Колите втора употреба поскъпват заради липсата на внос

Това се дължало основно на Covid кризата и факта, че хората в Западна Еропа не си купуват нови автомобили

Обратно в новината

Коментари - Колите втора употреба поскъпват заради липсата на внос | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

територията е зарината от непродавеми стари железа. хич да не внасят ,има за 20 години напред

Но при предишната криза 2009-10 България бе нетен износител на автомобили. Имаше доста търговци, които изнесоха по-запазените коли (под 10 години).

Да , в Сирия купуваха всички трошки

А другата причина е, че се предлагат такива долнопробни боклуци със скапани датчици и агрегати, че трябва да вложиш 2-3 хиляди, за да ги приведеш в движение. Като в същото време според интереса може да си вземеш на изплащане много приемлив работещ нов автомобил. Така или иначе на Запад произвеждат колите за 10 години годност, износват ги до 12-13 и износени ги продават като за 10 годишни. Затова няма смисъл да се пазарува стара кочина със сдухани агрегати. Този бизнес скоро няма да се съживи.

Че Горубляне ще се развие един ден и ще се превърне в желан престижен квартал...И ето на ! А в къщи - само филми с Вин Дизел, Дизел, Дизел.......

Като станат старите по скъпи от новите , ще си зменя таралясника за чисто нов .......

мочо оня ден навърши 40 и мое и да не е пъргавел ама движи и че искара още 10 >.. некоа западна бракма да е изкарала толкова?

Arcadium

Къде я видяхте тази липса на внос? Долни лъжливи драскачи

ми купувайте си нови тогава, къф ви е проблема.... а да не би да ми намеквате че сте разпродали сичките стари вече дето ги внесохте от преди ковида?? или май че тези боклуци няма кой да ги земе даже и за скрап

Добре де, да продават по-скъпо ново-вноса втора употреба, който са внесли сега - тоя на по-високите цени. Ама да се опитват да пробутват на по-висока цена и хилядите боклуци, които гният с години по автокъщите няма как да им се получи, защото тях никой не ги е купил досега и на "ниските" цени, какво остава да се надяват някой да им ги купи на повишена цена. Аз лично от автокъща след 2008 г. кола не съм купувал и нямам намерение да купувам. След финансовата криза от 2008 се внасят само издухани бракми, които се закърпват козметично да изкарат седмица-две след покупката и после се оказва, че ще трябва да сменяш я някой от валовете, я ризи и бутала, я направо целия двигател или друга някоя скъпа част - кормилна рейка, съединител или нещо друго. Мой познат-гаражен майстор се беше хванал да работи с една автокъща и след 2 години се отказа. Питах го защо, каза: заради тия като нищо ще ме вкарат в затвора някой ден. Пак го питам: защо бе? Казва: Докарват ми една кола на която не и държат спирачките и на 4-те колелета и ми казват направи едното предно колело да хваща. Аз им викам: Ама това е опасно, бе. Нека да направя двете предни или двете задни, така при рязко спиране поне няма да поднася. А те: Не, само едното. Плащаме само за едното, пък ти ако искаш направи и 4-те. Такива ми ти работи за автокъщите в България.

в Щатите решиха проблема с покупка на изплащане на нов автомобил при 0% лихва. но там и колите са като коли, и катализаторите, и пътищата, и бензинът е по-евтин. в бг се внасят предимно дефектни евробангии и нафтови печки, които да дозамърсят още повече смрадливия въздух в софия и големите градове. а винарките (-тетките) са върха на алчната бюрократична глупост

Гладен джамбазин просо сънува..

Никога... Или директно от собственик или не си заслужава.

С всичките национални и регионални еко-субсидии за коли над 10 години с цел подновяване на парка в Италия, е много по-изгодно да замениш стара за нова, а не да търсиш да си продаваш старата кола.

няма автокъщи,а има пунктове за автомобилен скрап!Нека си продават тази скрап!

Ще си караме старите таралясници още 20-30 години.

това да не ти е по диктатор-тошовото време. тогава даже се чакаше с години да дойде ред за покупка

Остави дъртите комунисти да си мечтаем. Ти си карай биоразградимия боклук на четири колела и си цъкай във фейса! А може да удариш още един минус, щото това с минусите и емотиконите много го можете.

