Избраха строителя на новия път Кулата - София от АМ "Струма"

Трасето, което ще заобикаля Кресненското дефиле в източна посока, ще трябва да е готово за 4 години и три месеца (1556 дни)

Обратно в новината

Коментари - Избраха строителя на новия път Кулата - София от АМ "Струма" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да докарат китайци да го строят, хем бързо, хем качествено. Нашите са мърлячи и освен за пиене не стават за нищо друго.

Значи единия участник предложил със100 милиона по-тънка оферта, ама не е избран.

да има за нинова и баце

Да познаем от три пъти : Пеевски Дилян или Дебелян

Към южната граница на България има две магистрали - една към Гърция и една към Турция. Към Сърбия също се изгражда, само към северната граница на България няма нито една магистрала, както и няма проект за магистрала … При тези обстоятелства, защо им е на хората от Северна България да са в обща държава със столица София .... ?!

Щото иначе ще измрете от глад, пустиняци такива

аз ям асфалт,и като тръгна с каруцата по земния път не ми требват пътища,тия с тировете дето плащат яки пари да ги духат,щото тия пари влизат в бюджета на държавата,а язе съм свикнала да крадна държавата

защо не се поканят китайците, че българин пътища не може да строи. Пак ще има ремонти, ремонти на ремонтите и т.н.

Много дебилно,но нивото ви е такова на гербероидите...По прости от простия,за това се разбирате нали?

Това, което крие и не казва дираджийския дописник е следното: 1. Не е избрана най-добрата ценова оферта, а по-скъпа. Въпреки че банкянския гробокопач на нацията разправя наляво и на дясно как определяща е ценовата оферта, гаранцията и срока на изпълнение. АПИ обаче избира за изпълнител „АПП ЛОТ 3.2.1“, чиято оферта е с 96 милиона лева по-висока. Точната сума, оферирана от "Грома Холд" е 599 999 903.90 лв. с ДДС, което означава, че всеки километър от платното ще струва на българските и европейските данъкоплатци по 45,45 милиона лева. 2. Грома Холд е новото име на бившата Агромах... Да, точно така! Онова дребното човече с червените маратонки, дето в нетрезво състояние на площада в пиринско разказа как кмета на Симитли таковал... вие знаето кого. Има ли някой да не знае?! :))))))) Магистрала от чисто злато! 600 милиона за 13 км път за бившата Агромах и словаци.

АМ Хемус с по 11 млн. на километър.. Околовръстното на София с по 24 млн. на клм; Плавателнио булевард с кръговата елипса - над 40 млн. клм.. Тук вече с 45,454 млн. километъра.. Няма някаква си Варна да ни води по крадене я...

Много моля , преименувайте си територията в Източна Румелия, а названието България си е за Севера !!! Такива са фактите от историята !!!

И сега познайте всички тия фирми прекръстени някои от тях на кого са ? - БКП И ДПС , зад всички тях стоят Доган и Веселин Георгиев - батко и братко .

Километър тунел излиза около 20-25 пъти по-скъпо от километър път. А тук има 3 километра тунели и строителството е във силно пресечен район, което допълнително оскъпява нещата.

Нова магистралка за Ганю та да се трепе по малко. А бай комумоидните коментатори нека си лаят. Те за друго не стават.

и пътища,щото от толкова строене на тежка металургия и светло бъдеще се оказа че имаме пътища само за каруци,щото от пътищата строени през соца бяха построени вили като на запад,затова сега караме по дупки и бабуни,и нямаме строители на пътища,последните строители на пътищата бяха избити от бкп през 1945,а техните пътища със павета още са читави,ама това като кажеш и всичката гербавочервена сволоч почва да се гъне в гърчове и да квичи как някой крадне,а се оказва че просто наште строители на пътища са некадърни,за справка италианеца дето построи пътя от враца до козлодуй през 2001а,той казва така а наште краднат и със гъза,но све пак пътя устоя вече 18 години на тирове

Каква беше обявената цена на поръчката---и кво , на майка ви горановия--Избрахте?:)))))))

за сръбската магистрала дет Баце я пусна - с тунели, мостове, виадукти и т.н. - 5,5 млн. евро километъра.. Па си прочети как 2 клм тунел Железница е 15 пъти по-скъп на километър от 25 километровия тунел Лаердал.. Па после си виж на картата - колко по-силно пресечен е терена в ждрелото при Димитровград и фиордите в Норвегия

Аре стига ве? Верно ли кмета на Симитли е таковал.....???

Хрома Холд не е ли новото име на Агромах, чийто пиян шеф грабна микрофона на един селски събор и обяви на всички, че кмета на Симитли мандръдал Боко

Значи Баце не е злопаметен :)

Даааа. Даже и зад чуждестранната фирма пак са те. Сигурен бях.

40 милиона на километър. Епа не е зле., на печелившите честито, останалите ще почакаме да видим каква ще я свършат.

Криво са ви сметките От тия 600 милиона 400 са за Баце С останалите 200 млн се получава около 15 млн на километър. Не е малко ама е приемливо!

кратуна за хемус бе,аз ти казвам за едни строители със павета на пътища които твоите деди избиха,които са се учели от инженерите на хитлер как се строят пътища,а ако не знаеш основните магистрали във германия лежат на основите построени от хитлеровите изженери,ама вие със червените гербави мозъци само за кражби приказватре,вместо да намерите някой да ви покаже пътя по който хем да крадете,хем да построите нещо,а не самода крадете

Ройчо, ти знаеш ли как се определя тази цена? Знаеш ли какво значи укрупнени показатели? Знаеш ли колко са верни и кога са актуализирани за последно? Особено като се замислиш /ако имаш с какво де/ кога за последно в Бг са правени виадукти и тунели.

