Кога и как определят кои пътища стават платени: За тол системата от първо лице

Очакваме среща с представители на министерството веднага след европейските избори, казва пред Dir.bg председателят на Конфедерацията на автобусните превозвачи Магдалена Милтенова

Обратно в новината

Коментари - Кога и как определят кои пътища стават платени: За тол системата от първо лице | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Въпросът е къде ще отиват парите ни

Аха. Разбираме,че малоумниците първо правят Тол Система, а после се чудят кои пътища ще са платени. Стабилност и просперитет!

Не ми казвай какви са цените в другите държави! Кажи ми какви са заплатите и пенсиите!

75% - в оная къща с магнолиите. Останалите - който докачи.

В Загреб билета за градския транспорт е 4 куни. 3.8 куни са 1 лев.

Добре де да попитам,преди много години когато нямахме Тол Системи,Винетки,и Синя и Зелена Зона,БългарияСофия и други градове как се справяхме тогава от към страна на финанси,а сега няма пари за нищо а???Едно време цяли улици се асфалтираха на веднъж със качествен асфалт,който и до ден днеше си седи,само където се отварят дупки но за времето си е нормално,и когато примерно има ремонти от Топлофикация и започнат да къртят асфалта със машини се отчупваха колеми пърчета асфалт които пърчета се вдигаха със фадроми защото асфалта навремето е бил качествен,а не като този във днешно време който се рони като вар,кой знае кое качество е и какво има вътре във него.всичко във днешно време се строи некачествено пример Графа и пътата отсечка Курило Своге където загинаха не малко народ,а за фалшивите магистрали не ми се говори,които се накъдрени като юфка и се люлееш постоянно когато си на тях.

Добре де да попитам,преди много години когато нямахме Тол Системи,Винетки,и Синя и Зелена Зона,БългарияСофия и други градове как се справяхме тогава от към страна на финанси,а сега няма пари за нищо а???Едно време цяли улици се асфалтираха на веднъж със качествен асфалт,който и до ден днеше си седи,само където се отварят дупки но за времето си е нормално,и когато примерно има ремонти от Топлофикация и започнат да къртят асфалта със машини се отчупваха колеми пърчета асфалт които пърчета се вдигаха със фадроми защото асфалта навремето е бил качествен,а не като този във днешно време който се рони като вар,кой знае кое качество е и какво има вътре във него.всичко във днешно време се строи некачествено пример Графа и пътата отсечка Курило Своге където загинаха не малко народ,а за фалшивите магистрали не ми се говори,които се накъдрени като юфка и се люлееш постоянно когато си на тях.

Хей бухчи герберастки - стига с тия данъци за обикновеният човек. Пътищата ни не са безплатни, даже са цената х2. Таксувайте чужди тирове и за народа стига толкова данъци!

За мен бонусите, за Вас циганите, винетките и ТОЛ а

Как ще е 5 лв билета в Европа! На повечето места е около евро и нагоре, но много рядко е над 2 евро. Цените на годишните карти в Европа са близки до българските. Карти от няколко дена са доста скъпи за да се доят туристите.

Но за около 300 км магистрала в Хърватия таксата ти е 19 евра

че нищо още не е определено и подготвено , но чиновниците от АПИ и министерството бяха готови да тестват системата от 15 май,т.е. от вчера...! Рамки няма, устройства няма, тарифа няма , карта на пътищата с ТОЛ няма, какво щяха да тестват, главите си ли ?? Май важното беше да рапортуват...?!

може да си купиш 72 часова карта за целия транспорт и билета реално ти излиза по-малко и от 30 цента!

При мацката Лиана, Лилана или там някъде.

Българска или по-точно герберска работа...

Верно си джендър. Няколко въпроса: Колко е средната заплата в Хърватия и колко в България? Има ли алтернатива магистралата през Хърватия и има ли алтернатива магистралата през България? Безплатна. След като един съизмерим със София град може да държи еднократното билетче около половин евро, защо София завишава цената му почти двойно? При много по-ниски доходи на населението и непрекъснати дотации към градския транспорт. Голяма част от живеещите в София използват колата си като по-евтина и същевременно по-удобна алтернатива на градския транспорт. Въпросът е: Не трябва ли да е обратното?

