Коментари - Колите втора употреба поскъпват заради липсата на внос | Бизнес.dir.bg
назад

Колите втора употреба поскъпват заради липсата на внос

Това се дължало основно на Covid кризата и факта, че хората в Западна Еропа не си купуват нови автомобили

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Колите втора употреба поскъпват заради липсата на внос | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Щото няма достатъчно кошници вече в бг, та имаме нужда и от още и от по скъпи

Брей, и тези си намериха оправдание за поскъпване. Искат да ме убедят, че германецът е тръгнал пеша и ей така държи в бараката непотребна кола, която му носи само разходи?

автокъщи край Пловдив и ще видите десетки хиляди автомобили, които стоят непродадени...Какво поскъпване, какъв внос?...Та тези коли посмъртно няма да бъдат продадени в близките години!!!

то тука у нас винаги е било всичко наобратно,стотици хиляди таралясници гният по автокъщите и никой не ги ебава за слива ама виж те дигали цените понеже сега цените с атакива все е дно зимаш кола втора ръка на 4 5 години а не на 20,а това че не взимаме нови коли е друг въпрос на който автоджамбазите никога няма узнаят отговора щото са гласували за члагата,същото е и със петрола и цената на горивата у нас,сбръкана дивотия,вместо да се отърват от гнилата су стока автоджамбазите си вкарват един голем и рошав автогол

Западна Еропа?!?? DMS KIFLA на номер 1717 Да нахраним редакторката :)

Абе какво ми ми ги хвалите тия барутници

Те повечето коли, които внасят тук са изхвърлени по моргите в Западна Европа.

Много ясно кой си купува втора употреба кола вече . Само нови коли от магазина . Финансово е неизгодно да караш втора употреба.

Взех втора употреба от вносител на марката. Страхотна оферта ми направиха. Има и 1 година гаранция :) По битаци тип Горубляни не ходя.

Думата Фалит на някой известна ли е карайте си таралясниците!

Направо търговците на овтомобили да замразят продажбите ,след пет шест години като поскъпнат достатъчно тогава да ги пуснат. Какви печалби само ги чакат.

Очквало се да поскъпнат,човек ще си помисли че преди това са били евтини В България са най-скъпите автомобили втора употреба

Е пропуснал да сложи на видно място в заглавието: ПЛАТЕНА СТАТИЯ

Това "новият внос" ли е? Онези 20 годишните, дето буки карани от пенсионер до магазина

Моят автомобил е на 17 години и смятам да го карам още поне 5 години. След това, живи и здрави чисто нов автомобил. Не ги отписвайте търговците на старо, защото все още има много балъци, които им се вързват.

Глупости.

Даже да започнат да изкупуват таралясници, и след 5-6 години милионерчета!

Мда. Явно сега е момента да продавам старата кола за да си купя от магазина нова.

продавам Тойота 15 години /с пренабити номера, одориран кожен салон

Вика му се картел...

Преди да му се вържите на глупостите, вижте в мобиле. де

Живея далеч извън Европа. Купих си 20 годишна кола на 280000 км. Ебаси... Цената на колата е колкото бих платил само за "Каско" на нива кола за година. Вътре няма драскотина, не личи никой да е сядал в нея. Всички сервизни фактури за 20те години , на всеки 6 месеца, в един и същи сервиз. Нищо не трябва да сменям.. само карам. А освен това няма други такива коли по стари от 6-7 година, така че се води "класически автомобил" Бади якото

Лично гледал ли си цените в мобиле.ge ? Погледни ги и се върни да си допишеш извинение .

Вземи си нов автомобил на изплащане. Кво се занимаваш с мошенници-автоджамбази. Е, ако лично си вкараш автомобил втора ръка и му знаеш историята - печелиш.

Аз мислех да сменям, но щом е така - ще чакам още да поскъпнат старите, продавам моята и купувам нова от магазина :))

Това са пълни глупости. 90% от вноса са от автоморги (останалите 10% са поръчкови за богаташи и някоя друга "кьорава" сделка от автокъща), а автоморгите са си морги с ковид и без. Който няма пари за нова си купува от България на втора ръка след лизинг. Който няма и за това, кара от европейска автоморга. И да не ми обясняват как автоморгите вдигнали цените, щото бабите с неделното БМВ искат повече кинти ;-)

Журналята пак чули,недочули! В Италия има кампания и да ват помощ от държавата 11 000 евро като си смениш колата за нова! Старите обаче ги мачкат и търговците не могат да ги купат с цел пререгистрация! Затова има спад във вноса!

