Коментари - Купуваме все повече хибридни автомобили | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да ги купуваме, ама защо трябва да са много по-скъпи от другите ?

Тиквата ще подари на всички българи по един с парите, спестени от закуски!

Кой среден българин ще си позволи да има 60000 лв. ?????

Освен заглавието,друго почти няма вярно.Рядко не компетентна статия.Моля ви се поне като пишете е редно минимум да сте наясно,какво е Хибрид и какво е електрически автомобил.Рядко слаба статия!

"Едно от малкото предимства, които ползват собствениците на хибридни автомобили у нас е освобождаването им от общински данък за превозни средства, както и безплатното паркиране в големите градове. " Това не е вярно! Само изцяло електрическите коли имат преференции в паркирането

Минималната цена от 60 000 лв. не е вярна. На Тойота Корола хибридните варианти вече са на цена от 45 000 лв. Освен първоначалната цена не е маловажна и цената за подръжка на хибриден автомобил и още един куп неща. Всички тези проблеми са решени от една автомобилна марка в света. Това са ВАЗ-овете (вечни автомобили), които със сигурност ще ги виждаме по нашите пътища и през 2030 година. :))

Цената на Тойота Колора Хибрид е съизмерима с тази на Голф. Какво толкова и е скъпото? А това, което получавате е несравнимо. Карам хибрид, карал съм и доста различни коли, не говоря ей така на шапката си.

Купили сме 100% повече хибриди спрямо миналата година. Тогава са продадени 2, тази 4.

Ааа, нищо бе, Вени? Дават ги хибридите по две за лев! Тъй че - точно на шапката си говориш.

Никой не е казал, че трябва да се плаща кеш! Лизингите са с изключително изгодни условия, а 1 нов хибрид има доста ниски експлоатационни разходи, обслужване и разход на гориво при нормално каране. До преди 1 година карах 8-10г. среден клас коли, след като взех нов хибрид разходите ми за обслужване и ремонт паднаха. Освен това времето по сервизи е почти 0 (само смяна на масло и филтри). Моите сметки показват, че по-високата цена се компенсира, дори сметките са в полза на хибрида. Важно е да се знае, че калкулациите ми са за 25-30000 км пробег на година. При пробег 10000 на година не съм сигурен че излизат изгодно. Има много сериозни плюсове. Екология, Икономия, Ниско ниво на шум, Данъците са много ниски.

в държавата в която живея, няма коли по улиците нощем. всяка къща, висока сграда или комплекс имат подземни гаражи. в гражите има.... контакти ! не мога да си представя обаче, средния панелен крепостник в българия. купува си 5-10 или повече годишна трошка "нов внос", и къде да я държи ? по калта пред блока , върху тротоарите и т.н. е нняма да има къде да си я зарежда :) и след 30 гоидни няма да има ! и след 100! просто жилищния модел в софия който някой ви построи (панелки) трянва да се събори изцяло, да се обнови, и да имате гаражи. къде иначе ще зареждате ? а само след 5-6 години, трошките "нов внос" ще бъдат хибридни. И какво като си купиш хибрид за пред блока ? нормално, вече прибираш електричката и включваш в контакта. ама къде да включи панелчика ? който е огромна част от народонаселението на големите градове а ? КЪДЕ ?

Хибридите се самозареждат! Чрез регенерация на спирачна енергия, инерция и когато двигателя работи. За разлика от чистите електрички, те са автономни и стават за дълъг пробег. Освен това аз не мога да си представя да има зарядни по улиците, веднага ще измислят как да крадат ток от тях.

Ами и в момента тук таме има зарядни по улиците и у нас и то не от вчера, а още не са измислили как да крадат от тях.

в европа 2030 ще има забрана за не е-електрически. за 10 години представяш ли си в люлин да изникне зарясно за ВСЕКИ автомобил? щото хората си имат гаражи по принцип.. а да рачиташ на двигателя да ти зарежда батерията... баси тъпото

За бога братя не купувайте хибриди - те са част от хибридната война!

Клек Консулт?

Прогнозирам, че един ден кабеларките ще измислят как от техните мрежи да зареждат колите :-)) И понеже във всички панелни комплекси има достатъчно на брой висящи техни жици, проблемът ще а се реши бързо. Само малко захранванията на суичовете малко да се увеличат трябва :))

Ами да махнат ДДС за новите 100% електрически автомобили и ще станат още по-интересни. То и при сегашните условия са на далавера, но началната инвестиция е малко трудна за средностатистически българин. 1. Няма данък - т.е. човек спестява по няколко стотин на година в сравнение с данъка на нова бензинова/дизелова кола. 2. Паркира безплатно в центъра на София (това е далавера за софиянци, но не пречи да се въведе и в други градове). От това изгодата е поне двеста лева месечно ако сметнем алтернативата за паркинг по 10 лева на ден. 3. Не плащаш за горива и масла, което се равнява на поне 150-180лв на 1000км пробег. Ако спести човек и 10,000лв от ДДС на електрическа кола, ще могат да станат далеч по-масови.

БРЦК

Глупаци, не си мислете ,че електричките на литиеви батерии са ЕКО ! Точно напротив - те са много по замърсяващи. И това е доказано - не си го измислям. Истината е във водородните коли - всички имат такива. Проблема е ,че не се инвестира в зарядни станции нарочно. Така забавят развитието и преминаването на ток. БМВ има водородна 3ка минала 1мил. км на водород още от 2000година !!!