Коментари - Гражданска отговорност за рецидивистите на пътя може да надхвърли и 2000 лева | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не вярвам Бойко да позволи подобна глупост. Сигурно застрахователите са платили на тези корумпета и те го правят зад гърба му. Той да не е слънце, че да огрее навсякъде. Ако ги напипа ще ги прати кадето им е мястото.

Не увеличавайтте гражданската отговорност за да пълните джобовете на застрахователите а увеличете глобите които ще отиват в държавния бюджет и ще дисциплинират водачите. В протевен случай рискувате масово недоволство и хората ще ви свалят от власт, защото те и при сегашното равнище на гражданската отговорност изнемогват а всички те ви хранят с данъците си. Дърпате дявола за опашката.

абе човек , мислиш ли че на някой от тея дето приемат ;законите ; му пука за бюджет , най големите им приходи са от такива закончета и отчисленията които се правят за пълнене на техните сметки , пробуталите го ;тоя закон; ще вземат по 1 000 000 евра , така както стана и с увеличените глоби , които трябваше да отидат за пешоходни пътеки и светофарни уредби

Не сте прав. При социализма имаше абсолютен недостиг на стоки. Световен парадокс беше, че кола на старо се продаваше три пъти по-скъпо отколкото струва като нова. Чакаше се 15 години ред и то при положение, че имаш вноска която беше колкото десетина заплати и не всеки можеше да си я позволи. Например на мен ми събориха къщата /без да ме питат разбира се/ и я оцениха три пъти по-малко отколкото струваше апартамента който трябваше да закупим на същото място въпреки, че беше по-малък. Как да си позволим вноска за кола когато едва скърпвахме да връщаме заема към държавата, взаимоспомагателната каса към предприятието и заемите от приятели и роднини? В същото време правоимащите получаваха апартаменти и коли с бележки и дори търгуваха с някои от тях. Не ми хвалете социализма защото нямаше равенство и нямаше стоки а животът се изнизваше в обещания за светло бъдеще. В същото време някои партийни другари наистина живееха в бъдещето и толкова се награбиха, че сега децата и внуците им могат да си живеят спокойно още няколко поколения и да продължават да ни крадат със сладки приказки и да успиват мазохисткият си електорат. Когато Горбачов разруши социализма и ние излязохме на реалния пазар се разбра, че сме произвеждали боклуци които сме разменяли за други боклуци в рамките на СИФ и никой в реалния свят не ни ги иска.

Съгласен съм, но системата бонус-малус да се определя от настъпило застрахователно събитие ! Задължителен видеорегистратор - признат за доказателство ! При други положения само ще увеличим корупцията . Джигитите ще си плащат и карат !

Абсолютно! Точно 4-тири застраховки трябва да има едно четиричленно семейство. Зстраховката трябва да е персонална и всеки да си носи отговорността за постъпките. А не някой 18-20 годишен млад шофьор да дрифти с на баща си колата и да убие теб или семейството ти заради факта, че иска да се покаже пред някоя "капризна" девойка. Така много бързо ще се реши проблемът с джигитите на пътя. И улиците ще се изчистят от неправилно паркирали. А относно професионалните шофьори - всеки шофьор да има лична ГО и ще се определи със закон, фирмата в която работи каква част ще му платят - нормално е професионалния шофьор да има драстично по-висока цена на ГО, защото риска при него е по-голям. Така ако е "джигит" фирмата ще му плаща например една базова цена от 250 лева на годишна база - месечни вноски към заплатата, защото ако напусна и отиде в друга фирма ще се продължи по същия начин. Остатъка обаче ще си го плаща от джоба. Тогава ще видим дали ще има цистерни превозващи гориво в прохода хайнбоаз, дали ще се спускат с над 100 км/час и ще ми мигат с фарове и псуват, защото спазвам ограниченията. Като си извади 10 бона от джоба на година затова, че "няма нерви да спазва ограниченията" - ще му приключи "джигитската дейност". Друг е въпроса, че всички идиотски ограничения в държавата ще трябва да се премахнат.

Застраховката не е репресивен инструмент. Има си закони.

Така е, но не виждам защо аз да плащам скъпа застраховка в общия кюп на разни джигити, които на всичкото отгоре те псуват и налитат на бой, затова, че спазваш ограниченията. В момента какво става - внасяме в общия куп и всички плащаме еднакво. Така доста хора си позволяват да не спазват закона и да застрашават околните с неразумното си шофиране. А когато всеки персонално си понесе отговорността, тогава ще има ефект от цялата работа. Щом нарушава системно - ще плаща 20-кратно ако трябва, че и повече.

