. Като за последно се краде. Иначе, всичко е "на ползу роду". А, това между Чирпан и Ст. Загора не беше ли т.н. "ремонт на ремонта" ??! Нови "приходи".

Сърбите направиха отсечката Димитровград-Ниш за 1 година и малко в супер пресечен терен с мостове и тунели! А бай Ганьо на равното и с еврофинансиране не моце да пусне София -Калотина? А после ще има и да преправя!

Що лъжеш бе? Точно тая отсечка сърбите я беха забатачили доста години. Накрая дойде фирма от България да я направи!

дори срещу фактите някои просто плюят и ритат, като малки деца ... от Калотина до Белград си пътувахме като по магистрала, а от София и до Ботевград не можеш да пътуваш така ... дупки, големи цепнатини, неадекватна маркировка /да не говорим, за през нощта - изобщо не се вижда такава на много места/, обратни виражи; за сервизни комплекси /за спиране, почивка, хранене, зареждане/ - няма!