10 х.км. от републиканската мрежа ще бъде платена... Добре... какво ще стане, ако някой ТИР реши да се движи по неплатената мрежа ? Няма да плаща ТОЛ, винетки за ТИР също няма да има ? По останалите 10 хиляди републиканска мрежа и по20-те хиляди общинска мрежа тировете как ще си плащат масрафа ? Да не забравяме и че ако се движиш с ТИР от Карлово до София по подбалканския път, например, вървиш 20 км по републиканска и пресичаш Съединение, но там 5 км вървиш по общинска мрежа...И така през всяко населено място, защото от табела до табела в едно селище пътя е общински!

Бе незнам, ма знам, че досега камера от тая прослувута тол система където сме платили 280 млн лева още не съм видял! Е верно за пътувам само по автомагистрала тракия е верно сека седмица и в двете посоки при това! Ма аз чук как Бойко борисов каза, че вече 367 камери били инсталирани! Та ДЕ СА ИНСТАЛИРАНИ ТИЯ КАМЕРИ БРЕ! КАТО ПО ЕДНА ОТ НАЙ ВАЖНИТЕ И НАТОВАРЕНИ МАГИДТРАЛИ В СТРАНАТА НИ НЯМА НИ ЕДНА! Аааа! Нещо ПАК МЕ ЛЪЖЕТЕ ЗА 100000001 път! ОТКРАДНАХТЕ 280 млн лв и сега ми казвате че тествате нещо дето го няма! Ей!

Мутрата облечен в бяла риза гледащ като случайно попаднал малоумник на среща на превозвачите.

Само да попитам защо Винетките във Румъния са на половината цени от на България а???Годишната Винетка във Румъния е 23ерво а?А тук 97лв,даже Свинетка Павлова искаше да ги направи 150лв годишната,че 97лв било малко така каза,но народа се разбунтува и виждате ли от тях да мине ги оставиха на 97лв,нищо че във Румъния е 23евро годишната,който не вярва да провери.

Кво се чудите? Боко каза че ще се събират ТОЛ 1-1.5млрд. ... за какво ще ги харчи си е негова работа. На въпроса Кой ще плаща? Отговор-ВСИЧКИ! Кой с камиона, друг с горивото, трети с хляба.... около 7млн. бунака или колкото са останали в дъжавицата...

щото сме овце

Бях в Румъния и си потроших колата по пътищата им. Сам се досетих, че и те са като нас и нищо не плащат и за това са такава трагедия.

Сигурно си се изгубил!

В Букурещ доколкото ми е известно като столица на Румъния също в ЕС билетчето струва наши пари 0.60 лв..Тука ни търкалят като аспиринчета по околъвръстния път и се чудят откъде още да ни скубят за да напълнят продънения бюджет.Не забравяй българино , че имаме доста приличен външен дълг който ще се плаща от ВСИЧКИ НАС А НЕ ОТ ТЕЗИ С ТЕРАСИТЕ И КЪЩИТЕ С БАСЕЙНИ..Дупе да ни е яко.Спиралата на инфлацията се е завъртяла отдавна и продължава да се върти до окончателната победа на феодалите над крепостните граждани и селяни.Тъй като имам непосредствена видимост към столичната патоанатомия/морга/ не съм забелязал никои да е подкарал нещо към последното жилище в Орландовци или за по.богатите в Бояна.Дано се задавят в лакомията си.Лъжите нямат край.

Kalin

Преди да искаш пари за винетки или толтакси първо оправи пътищата си.Реално ние нямаме нито една читава магистрала.А смешното е че искат винетки а и сега толтакси за пътища дето в Европа се водят междуселски да не говорим че тяхните такива поне са читави а наще са дупка до дупка кръпка до кръпка.Една Унгария има няколко завършени магистрали които наистина опасват цялата им страна във всички изходни и входни пунктове.А у нас?София - Калотино дето е има няма 60 км е трагедия път за магистрала само мечтаем.

жорка недей , има хора които пътуват редовно , със пътищата на надминаха и има да ги гоним поне 10 години

абе ти да не си искал да минеш през Татрите ама по права линия или си тръгнал с някоя строшена жигула по бойкосРалите и тя е е разпаднал точно след Дуранкулак?

Забравил си предната опорка - ние асфалт не ядем. Сега пък искаш асфалт. Последно?

Е това за градския транспорт изби рибата.

Си го начукай. Никакви пътища не ни трябват. Колите ни са на 25 г. и ще ги забранят. Градския транспорт да е безплатен.

3 милиона и 2 милиона цигани.

Рушветите, какво.