Коментари - Какви са шансовете на електромобилите срещу дизеловите и бензиновите коли | Бизнес.dir.bg
назад

Какви са шансовете на електромобилите срещу дизеловите и бензиновите коли

Без държавна подкрепа битката ще бъде загубена, прогнозират анализатори на пазара на автомобили

Обратно в новината
| Автор: 3е.news.net

Коментари - Какви са шансовете на електромобилите срещу дизеловите и бензиновите коли | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Електрото ако има пробег за 200-300км ще измести другите, макар, че батериите са доста скъпи...

Абе вие не ползвате ли спелчекър? Страшно неграмотна статия.

Реално погледнато тези електрички са с толкова енергоемка направа, че файдата от това, че са електрички е нулева. Отделно е въпроса с батерията която не се рециклира много - много и като и свърши живота се превръща в страхотен замърсител. Момента с проблемите с батерии наближава щото вече минаха 10-на години от излизането им на пазара и ще почнат масово да се изхвърлят.

Както изчезнаха двигателите на пара, така ще изчезнат и ДВГ-тата. Тази технология е на над 130 години. Залязва. Съвсем друг въпрос е дали електрически или друг тип двигатели ще преобладават след 30-50 години.

При производството на един електромобил се отделя толкова въглерод, колкото един бензинов автомобил отделя за 13 години. Голямата измама в един момент ще лъсне ! Тогава дали ще бъдат наказани виновните ?!

Когато танк тръгне на батерии тогива електокара ще стане кола шъ ви таковам в плашипутарниците

За да станат МАСОВИ електромобилите ТРЯБВА АЕЦ -ЯДРЕНИ мощности

а колко при при производството на един бензинов, или то е безвъглеродно? Или е по-малко? Що? Щото има не електро, а ДВГ? аре бе?

С тези цени на тока шансовете са нулеви.

Къде ще се зареждат масово електромобили в София, като 90% от хората живеят в апартаменти? С кабел през терасата ли?

Одно от най-замърсяващото и опасно производство е това на акумулаторни батерии и тяхната преработка. Производство и преработка на киселина и олово, а сега и другите модерни батерии са най-големите замърсители. Тесла и екология, все едно да си завреш главата в гъза.

Това е като соларните панели - екологично чисти са, но нейде по света има завод, който съсипва всичко живо наоколо.

Без държавна подкрепа битката ще бъде загубена, прогнозират анализатори на пазара на автомобили - невидимата ръка на пазара !!! Мантра за баламурници !!!

Когато направите екологично чисти батерии, т.е. никога!

С тия скапани батерии нямат шансове. Без държавно насилие електромобилите не могат да пробият, технологията е недъгава. Пояснявам - батерията е скъпа и с недостатъчен живот. Практически след няколко години се изхвърля и купуваш нова на същата дебела цена. Екологията е хубаво пожелание иначе, но без технологична подплата не струва.

200-300 km има и сега Пробегът е част от проблема (при това малка) ... Основната са батериите - скъпи, с малко КПД (и от там и малкия пробег), тежки и с много екологи

Ако развитието на дизеловите и бензинови автомобили е в посока вдигане кпд и намаляване разхода на горива, те са в пъти по-добро и екологично решение от електрическите, където замърсяването е в предварителното производство, на батерии и електроенергия и е концентрирано на едно или няколко места.

екологични проблеми (и при производство и при рециклиране). Зареждането е също проблем в момента, но да кажем , че то може да бъде разрешено до голяма степен. Има и един проблем , който въобще не се споменава (макар и не спира продажбите тъй като никой не се замисля за него като купува) - при ПТП тези батерии могат да станат мноооого нестабилни и опасни , а и не се гасят като едни 50литра бензин примерно.

У нас се пита "Има ли достатъчно дърва и кюмюр?".

Акумулаторни ли са батериите бре ганЮ!!!:))))

А какви са според теб, бре, Ганьо?

Нищо не е в състояние да спре революцията в огромната и най- модерна автомобилна индустрия. Само от гледна точка на сложните, трудоемки и скъпи производствени разходи, както и в подръжката на двигателите с вътрешно горене, това са проблеми, които с един замах приключват. Технологиите в производството на мощните, с безстепенно регулиране на оборотите и с пълно електронно управление електродвигатели са вече на върха на своите параметри. Да получиш максималния и постоянен въртящ момент за нула време и вече в серийно производство на електромобили с ускорение от 0 до 100 км за под 3 секунди, всичко това не е шега работа. Цените на батериите непрекъснато падат и пробега скоро ще надмине 1000 км с едно зареждане. Изравнят ли се цените на електромобилите с тези на бензиновозите - край. Никой няма да има каквито и да са аргументи за бензиновозите. Пред нашия жилищен блок от лятото спира една ТОЙОТА - хибрид, на която батерийния блок се зарежда при по-дълги машрути от бензинов двигател, а елекрическата версия се използва за градски транспорт. Струвала 47000 лева. Експертите от класическата автомобилна индустрия предупреждават многото ново- излюпени компании за производство на електромобили да не забравят, че тази индустрия има 125 годишни традиции. И че съвременните автомобили са пълни не само с електрика и са бъкани със софтуер, но не могат да минат и без механика. Така, че когато се захващат с това ново производство, да си направят сметката.

