"Мерцедес", "Фолксваген" и сие: старата германска слава залязва

Магистралите, "Мерцедес", БМВ, "Фолксваген" и "Ауди": споменаването им кара сърцата на мнозина германци да се изпълват с гордост. Но символите на германската слава и блясък постепенно избледняват

Обратно в новината

Коментари - "Мерцедес", "Фолксваген" и сие: старата германска слава залязва | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

залязва ви мозъка

Мдаа....не мисля д апродавам къщат ана село. Има двор, от който човек може да се изхранва, без да се притеснява от решенията на някакви алчни мениджърчета.

Такава новина още веднъж показва, че технологичния прогрес няма как да се спре, а човек е все по-малко нужен за осъществяването му. И все още не е измислено какво ще се прави когато практически няма да има работа за всички. Как тогава ще се справят държавите с безработицата и ако има получаване на заплати въпреки че не работиш, как ще мотивираш другата част да работят. Истината е че човечеството ще трябва да достигне до етап в който материалното ще бъде изместено от по-висши желания развиващи цялата човешка цивилизация. Нещо което не сме достигнали откакто сме човеци. Но това са въпроси, в които философи и фантасти трябва да се включат. А това което се описва в новината говори само за едно - бавно идва края на икономиката, която познаваме.

Долнокачествени боклуци сглобени за кретени с развито его - уонабита. Естествено е да започне да залязва.

Каква е тази улична поезия?! Това, че се налагат съкращения, не значи, че Мерцедес, Ауди, БМВ не са качество. Напротив! Хайде Фолксваген може и да има забележки. Точно пък останалите три марки си остават символ на върховно качество, блясък, иновации и лукс. Свивали се били....Ще мерим качеството с брой хора ли? Ами тогава какво да кажем за Кьонигсег? Направо каруца, някакъв си там таралясник, така ли?

немското е боклук,но само в БГ още не са го разбрали повечето ...будали!

Продавам Москвич.

Значи извадихме голям късмет, че Фолксваген не инвестираха в България! Германските автомобилни гиганти са я закъсали много сериозно и съкращават масово! Каква полза щяхме да имаме да дойдат да си вдигнат завода, да наемат хора и после да ги уволнят? Само дето държавата щеше да плаща обезщетения! Много по-добре е да дойдат от Тесла или да произвеждаме JLTV и Humvee. Сега навсякъде се търсят военни джипчета, а едно Хъмви струва 220 000 долара и то без ДДС.

за пореден път като написах мнение ,което не изнася на модератора и го изтри! Абе пич, ти чу ли какво се разисква в Народното събрание ?! Такива като теб са срам за държавата с долните си подмолни действия! Трий,но немците отдавна не правят нищо класно и си го знаят! Колко немци купуват немско,а?! Карай си немския кошник и се кефи ,но не посягай на свободата на словото!

Нищо ново, Тойота и Хонда ги задминаха по иновации преди 10 години въпрос на време беше да се докажат и като най-здравите автомобили. Просто е смешно една S класа да стува 100 000 + и след 5 години да е изгубила 90% от стойността си.

още от миналия век! Преди 10 ги задминаха даже корейците!

Кисело е... Туй евтиното е по-вкусно

Трябваше Фолксваген да дойдат в България !!!Такова светло бъдеще ги чакаше под мъдрото ръководство на цар Тиква !!! Но .....замълчи сърце !!!! Така им се пада !!!

Дааа, за съжаление Мерцедес не е марката, която беше едно време...

То и слънцето всеки ден залязва.... е и ?

Не само те. Всички автомобилопроизводители проспаха времето когато можеше да променят нещо. Мъск ги принуди да се размърдат от летаргията си и в частност сега всички наваксват неговите макар и не толкова перфектни електромобили.

В Германия се търсят над 1 000 000 работници в други секторим,така че тези работници ще отидат там! А тази мярка със съкращенията е временна,защото в момента поръчките на електрически автомобили са много малко,затова и производството им е доста малко,от там са и съкращенията. С времето,когато навлязат масово електрическите коли и всичко живо започне да ги купува ще започнат отново да се набират работници,защото производството ще се увеличи в пъти.

Не са виновни САЩ или електроавтомобилите! Виновна е безмерната алчност на мажоритарните собственици. "Оптимизирането" на разходите и увеличаване на печалбите за сметка на качеството обричат един производител на упадък. Та, те така!

Брато Слезни на земята! Твоя таралясник коя година е произведен? Като започнеш да караш новите им производства ще разбереш за какво иде реч, но ти ще го разбереш чак след 10-15 години когато колите от 2020 ще ти бъдат по джоба с леко кредитче от банката. Меродавно е само мненито на хора които карат коли произведени след 2015г. нека те да кажат.

алах вилик слет 5 года сви4ки 6те говори на6а изик алах акбар

Евтини статии за евтини хора. Роботите идват, преди това евтините турци. Немските коли са си там, където винаги са били: окупирали върха. Дори и Фолксваген не е точно в средният клас, а е върхът на средният клас. За посредствените и не оссобено придирчиви потребители: "качествени" хюндаи и тойоти :-) Ако искат да имат претенции: поне Лексус да си купят (втори гъз естествено) Хайде със здраве

Кои са по-качествени? Индийски и китайски ли?