карай си изгнилия москвич (или гоУф) и си живей на последния етаж в соц-панелката с картонените стени и течащ покрив. живот мечта!

Кога ще вдигнат данъците на трошките? Крайно време е българинът да започне да си купува нови коли.

С какво?! Да не мислите, че българите НАРОЧНО карат стари? Имате ли представа от т.нар. лизинг - пладнешки обир?

Когато разрешат на българина да живее нормално. При ниски лихви за нова кола, нормална заплата не виждам проблема. Също така и в много страни с висок стандард (Германия, Швеция,Холандия,Финландия) има коли по пътя модел 2000..2005.. У нас се вкарват яко съсипани автомобили които се продават на тройна цена. От друга страна, ако се пусне обслужен автомобил на логична цена и реален пробег от 200 000км, се почва че е луд, кой би купил толкова карана..но същите разбирачи взимат от автокъща кола върната от 300 000 на 120 000, и закърпена като за продан и лети с нея из квартала да шашне останалите ганьовци

Тук всеки иска да е гъзар с Х5. Дава 25 бона за търкаляна по таван 10 годишно БМВ. После дава 10 бона да го накара да изминава 1000 км без да вика пътна помощ. И след това се смее на тоя тъпаци, дето дават луди пари за нови коли по 40-50 хиляди лева

Точно и сочно.

Хаха добре. Продавайте си ги.

Е па новите коли поевтиняват и това е по-важно.

И ние няма да ги сменяме, не ахмак! Спал си на мокри вестници!

Тука има надонесени кошници за години напред да се продават Ма нема улави

problema e v gerb zastoto vi karat da plastate nai skapi vinetki nai skapi danati nai skapi prekvarline registratia eko taksi i bezbroi bokluti da vi smutat kato piaviti a da ne govorim za texno test ot usa kola i tezi mosniti sa samo edni monopol na niakoi ot varhovete a i tasti skapi v usa mnogo po evtini

колите които се внасят са пълно боклуци 98%. Последната ми кола я купих след оглед на всички автокъщи, София, Дупница , Пловдив , и чак в Плевен намерих запазена кола !!!!!!!!!!!!!! !!!! Да ги вдигат тамън хората ще се пренасочат към нови . ЩЕ дадеш ти 15 бона за дръгел на 10 години , и се почва 1000 обсужване , 1000 гуми , поне 500-800 лв за закърване накладки, дискове, там обичайни неща , и тя стана 18 000 лв ? или ще дадеш 27 за чисто нов , може и на лизинг . Е къде е далаверата ???????????? Мнгоо ясно че нов

zaxxon

Сравняваш ябълки и круши. Ако нова струва 27 000, на десет години ще е 2 400. И обратно, ако 10-годишна струва 15 хил. значи нова е била около 70 000...

В България няма втора ръка. Повечето са трета или четвърта. Иначе това с недостига на употребявани коли поради факта, че по-малко нови са продадени първо се получи в САЩ.

Те така висят с месеци и не се продават , хахахах нека поскъпват ще почнат с години да им седят. Обяви има по 3-4 месеца не се купуват колите и то добри предложения

За това си купих нова. Доволен съм. Доста мои колеги си накупиха също. Каква марка ли? Погледнете какви са новите коли по пътищата и ще разберете.

доста нови пежа и шкоди виждам аз

Дачийка а?

Наскоро търсихме да вземем пикап и за всеки във всяка автокъща твърдяха, че само билки са били карани с него.

Гн Любомир Доросев, от около година следя обявите има автомобили нов внос, които се продават за две-три седмици. Но има и брички, които вече една година им стои обявата, с непроменена цена и никой не ги купува. Защото цената им е прекалено висока на фона на други обяви. И необяснимо за мен търгашите "вносители" не им свалят цената. У нас масово употребяваните коли са неоправдано скъпи спрямо цените на употребяваните в Западна Европа. И на новште в магазинитеэна дилърите. Дори ми прави впечатление, че и употребяваните коли търкаляни десетина години у нас от частни лица са с много надути чени. Била "напълно обслужена", че защо не си я кара тогавя, ами я продава?

Стига простотии, бе дирници.