Че рано или късно ще залезе, ще. В момента е икономически нерентабилно и с цялата зелена простотия просто се правят опити за изкривяване на пазара. А всяко изкривяване на пазара в края на краищата удря потребителите.

Със сегашните батерии - нулеви.

Спомням си през 90-те години какви пък бяха прогнозите за мобилите. .....Какви ли не глупости се пишеха и статии, статии, че са нищо. Е ...така ще стане и с електромобилите...

От никел, манган и кобалт, като напоследък разработките са да се произвеждат батерии без кобалт. Технологията бързо се развива.

Ако изнесете производството на соларни панели в орбита около Земята, ще е екологично чисто.

„... (IEA)очакваше, чепрез 2020 г. паркът наелектрическитепревознисредстващедостигне 13 милиона, новъпрекичепрез 2019 г. бешепродаденрекорденбройелектрическипревознисредства, ръстътнапазарабешесамо 120 000 броя. Засравнение: увеличениетонатърсенетопрез 2018 г. спрямо 2017 г. достигна 808 000 броя.“ ... Айййййдебе ш'мичетете тукастатиЙте ш'мичетете ... аааааААааМаХа, айшими шимиай :D

Еее,виновните са в Брюксел, и са с доста празни тикви...... Това и Кьовеши не може да го оправи..

Живея и работя в Германия. Карах пробно Тест-драйв миналата година " Нисан _ Лийф" около 40 км.междуградско. Хубаво- нова,модерна кола. В 1 момент питам придружителя от Нисан( тъй като карахме с 70-тина км. в час) - " Как се държи колата по магистрала, и има ли варианти със 7-9 места?" ..."Ааа," казва човека, " тези коли все още не са за магистрали.Вдигнеш ли повече от 110-120, пробега който го пише пада до една трета. Тези коли засега са само за град и за селски пътища. За магистрали си вземи дизелова кола"....Би трябвало да има интерес да продава колите...само ви казвам какво ми

Бъдещето за сега е водород.Тойота мирай например. Зарежда се за минути и караш .Проблема е .че няма инфраструктура за зареждане .като екология е ок ...

ако ще сменяш батерия след 6-7 лазарника на електрокара цъ благодаря

У БГ-то нема никакви стимули и хората все пак си купуват електрически коли. Който е завършил 4-ти клас и може да смята, разбира, че общата цена на притежаване на една електрическа кола, особено за България, където колите се притежават поне десетина години, е силно в полза на електрическите! Финансовите инициативи просто ускоряват този процес. Но по същество нещата са пределно ясни и в полза на електрическте коли.

Теслата е проект на ЦРУ за да знае .... "кой къде ходи и да не ... ходи" където не муе мястото. Новата коля ... "ще те откара .... там където и кажат, а не където искаш ТИ".

отдавна един пич направи трабанче на ток, но не е там работата. И преди правехме електрокари и то доста. Кой ще поддържа толкова акумулатори ,и на 50-100 километра да зареждаш по 6 часа и повече,не става.

Chefo77

Хората си купуват електрички по съвсем различни причини от финансова изгода. При двойна цена на тролея, колко време трябва да се използва, за да се изплати?

Chefo77

Абсолютен факт. А държавата и най-вече общините са на загуба от електричките. Нула приходи от данъци, нула приходи от акцизи за горива, нула приходи от такси. Ще се осъзнаят, че кравата е ялова по някое време и рЕзко ще спрат да ги подкрепят...

Следят, за да не изпаднат колите на ръба на плоската земя.

Проблема е в подмяната на батерията. Ако не беше това, се изплаща добре - евтин ток + данък, паркиране, поддръжка. Освен това съсипва природата само там, където се произвежда..... :))))

какво толкова ти е ясно? Кажи защо да си купим такваз кола ,айде кажи? Икономична ли е,ергономична ли е, мощна ли е ,голем пробег ли има ,трайна ли е, лесно ли се ремонтира, лесно ли се зарежда, 5 минути ли се зарежда,как е като ходиш да си копаеш лозето и други такива..?

У америка ли

е Бойко Бореца,другото са "магистрали".

Chefo77

до ц: Надявам се разбираш, че всичко посочено е плод на държавна политика. И че ще спре рано или късно. Колко струва зареждането на акумулатора на общинска станция Лондон или Берлин например? ;)

Аман от теоретици че не си по-близо да те перна с гаечния ключ

Този път надскочихте себе си. Толкова много грешки в една статия... Или свалете статията или я дайте на някой грамотен да я редактира!

Самите електромобили са си ОК. Само дето никой не е решил още проблемът за производството, преноса и зареждането с електричество. Една кола се зарежда за 3 - 4 мин на бензиностанция, най-оптимистичният вариант при електромобил е 30 мин. Това ги прави неизползваеми на далечни разстояния

Да и още никой не е измислил как да го добива изгодно

за богатите да си купят електромобили

Като ви чета и другите статии снощи май е имало таен фирмен банкет с много пиячка .....

Абсолютно. Нереално е да се наредят масово коли на стоянка за през нощта с кабели. Просто няма как да се случи. Ако се зареждат за няколко минути като обикновен автомобил може и да навлязат, иначе си е чиста проба фантастика