Метален отказ: САЩ обявиха възможната причина за инцидента с "Боинг" 777

Разследването и проверките продължават, но самият двигател е "изключен от подозрение"

Обратно в новината

Коментари - Метален отказ: САЩ обявиха възможната причина за инцидента с "Боинг" 777 | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

С други думи: Некачествена турбина.

"Специализираното издание", което цитирате, всъщност е сайт за тенджери и тигани - китайски, но пък претендират да са професионални. А текстът за умората на метала е превеждан с google translate или нещо подобно ...

С други думи: виновни няма. Колко познато :-)

Основана през 2003 година, притежават активи от 500 000 долара, има 3 член фабрики. Сега е все още разширяване. Всеки завод с професионален дизайн, управление на & производствен отдел. С над 100 продуктовите категории има по нещо за всеки. От стъклени капаци за тиган запържваме дръжки за хардуерни компоненти. Капаците се състоят от силикон стъклен капак, S.S стъклен капак и др. Тиган запържваме дръжки: висок стандарт бакелит дълги дръжки, странични дръжки и копчета и др. Монтаж хардуер: Ал Подбирайте си източниците ... освен ако целта не е покрай самолетната авария да направите реклама на тиганите.

Отказ на мозъчните клетки е получил джурналята, докато е съинявал тази простотия минаваща за статия. Време ме му е да научи БЪЛГАРСКИ. НЯМА ТАКИВА ИЗРАЗИ: металната умора - умора на метала (поради постоянни натоварвания - има го при всяка машина с движещи се части - дори и автомобил) опънни натоварвания - абсолютна простотия! вентилатора на двигателя - вентилатор има у вас да ти вее на празната глава. Това е ТУБИНА, а самият вид двигател е турбореактивен. А самият пасквил е оправдание за небрежност по поддръжка на самият самолет. На определени часове работа, двигателите трябва да бъдат преглеждани. От много години има уреди, които откриват умората на метала. С преглед на "око" не става.

Виктор е забъркал чудесен ситрешен миш-маш. "Метален отказ"! И нямало повреда в двигателя, въпреки че били счупени няколко лопатки на турбината на двигателя! ДИР, вземете се в ръце!

Шило

Мдааа, счупените лопатки са в реда на нещата, не е повреда. Благодаря за просветлението.

То затова САЩ преди си правеше първите Стелт самолети с титан (руда рутил) от СССР, купен през посредници. ;) Те нямат дори материалите за такива.

Метален отказ? Ко туй, ВА?

Бих ви изтряскам един тиган по простата тиква, но се страхувам, че поради умора на метала, дружка може да се счупи и затова направо ще ви го завра отзад.

Ами да са я предвидили тая умора на метала - туй им е работата, а не да изпиляват тънкажно.

Там където стана италик, са подчертавки отпред и отзад (между думите на български) и е неверен така линка. Умора на материалите е процес на постепенно натрупване на структурни повреди в резултат на повтарящи се променливи натоварвания, при което якостта на материала прогресивно намалява.

Ами като се уморяват, да ги подменят на определен брой часове работа, а не чрез проба грешка.

Ами това и правят. Всеки самолетен двигател има определен брой цикли и часове за работа. Като се достигнат, двигатлят се сменя.

Интересно е да се отблежи как за новини приситигащи от САЩ, Дир-ът цитира ТАСС ...

Ами иди им се обади на инженерите от Боинг и им кажи да ги сменят тези двигатели на определен брой часове. Ти, на колко часа предлагаш да ги сменят ?

"В същото време, според Съмуолт, инцидентът не е свързан с повреда на самия двигател." Не е ами! Може да се е повредила лопатка, може вал, може лагер, но не и двигателят. А тези неща имат общо с двигателя, точно колкото охлюва с летенето.