тези отрошляци....никой не желае да си купи боклуци!

абе вие на това "автомобили" ли му казвате? обявите са предимно на преоскъпени дърти евробангии и нафтови печки "нов внос". по-добре човек сам да отиде да си избере нещо по-читаво на Запад, отколкото да пълни джобовете на нашенските чорбаджии и мошеници

Значииии хората вече не си купуват и коли втора ръка, ама видиш ли масово купуват апартаменти от по 100-200 хилки?

Apartament za 100 "hilki" ? Ia pokaji edin chitav za tia pari

Интересна логика... покупателната способност на хората намаляла със 70%, но автомобилите поскъпват.

У нас цените на старите коли са доста високи и това не е от сега, а от началото на пандемията. Явно всеки гледа да удари кьоравото, ама и народа не е толкова прост и не купува. И тия сега се чудят какво да правят, та са решили малко пропаганда пред медиите, барем някой се върже....

Давам я на търг! 12500 лева начална цена, нов внос от 1997, километри не се знаят, скъсано е жилото и само това и е проблема. Дава се с 10 кокошки носачки и един петел. Герест!!!

Обикалях доста автокъщи, напълнили са се до козирката с трошки и нямат къде да държат още коли. Затова не се внася, просто няма кой да купува.

26 годишна Мерцедес на 120 километра. Въобще не е подържана въобще не е карана. Използвах я да спа в нея. Карах я един път на сватбата си. Топ състояние.

Е колко да поскъпнат колите в автоморгите?!

аре пак балона нямало внос я вижте десетки хилядите бараки в авто моргите ака къщи я вижте десетките атовози по шосетата некадърни реклами в момента булгаристан е зарита с дизелаци на по малко от 11 г 1 автовоз внася 1о коли всички струват не повече от 5 000 евро десетте...

"нов внос" хаха. Автоморгата на Европа.

Поръчка от горубляне на продажно журналистче за жълти стотинки.

Скоро и цървулите ще ви станат скъпи!

Кой ще купува пушещите ви дизеляци? При ефикасен преглед повечето нафтови двигатели не минават преглед. Ама нали си затварят очите за сега от пунктовете, движат. Проверки трябват и контрол.

Тя и жена ти няма да мине прегледа ама си я чуваш.

Аз карам само ново, изпърдяни дрънгели не ме интетесуват

Ти си голямата работа. Знаем те.

Те са поскъпнали с 20-30% от два месеца поне.

Вдигането на цените става чрез изкуствено надуване на инфлация, която цели хората да си изкарат спестяванията и похарчат в услуга на икономиката. Стига обаче да има достатъчно клиенти да купуват по скъпите коли или било некви други стоки. В противен случай иде ефекта на бумеранг. Фирмата не може да си пласира стоките, заради слабото потребление, те залежават и увеличават разходите на фирмата, а падат приходите. Така например в България в момента заради завишени цени на храни, потреблението е намаляло, а в същото време залежават тонове произведени храни в хиляди складове, на които им свършва срока на годност и предстои тяхното изхвърляне. Това вози до още по големи фирмени загуби, съответно съкращаване на персонал и накрая обявяване в несъстоятелност и фалит.

Дано хората са малко по-умни този път и не се подхлъзнат по врели-некипели.

Сиреч кой копай гроб другиму, сам пада в него.

Щом има повишено търсене, нормално е и цените да се вдигнат.

Няма коли не,че има повишено търсене/

Тъй като новото е недостижимо, в кочината започна да се вдига цената и на боклука.

Ти кво караш? Щото 99% от миячите на чинии карат старо.

Купих си кола от търг с ясна история от Германия, км, щети, описания, книжка и прочие.. 10 000 лв по евтино от най-близката "оферта" в мобиле...да поскъпват.

Нова, същата проходимост и клас - 100 000лв. 10 годишна - 30 000лв, ама знам ли кой я е карал и как я е поддържал. Сегашната я купих на 10, сега е на 15, но знам, че е в перфектно техническо състояние, как съм я карал и как съм я поддържал. Ни да се набиеш за нова кола, ни да си смениш сегашната за нещо, което може да се окаже добро, но може и да е трагично. Май ще си я подондуркам още няколко години.