Да за съжаление след 10 години, колата, която си купил, не е Мерцедеса, дето беше произведен едно време. Но спокийно: пак си по-добре отколкото с нов Хюндай :-)

Изключително много си прав, аз също съм страшно разочарован от новия мерцедес който ме изостави на пътя и предпочетох да го дам за скрап вместо да му плащам безбожно скъпите ремонти.

Кога Лукойл затвори всички производства и остави само една Рафинерия мълчахте като мушнати гайди

Японските! Купи си Тойота и сам ще разбереш. Време е да смениш безсмъртния Голф 3 с нещо по съвременно.

Физическото производство ще отива на изток и юг, а немците ще правят чертежи и концепции.

Що не си купити Лади ве

Ооооо да беее. И кой дръпнат или жабарски сериен автомобил може да бъде по-здрав и як от едно АМГ, М пакет, Куаттро или Г Классе? Ами никой! Френските мачки пък въобще не ги и броя. Електрокарите също. Германска кола е яка кола. Това е.

Да,затова ли се чака вече от 1 до 1,5 г. за покупка на нови Мерцедеси СУВ !? Съкращения е имало и ще има при интензивна икономика. В Русия са си на Екстензивна и НИКОГА нищо не и няма да направят. Но ще ги подстрижат с цената на ГАЗА скоро!! Мерцедес още си оправдава сакралните думи на Форд колко вида автомобили знае: " Мерцедес и всички останали! "

Тез тойоти са пълен боклу кНямат нищо общо с японските

Никой не им е виновен че развалиха качеството и се забъркаха в лъжи и измами, без да намалят високите си цени.

Слушай бе невежа преди да купя Ягуара който карам сега карах Мерцедес и мога да ти кажа, че Ягура е в пъти по добър от смешните Немски таралясници. Даже Авенсиса който имах преди Мерцедеса беше по-добър от него макар и по-стар. Така че, не ми обяснявай ти на мене кое е евтино и за кого

Едно време беше москвичО, сега любимата кола на българския селянин е немечката!

Тъпият пасат беше колата, която от всичките ми коли най-много ми е бъркала в джоба. Откак се отървах живнах.

Тъп си от далече ти личи. Мисълта ти даже не следва една линия. От какъв зор намеси Русия тука?

ЕМи вземи си тогава Дачия чисто нова или колело и няма да ти бърка в джоба по време нагаранцията. Ама Дачията КОЛА ли е??!!!

Нисан Скайлайн Субаро Импреза Митсубиши Ево Лексус за повече лукс

Много точно казано ! Нито кризата нито електромобилите са им виновни, а собствената им алчност!

И кой са тези Тойоти който нямат нищо общо с японските. Я се качи веднъж на Тойота покарай около 50 км градско и ще забравиш прехвалените немски автомобили.

Смотан трол си

Така е след 1989-та, каквото е било преди е видно и днес. Източно-германците ги превзеха, политиците им са болшинство от Източна Германия, "Трабант" и "Вартбург" не са нито "Мерцедес", нито "Ауди", нито "БМВ" и т.н. !! Качеството на старите модели беше стил за старата Германия, но не и за тия, които "осиновиха" 89-та !!

От описаните коли като АМГ немеца не кара. А този немец , който има пари за АМГ може и Поршета и Ферарита да кара.

Батко, тия дето си ги изброил падне ли им градушка, като орех и предния капак влиза с дупките директно в буталата. А на Б4-та или голфчето нищо им няма - само ще ги поизмие от калта.

Тойота само името е останало. Всички нови в БГ са турски боклуци. Няма нищо общо с японските.

Много ясно, че ще залязва! Мерцедес и другите бяха до края на 90те години. След това станаха конфекция, като всички останали с непoкрити претенции за много пари. На практика по качество изостанаха и се крепят само на стара слава. Ама то боя от пръдня не става. Това го казвам, като бивш собственик на 2 мерцедеса. Тая марка за мене умря завинаги. Да си ги произвеждат и да си ги карат. Електронни кочини.

Все пак при нас виреят немските автомобили втора ръка, но моето лично наблюдение от приятели и познати с такива возила е, че повече стоят в сервизите от колкото да ги карат. Не смеят да им въртят километри, че ще се счупят, аз си перкам по 30000км на година със Хюндайчето на 3 години и познайте колко пъти е влизало в сервиза... Всичко живо е комплексиран тарикат и предпочита немска кочинка на милион километра и безкрайни ремонти пред нормален нов или почти нов автомобил. Не говорим за боклуци като Дачия, Рено, Ситроен, или разни италианки, които и нови само стоят в сервиза, но ако съм на пазара за коли и търся луксозен автомобил, ще гледам Корейско или Японско, защото искам да го карам, а не да се возя с на приятелите колите или по градския транспорт въпреки, че имам автомобил(които все седи в сервиза).

Тойота и всичко останало

На българската каруца славата е незалязваща.ха.ха.ха

мерцедес е сатанинско предприятие ,пречупения кръст на хитлер е скрит в счупения кръст емблема на мерцедес