Ухажваме Volkswagen за завод, а Great Wall ще потегли отново

Автомобилната индустрия в България е впечатляваща - повече от 170 компании работят в бранша, каза шефът на БАИ

Обратно в новината

Коментари - Ухажваме Volkswagen за завод, а Great Wall ще потегли отново | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Заводът ще е в Перник. Ще сглобяват Голф.

Дам, този филм сме го гледали. Партийни другари се оглеждат където може да са посредници, да лапнат кеш. Няма партийни другари, да кажат - имам трима сина и ги обучих да са полезни на обществото, монтьори станаха и изкарват парите си с труд.

Нямат официален контакт, обаче ги ухажвали. И имаме развита автомобилна индустрия. Смях.

Гришата ще възстанови Грейт уол ако има ново КТБ и му дадат заем от 100 мил, които той да знае , че няма да се налага да връща, тогав ада, иначе ще си гледа Литекс-София и заедно Крадлев и Борисов ще си действат там. Като измислят ново КТБ Ганчев ще е на линия със сигурност. Отваряме пукакнките.

ЦИРКЪТ С КОЛИТЕ ВЕЧЕ ПРИКЛЮЧИ - ОТ 1966ГОДИНА ДО 2015!НЕ СМЕ ПРАВИЛИ САМО МАЙБАХ...

При толкова малък местен пазар и свиващо се население, кой нормален производител би инвестирал тук. При това една страна, която е сравнително отдалечена от основните пазари в западна Европа.

Идеята не е да се продава на местния пазар, а да се намерят евтини работници от местния пазар и после да се продава с добавена стойност в други географско близо разположени страни. Само че дали ще останат и хора, които да завиват гайки е съмнително.

Браво. Ей такива кадри са необходими на България. Да развиваме индустриите от миналият век защото почти толкова сте изостанали. Въртя болт, въртя болт - цял ден, а отгоре партията контролира. Заплати по 1000лв. и живот.....

Ай дано. Ако трябва и на колене да ходят да се молят. ""Фолксваген'' е това, не Гад Зееви

Малко е тъжно, но досега единственият успешен проект в сглобяване на автомобили у нас беше с Москвич. Не говоря за качествата на колата, а за настроено, работещо доста години предприятие. Иначе още още от времето на тарикатските ни номера през 60-те години, когато сглобявахме Рено, все не ни се получава. Тогава си нарушавахме договора. После правихме Ровъри с благословията на Жан Виденов и с пари от банка, която беше фалирана (но беше читава, не като КТБ). След това със завлечени пари от КТБ. Каква ли далаверка са замислили сега?

Впечатляваща ????? Ама, как не ,но всичко е виртуално. За времето на Булгаррено ли говори или Фиат 850 в Ловеч. Ама то минало,бе! Носталгията е стшно нещо,така казва др. Костов и др. П. Стоянов. Но когато чевик не вижда нищо пхред себе си все по-често се обръща назад

а ще РАЗГЛОБЯВАТ.

II-ka !

Западните колониалисти да не са луди да идват в страната на 10-те процента . То ще има административни такси , забавяне в общината , после забавяне за свързване с ЧЕЗ, то ще е чудо . Да не им е чавка изпила акъла . Да не говорим че и вече читав кадър не е останал

Само Тиквоча е Господин 50-60%, а от там надолу е по Пирамидата на Властта + 10%, които ги споменаваш.

Реално НИЩО няма да стане понеже инвеститорите не са глупаци, аз каквито ги мисли този от статията, а за Great Wall - бяха тук, махнаха се и сега пак ще се връщат. Това на някое малко дете може да му го кажат с шанс детето да повярва.

Чета статията и си мисля. Значи: 1. Бюрокрацията, на която плащаме заплатите ще работи за тях; 2. Държавата ще им осигури парцел на цени като за наши хора; 3. А нямало и данък печалба да плащат; 4. Инфрастурктура ще има специално за тях. Значи производителят си търси роби и нашата държава е говотва да ни продаде. А за българските предприемачи: бюрокрация до дупка (примерно ПУП за 3 години и то не нов а само изменението му). Поглеждаме не по-далеч от новите кооперации ... там път и инфрастуктура... по-рядко. Приемат се всякакви закончета срещу малкия бизнес, който пък НАП тормози допълнително. Ами успех! Обаче накрая партията е велика (извинете ТОЙ) - какви инвеститори докара.... хубаво ама с нашите пари... С нашите пари ни викат робовлателци. ЧЕСТИТО!!!!

Не знам китайците къде ще възстановят, след като завода им го взе Voss Auto да правят .... абе не автомобили...

Странно нещо е българската авто индустрия. Всички управляващи говорят за нея, като за нещо реално, голямо, а никой не я е виждал. ;)

Споко, съвременното автомобилостроене е 90% роботизирано.

И аз ухажвам комшийката Гинка, ама тя не знае.

Е то същото е и с магистралите!

Че те в това празно халенце да не би някога да са правили автомобили? Странно, че още има наивници, които да им се връзват на глупостите. Този как не го е срам да повтаря очевидни лъжи от телевизора? Последната кола, произведена в Ловеч, е с марка "Москвич".

— А бре, Митре, любиш ли се с некоя? — Па че се любим, та нече си мачим душата. — Е, па с коя се любиш? — С Цона, на кмето щерката. — Е, като я любиш, че я земеш ли за жена? — Па оно и я така мислим. — А нихните знаят ли, че се любите? — Е, па я не знам и она дали знае, та камо ли нихните…

Лошо няма, като не могат друго, да "ухажват" може и да Ви ощастливят...

Автоиндустрия имаше, когато правехме Чавдар, Лиаз Мадара, Балкан и т.н. - цялостен процес на производство и готови изделия, не само части.

То и БМв щеше да идва у нас, ама сега е в Унгария ...

Толкова объркано и противоречиво изказване на шефа на БАИ - очевидно сам не вярва, че нещо предстои да се случи, както със Шкода, така и с Грейт Уол. Честно казано, за втората няма какво толкова да се съжалява.

Нямало установен официален контакт, но ги ухажваме... А сега, де? Явно ги ухажваме неофициално. Как ли стават тези работи? На мен като духовно лице ми е непонятно. Прости, Боже, мене грешния!

Ще им сглобят набързо един навес. И без това нищо не произвеждаха. Ако въобще се върнат. Фантазии на шефа на БАИ.