Че тя умората на метала си проличава... и дори може да се види и чуе, ама за това си трябват редовни огледи;)

Може би има логика. На дали медиите в САЩ биха били достатъчно критични и обективни към събитие в САЩ. Но със сигурност на медиите в Русия би им липсвало обективност, когато става дума за събитие в Русия ;-)

А руснаците понеже имат титан но нямат мозък, направиха техния Миг-25 от.......СТОМАНА!!!??!!!!!!

Ти откъде мислиш, че ТАСС получава новините? ...

Поддръжката куца, от както намаляха пътуванията, занижха и техническото обслужване..

"..............Предварително разследване показа, че това е станало поради умора на метал..........." Егати експерта?Изучавали сме сме в учебниците за металите и техните сплави за молиекулните им връзки, които отслабват връзките си помежду си вследствие на "Старение",.Така, че в случая иде реч за СТАРЕНИЕ НА МЕТАЛИТЕ.Всяко нещо си има трайност, независимо да;ли, ще е храна, или предмет от различно естество и дали е органично, или неорганично съединение.

На 20 по-малко, разбира се ...

Извинявам се за техническата грешка, пропуснато е Е-ТО. Трябва да се чете "СТАРЕЕНЕ НА МЕТАЛИТЕ"

Вентилаторът си е вентилатор, турбините са си турбини. Остави високомерните коментари на специалистите за да не ставаш смешен!

Миг25 Е от титан. Миг31 е основно от стомана.

Mig-25 е от титан, ама друг път! За да не пишете глупости, препоръчвам книгата на Иван Бориславов "Реактивните самолети" Том 5. Там има много информация за Миг-25. ЧЕТЕТЕ!

На всеки важен елемент се следят показателите за износване. Това не са селски авиокомпании за да летят на честна дума. Но заради икономии и поевтиняване на експлоатацията лимитите на ресурсите се бутат все повече към "ръба" за да се стига до такива ситуации.

Дебила с две мозъчни клетки изтроли като майстор олигофрен!

777 има налетяни над 14 милиона часа откакто е в експлоатация. Да кажем, че половината са на самолети с двигатели P&W. T.e. за 7 милона полетни часа, имаме един инцидент със счупена лопатка на компресора или на вентилатора - без значение. Може ли някой да ни припомни друг такъв случай с тези двигатели? Аз не се сещам, не можах да открия и в мрежата подобна информация.

Джелезен отказ, който е по-здрав от дървения отказ. Абе с две думи мноо як отказ, толкова як че съвсем не ще!

Лопатките и турбината като цяло може и да са били качествени преди 15-20 години, когато са приети Лопатките могат да се потрошат и от птици, и от камъни, и от откъснали се и засмукани други предмети или част

Е нали перките са част от двигателя? Няма как да се пусне двигател на самолет без перки - няма симсъл.

Има една джиндженерна дисциплина, викат и "съпромат" - демек "Съпротивление на материалите". Та не е лесно, иска башка смятане, но доста точно може да се изчисли след колко време ще стане белята (като вероятност, разбира се). И кога този двигател ТРЯБВА да се замени. Ама пуста печалба, кой ти гледа там някакви си 200 - 300 пътника и екипаж. Демокрация да има... и алъш-вериша да върви...

Отличен коментар.Точно така стават белите,като се лази по ръба и малко под него..

Едно е "стареене" на метала (тоест, при кристализация), друго нещо е "умората". Първото е вследствие на качествата на сплавта и не зависи от физическото натоварване. Второто, то зависи от ресурса за брой цикли на натоварване, в случая от центробежната сила при работен режим на компресора. ИКОНОМИЯТА, Е МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА!

"Конструкция планера на 80% состоит из нержавеющей стали, 11% приходится на алюминиевые сплавы, 8% титан и лишь 1% на другие материалы."

Млъквай бе, Чернобил като гръмна и като ни казаха след 10 дни, да не би да е било от човешка грешка ?! Млъквай, че и ти си облъчен от радиацията от Чернобил!

Следващия безаналогов в галактиката руски самальот ще е от чугун