Как българи грабнаха интереса на Мерцедес-Бенц? Атанас Енев пред Dir.bg

Немският концерн внедрява част от растителна пластмаса в производството си на автомобили

Обратно в новината

Коментари - Как българи грабнаха интереса на Мерцедес-Бенц? Атанас Енев пред Dir.bg | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всичко това е чудесно но аз лично не бих искал калата ми да почне да се разпада след 7 г. а и дали е добра реклама

Заради ей такива иноватори си карам 30 годишната здрава джИлязна кошница, която с добра поддръжка ще изкара още 30-тина годинки! Смешници, които се опитват нас да правят на смешници...

"Скоро фирмата му сътрудничество с департамент Производствено планиране на Мерцедес-Бенц." Калине, Калине, калинке мамина...

По отношение на внедряване на новости ,Мерцедес е най тромавата фирма. Успех и дано нямате разочарования в работата ви с тях!

Мале,мале,мале...стана страшно... архитект, "състейнъбъл дивелъпмънт, "Скоро фирмата му сътрудничество с департамент Производствено планиране на Мерцедес-Бенц", значил май били били привлекли вниманието на "Мерцедес"... Гигантско постижение, безусловно, света разтърсихме с нашите гъбки, не питаме кой и колко е усвоил от тия "стартъпи" и пр. Абе българи, има сума ти развойни звена в страната ни, които наистина разработват нещо за сериозните автомобилни производители. Всяка втора фирма-автомобилен поддоставчик има развойно звено. Ей за тия момчета и момичета пишете!

До 1997 МПС-та се правеха от инженери,след това от икономисти....сега от джендъри.

Живот на новите автомобили 5-7 години. Колко ЕКОЛОГИЧНО! Вместо един автомобил да изкара 20 години той се проектира за 1/4 до 1/3 живот. И пак производство. Къде е тук екологията? Няма екология! Всичко е да произведеш по-евтино, да продадеш и да си осигуриш нужния пазар след 5 години пак. Програмиран живот на продукта. А Екологията е само празни приказки за замазване на очите.

Бравос, поне в идващата рецесия ще могат да си ядат гъбите.

А ти каква кола караш? Не ни казвай. Знаем-нов Мерцедес. Обаче тук говори за това че умишленото съкращаване на живота на продуктите е нещо лошо. За консуматорски настроените има достатъчно реклами.

Това ли измисли? Нормално. А ти помощи в кризата искаш ли-защото имаш кредити и не можеш 2 дена да не работиш? Ходи да се редиш за втория за тази година супер-дупер телефон на който Фейса върви страшно. И Джо не се пише така.

Да, нов е, но писах отзив за коментарите по-надолу дето са. Прочети ги да се посмееш.

Аз пък не се чупя. Питайте тези които ме карат.

Новината е фейк, всичко е може би и ще видим. Освен това нищо не са измислили ново а са предложили селектиран от тях но произведен от други фирми материал койтодори не е еко а е по малко вреден от пластмасата... И както се каза вместо живота на колите да се удължи целта е да се съкрати и да се купуват нови по често.. много екологично няма що!

"Рогачи"? Ти да не си от Ямбол(ско)?

Почерпили са я от гъбите...

архитекти и еколози да казват на големите автомобилостроители какво и как да произвеждат!

Имал си търпението да прочетеш цялата статия?! Наистина съм впечатлен, аз не можех да се насиля, минах е "по диагонал".

Когато стигнеш до съвършенството, няма какво повече да се променя. По-скоро идеята на гъбарите е унификация и не е новост. При комунизма масово се използваше. Помните ли жигулитата, модел фиат-1964 колко дълго се търкаляха.

Пак се е развихрила ватната бригада 'инженери и дизайнери' с 40 годишни лади и москвичи..

ХУбаво не би искал, но не зависи от теб. Дажи и да е стар модел, ще почнат и резервните и части, които ползваш да ги правят от новия материал.

ЕЙ такива термини като "устойчив дизайн", като почне някой да си ги съчинява, накрая става същото като с Джендъра.

Баси, тия журналя дали са ходили на училище да учат български?

Нищо ново! Едно време Трабанта го правеха от пресована мукава. Наричаха го "картон дю бламаже".

sustainable в случая не означава 'устойчив'..

"Скоро фирмата му сътрудничество с департамент Производствено планиране на Мерцедес-Бенц." Що за кретения?

Бащата на Промишлеността мистър Хенри Форд, още в първият си автомобил Model-T 1908 г. създава пластмасовите детайли за автомобила от .... КОНОП. С конопен биобензин подкарва Model-T. Време е не за крадене на 110 годишни патенти а борба за връщане на КАНОПА. Конопа расте на всякакви почви, укрепва ги, създава поминък на масово безработните, хартията от коноп е 2 пъти по-здрава и по качественна, дрехите от коноп са натурални за човешката кожа, от коноп може да се произвежда спирт, бензин, пластмаса....без нужда от нефт. До 30-те години фермерите в САЩ са си плащали данъка чрез доставка на коноп на държавата. Днес конопа е записан като ....наркотик.

Уважаеми от dir.... В концернът, който коментирате, едва ли има "инжЕнери" - мисля, че са инжИнери !? Нека да живее и се развива българската инжинерна мисъл, както и българските инженерни войски! Бъдете здрави!

БРАВО НАШИТЕ!!! ИСТИНСКИТЕ СВЕТОВНИ ИНЖЕНЕРИ СА ТУК - В БЪЛГАРИЯ!!!

Не ви е силната страна ,,мисленето,,. Пише се ИНЖЕНЕР! ТАКА МИ ПИШЕ И ДИПЛОМАТА.