Как българи грабнаха интереса на Мерцедес-Бенц? Атанас Енев пред Dir.bg

Немският концерн внедрява част от растителна пластмаса в производството си на автомобили

Обратно в новината

Коментари - Как българи грабнаха интереса на Мерцедес-Бенц? Атанас Енев пред Dir.bg | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

БРАВО НАШИТЕ!!! ИСТИНСКИТЕ СВЕТОВНИ ИНЖЕНЕРИ СА ТУК - В БЪЛГАРИЯ!!!

Уважаеми от dir.... В концернът, който коментирате, едва ли има "инжЕнери" - мисля, че са инжИнери !? Нека да живее и се развива българската инжинерна мисъл, както и българските инженерни войски! Бъдете здрави!

Не ви е силната страна ,,мисленето,,. Пише се ИНЖЕНЕР! ТАКА МИ ПИШЕ И ДИПЛОМАТА.

Бащата на Промишлеността мистър Хенри Форд, още в първият си автомобил Model-T 1908 г. създава пластмасовите детайли за автомобила от .... КОНОП. С конопен биобензин подкарва Model-T. Време е не за крадене на 110 годишни патенти а борба за връщане на КАНОПА. Конопа расте на всякакви почви, укрепва ги, създава поминък на масово безработните, хартията от коноп е 2 пъти по-здрава и по качественна, дрехите от коноп са натурални за човешката кожа, от коноп може да се произвежда спирт, бензин, пластмаса....без нужда от нефт. До 30-те години фермерите в САЩ са си плащали данъка чрез доставка на коноп на държавата. Днес конопа е записан като ....наркотик.

"Скоро фирмата му сътрудничество с департамент Производствено планиране на Мерцедес-Бенц." Що за кретения?

Нищо ново! Едно време Трабанта го правеха от пресована мукава. Наричаха го "картон дю бламаже".

Баси, тия журналя дали са ходили на училище да учат български?

ЕЙ такива термини като "устойчив дизайн", като почне някой да си ги съчинява, накрая става същото като с Джендъра.

sustainable в случая не означава 'устойчив'..

Пак се е развихрила ватната бригада 'инженери и дизайнери' с 40 годишни лади и москвичи..

архитекти и еколози да казват на големите автомобилостроители какво и как да произвеждат!

Новината е фейк, всичко е може би и ще видим. Освен това нищо не са измислили ново а са предложили селектиран от тях но произведен от други фирми материал койтодори не е еко а е по малко вреден от пластмасата... И както се каза вместо живота на колите да се удължи целта е да се съкрати и да се купуват нови по често.. много екологично няма що!

Аз пък не се чупя. Питайте тези които ме карат.

Бравос, поне в идващата рецесия ще могат да си ядат гъбите.

Живот на новите автомобили 5-7 години. Колко ЕКОЛОГИЧНО! Вместо един автомобил да изкара 20 години той се проектира за 1/4 до 1/3 живот. И пак производство. Къде е тук екологията? Няма екология! Всичко е да произведеш по-евтино, да продадеш и да си осигуриш нужния пазар след 5 години пак. Програмиран живот на продукта. А Екологията е само празни приказки за замазване на очите.

До 1997 МПС-та се правеха от инженери,след това от икономисти....сега от джендъри.

Мале,мале,мале...стана страшно... архитект, "състейнъбъл дивелъпмънт, "Скоро фирмата му сътрудничество с департамент Производствено планиране на Мерцедес-Бенц", значил май били били привлекли вниманието на "Мерцедес"... Гигантско постижение, безусловно, света разтърсихме с нашите гъбки, не питаме кой и колко е усвоил от тия "стартъпи" и пр. Абе българи, има сума ти развойни звена в страната ни, които наистина разработват нещо за сериозните автомобилни производители. Всяка втора фирма-автомобилен поддоставчик има развойно звено. Ей за тия момчета и момичета пишете!

По отношение на внедряване на новости ,Мерцедес е най тромавата фирма. Успех и дано нямате разочарования в работата ви с тях!

Когато стигнеш до съвършенството, няма какво повече да се променя. По-скоро идеята на гъбарите е унификация и не е новост. При комунизма масово се използваше. Помните ли жигулитата, модел фиат-1964 колко дълго се търкаляха.

"Скоро фирмата му сътрудничество с департамент Производствено планиране на Мерцедес-Бенц." Калине, Калине, калинке мамина...

Почерпили са я от гъбите...

Имал си търпението да прочетеш цялата статия?! Наистина съм впечатлен, аз не можех да се насиля, минах е "по диагонал".

Заради ей такива иноватори си карам 30 годишната здрава джИлязна кошница, която с добра поддръжка ще изкара още 30-тина годинки! Смешници, които се опитват нас да правят на смешници...

Всичко това е чудесно но аз лично не бих искал калата ми да почне да се разпада след 7 г. а и дали е добра реклама

ХУбаво не би искал, но не зависи от теб. Дажи и да е стар модел, ще почнат и резервните и части, които ползваш да ги правят от новия материал.