Застрахователна компания "Лев Инс" АД получи 10 от общо 30-те нови високопроходими и надежди автомобили "Дачия Дъстър". Така всеки водач, който има договор с компанията, може да се възползва от посещение на мобилни екипи при ПТП.


Като безспорен лидер на пазара, включително и по последни данни публикувани от Комисията за финансов надзор, с над 800 000 клиента за 2019-а дружеството си постави като приоритет грижи за абсолютно всички участници в движението по пътищата.

"Въведохме иновативна услуга "ДЕНОНОЩЕН АВТОАСИСТАНС". Всеки водач, сключил задължителна застраховка "Гражданска отговорност", може да се възползва от посещение на мобилни екипи в цялата страна при настъпило застрахователно събитие, получавайки правна, логистична и медицинска помощ на място. Необходимо е да се подаде сигнал към денонощните телефонни линии на Кол центъра - 080010200 при ПТП с пострадали лица и 080015333 за ПТП без пострадали лица", обявиха от компаният.

Снимка: Лев Инс

"През годините ние сме единствената компания, която продължи да развива и инвестира тази услуга, включително с модернизиране на автомобилния парк. Към днешна дата имаме над 70 експерта, които максимално бързо и адекватно реагират при подаден сигнал", казват още от "Лев Инс".

Друга добавена стойност на продуктите и услугите, които компанията предлага са:

- Единственият животоспасяващ хеликоптер, помогнал на множество пострадали, част от които не са наши клиенти.

- С цел превенция и защита на своите клиенти, ЗК "Лев Инс" откри свои представителства в Италия, Румъния и Германия със спешни телефони за съответните държави. Идеята на тези партньорства е да се окаже съдействие при възникване на ПТП в тези страни, допълнителна юридическа консултация и цялостно документално обслужване с местните институции.