А и да не забравяме, че времето за което бяха пробити тунелите на Балкана и пуснат пътя, е два пъти по-малко от времето на ремонтите сега! Помните ли кога почнаха те? Когато стана Онова нещастие с осветителното тяло и жената! От тогава до сега ремонтите не са спряли и все е движението в една лента! Колко години и колко ремонти на ремонтите са това? Могат да се хвалят сегашните само с ОГРОМНОТО крадене от всичко! Да не е поскъпнал трошлякът или бетонът 40 пъти? НЕ!А го плащаме всички ние!

Добре де, нека твоята фирма да го построи за по-ниска цена. чможе и безплатно.

Не знам кой е Баце, но се надявам да те призоват и да докажеш твърденията си. в противен слуай си клеветник.

Сега половин магистрала/т.е. в едната посока/ за 5 години, после другата половина още 5 години. Ха, ха,ха!

Кой е Баце? Баща ти ли?

Кога се строиха магистралите! Строихме магистрали дълги и бели към моловете големи със стоки пълни до морето на хотелите. За 40 години соц строежи - 100 км магистрали настроихме! Вечна дружба!

Абе тъпчо, "преди" -имаше 50 000 роби от строителни войски. Та може и безплатно. Нямаше отчуждавания-щото нали земите вече бяха заграбени, и безплатни. И пак не можахте комунистичмеските изверги една магистрала да направите докрая-въпреки,че всичко беше безплатно-труд,, земя. Това ,което направихте,беше язовирът над Враца, който изби 500 човека, при наводнението от 1 май 1966.

Баце ти бе, по известен в Симитли като баце кметската

Магистрала в планината. Що не я направиха комунистите-тогава на строителни войски не се плащаха заплати, и имаше 50 000 роби в строителни войски. Нямаше и зелени протестиращи, земята беше безплатна. да я бяхте направили бе. що не я направихте?

по цените и парите,а може ли някой да извади от архива колко е струвало на бай тошо някога да направи тия километри от тия магистрали,нека вместо да се лаете като помияри квито сте да направите справка кога колко е струвало нещо,и нека червените да кажат колко вили и къщи са се построили от кражбата на асфалт по тошово време

Това за първи път ли се случва? На сегашните вероятно, но има какво да се види направено преди 30-40 години и та по най-тежкият маршрут у нас:- пресичането на Балканът! А времето , а цената, а качеството са в десетки пъти несъизмерими! Да правиш основен ремонт на нещо построено и експлоатирано 40 години непрекъснато си е само по себе си РЕКЛАМА на СТАРИТЕ строителби от държавните фирми! Нещо невъзможно за сегашните хвалипръцковци!

При бай Тошо беше безплатно! Имаше 50 000 роби в строителни войски-робуващи без заплата, земите ляха безплатни. И пак комунистите не можаха една магистрала да направят.

Само не прогнозирайте, че Тиквун ще открива новото трасе, щото ми се повръща от боклуци и крадци.

Защо по времето на комунизма една магистрала не довършиха комунистите-като всичко им беше безплатно. Работна сила-без заплата-50 000 роби в строителни войски. земи-безплатни, заграбени. Всичко безплатно, и пак нищо не направиха.

Кой е Тиквун? Баща ти ли?

Да добавим-че робите от строителни войски бяха на разположение от 6 сутринта до 22 часа-и пак не можаха комунистите да направят магистралите. Днес няма строителен работник да си мръдне пръста за под 2000 лв заплата и 8 часов работен ден.

Що Брежнев не даде пари да се направят магистралите? Днес Брюксел ни ги плаща-Тракия и Струма, а Хемус-ние си я плащаме-с данъците. Защо СССР не даде рубли за да се направят магистралите?

Гърците и сърбите отдавна си построиха магистралите до нашата граница, за които се договориха с нас, а нашия само се бие в гърдите и реже лентички на всеки 5-6 км.

Гугълни го и ще разбереш. Може да пробваш също с Буда, Боко и Бай Х_й

Гърците получиха 300 000 000 000 евро ПОДАРЪК от ЕС. зА 300 МЛРД ЕВРО-ПОДАРЪК ЛЕСНО СЕ СТРОЯТ МАГИСТРАЛИ. Сърбите строят магистралата от времето още на Тито. И магистрлатата е платена-от границата до Белград е 25 евро на еднопосочно преминаване. С тези такси се акумулират средства за ощ е магистрали. но вие в България искате и магистрали , и да плащате по 50 евро-ама годишно, не на преминаване.

По бай Тошово време отдавна пътувах по магистрала Тракия, тогава нямаше толкова селяни като тебе със западни трошки от автоморгите и можех да карам със затворени очи...

Ние в България това искаме, а вие от п. си майчина си стоите там!

Ако не си забравил, че преди бяхме във Варшавският дигивир, и противостоехме на НАТО! Тогава пътищата на юг не бяха пригодени за такъв трафик, а за лесна отбрана защото срещу нас бяха едновременно Гърция и Турция! Между другото те не си намалиха армиите, а ние си съкратихме армията до 20000 души, колкото ни е определил и Ньойският договор от 1919 година! Имаше СИВ и нашите пътища и пристаникща бяха насочени на друга посока! Имахме разширяване и изграждане на нови пристанища по Черно море и Дунав, имахме РО-РО с пристанищата на север и изток!

Това е тежко трасе-в планината-с мостове, тунели, зони под свлачища инженерно ще е. Не сравнявайте с магистрала Тракия, особено масовите участъзи в равното. Равайте се на тази магистрала, ако бъде направена-защото този участък е много тежък. В Алпите подобен участък ще струва много милиарди, а тук е под 1 милиард.