Айдееееееееееее и на прогнилото желязо му се вдигна цената. Следват парцалите втора употреба.

Стотици хиляди обяви по сайтовете! Горубляне и дупница се късат по шевовете! А бре дирници пак ли скрита реклама! Никой няма да се втурне да купува скрап ';)

Автокъщите са пълни с железор втора ръка, който гние, очаквайки балъци да го купят. Превъртени километражи и безброй схеми. Сега поредния евтин трик, за да юрне народа да купува скрап.

Да си чакат. Да цъфнат налъмите.

Липсата на продажбата на нови автомобили, може да покачи цените на тези втора употреба,но означава че новите коли ще поевтинеят

Внос има всеки ден, хиляди трошки ръждясват по автокъщите.

Лумпенизираното симпатизиране ще доведе до това, че скъсаните чорапи и гумени цървули ще ви станат най-скъпото нещо!!!

Скъпи, ама лъскави! Това, че тракат, пушат и изпадат части е друга тема.

10 годишни, до 120 х. км. от 3500 до 5000 евро са окло 8 хиляди бройки. Голяма част от тях са и без произшествия.

Всичко втора ръка поскъпва! Новото за без пари го дават вече. Аман от малоумници...

Помооощ, спасявайте ме, че ще фалирам .....

Една прекрасна новина! Стига таралясници!

Нова, същата проходимост и клас - 100 000лв. 10 годишна - 30 000лв, ама знам ли кой я е карал и как я е поддържал. Сегашната я купих на 10, сега е на 15, но знам, че е в перфектно техническо състояние, как съм я карал и как съм я поддържал. Ни да се набиеш за нова кола, ни да си смениш сегашната за нещо, което може да се окаже добро, но може и да е трагично. Май ще си я подондуркам още няколко години.

Купих си кола от търг с ясна история от Германия, км, щети, описания, книжка и прочие.. 10 000 лв по евтино от най-близката "оферта" в мобиле...да поскъпват.

Тъй като новото е недостижимо, в кочината започна да се вдига цената и на боклука.

Щом има повишено търсене, нормално е и цените да се вдигнат.

Вдигането на цените става чрез изкуствено надуване на инфлация, която цели хората да си изкарат спестяванията и похарчат в услуга на икономиката. Стига обаче да има достатъчно клиенти да купуват по скъпите коли или било некви други стоки. В противен случай иде ефекта на бумеранг. Фирмата не може да си пласира стоките, заради слабото потребление, те залежават и увеличават разходите на фирмата, а падат приходите. Така например в България в момента заради завишени цени на храни, потреблението е намаляло, а в същото време залежават тонове произведени храни в хиляди складове, на които им свършва срока на годност и предстои тяхното изхвърляне. Това вози до още по големи фирмени загуби, съответно съкращаване на персонал и накрая обявяване в несъстоятелност и фалит.

Те са поскъпнали с 20-30% от два месеца поне.

Аз карам само ново, изпърдяни дрънгели не ме интетесуват

Кой ще купува пушещите ви дизеляци? При ефикасен преглед повечето нафтови двигатели не минават преглед. Ама нали си затварят очите за сега от пунктовете, движат. Проверки трябват и контрол.

Няма коли не,че има повишено търсене/

Дано хората са малко по-умни този път и не се подхлъзнат по врели-некипели.

нЕма такОФ филм само карам. Лично ходих и си купих си кола на 5 г. от Германия, от първи собственик (жена) със сервизна книжка попълвана в официален сервиз. Колата беше на 130 000 км.(реални км по километртаж и сервизна книжка.).За 1 г. смених воден радиатор,накладки, ламбсонди 2бр. маркуч маслени изпарения, съединител. Оказа се, че преди да шитне колата, фрауто е минала ДЕКРА и си е направила сметката, че тази кола и носи само разходи. Ако мислиш, че си излъгал германеца - значи си се излъгал, ако обаче ти мине през акъла, че германеца те е излъгал - значи ти е отхапал главата до кръста.