Друг е въпроса, че лично моето мнение е, че трябва да изтегли държавата кредит ако трябва и да монтира ограничители на скоростта с джипиес на всеки автомобил и в зависимост от района където се намираш и ограничението на скоростта да те ограничава автоматично. А в градовете и да има камери през 100 метра, които с интелигентен софтуер да следят за всякакви нарушения - от неправилно паркиране, до анализиране на лицата на пешеходците и откриване своевременно на агресивни граждани (има такива системи за охрана, които анализират поведението на хората), както и термо камери. Тогава и престъпността ще спадне драстично.

Ами в погрешна посока дълбаеш. Глобата за превишена скорост достига и 800лв. Ако се налага редовно и неизбежно идиотите ще се укротят. Целта на застраховката е друга и тя не е рекет над населението.

"А отстъпките достигаха до 25%" А това колко НАД сегашната цена ще бъде! Ей, тъй за един преател питам.

Идиотска система - отговорността е на шофьора и всеки шофьор трябва да има такава застраховка, а не автомобила. Търсете си сега гражданска отговорност от автомобила, не от шофьора. Кое налага отговорността да бъ де обвързана с движима вещ, а не с конкретно лице?

Омръзнало ми е от празноглавци. Ако в семейство с едно или две деца над 18 години има един автомобил, 4 застраховки ли да има предлагаш? А ако един професионален шофьор управлява автобус например и има личен автомобил, тогава каква ще му е ГО?

Застраховката си е на автомобила, но греховете си ходят с шофьора. Толкова ли е сложно да го разбереш! Или - да.

Така, застраховката на човек, за да може да си кара която кола си поиска, винетката в четец за да може да се слага на коя и да е кола, само ГТП задължително на всички автомобили, ама яко ГТП, че ми омръзна от 20-30 годишни таралясници. ГО до 25 години х4, 30 години /2 10г без причинено ПТП /2.

Може ли някой да ми отговори на следните въпроси: Защо правителството позволи на ръководството на КФН да си вдигнат заплатите на 13-20000лв с бонусите, които получават? Защо правителството не потърси отговорност от изплънителния директор и от членовете на УС на Гаранционния фонд на застрахователите за проспаните 9,5млн.лв във фалиралата банка КТБ, според проф.Румен Гечев? Каква е тази анархия на свободния застрахователен пазар? НЯМА ЛИ ДА ИМА НЯКАКВИ СПРАВЕДЛИВИ РЕШЕНИЯ?

ТАКА ЩЕ Е ДОКАТО НА РЪКОВОДНИ ПОСТОВЕ СЕ НАЗНАЧАВАТ РАЗНИ "КАЛИНКИ" ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА ПОЛИТИЧЕСКИТЕ ПАРТИИ!!!

Изпрати си въпросите в народното събрание. Те правят законите и наредбите, те избират председател на КФН и питай персонално Гечев той задал ли е това като проблем в НС. Не знам какви са им заплатите и бонусите в КФН, но няма никакъв проблем НС да им стегне кранчето, ако си прав за заплатите.

Я пак 700% на 300 лв колко е?:)))

Значи след като не можахме да пробутаме предишната олигофрения, сега готвим още по-голяма? Абе докога щетърпим идиоти и калинки - лобисти?

1) При Бай Тошо Евростандарти за екология нЕмаше . Независимо от това , въздухът беше ХИЛЯДИ ПЪТИ по-чист ! 2) При Тошо винетки нЕмаше ! Независимо от това всеки си пътуваше навсякъде из страната без проблем. 3) При Тошо сини и зелени зони нЕмаше ! независимо от това - безплатно паркирани имаше навсякъде и за всички ! 4) При Тошо Паяци и скоби нЕмаше ! Независимо от това хората паркираха така , че да не пречат на никого ! 5) При Тошо ТОЛ такси нЕмаше ! Независимо от това , качеството в поддръжката на пътищата беше ХИЛЯДИ ПЪТИ по-добро от днес ! 6) При Тошо Автокаско нЕмаше ! Независимо от това обаче , и АВТОКРАЖБИ нЕмаше ! 7) Ако по Тошово време кажехте на някой социалистически водач , че един ден ще дойде демократиЯта , и те тогава немотията народна ще стане толкова голяма , че ще се налага ДА СИ ПЛАЩАТЕ гражданската отговорност НА ВНОСКИ , ( щото няма да имате пари да си я платите цялата наведнъж ) Със сигурност ВСИЧКИ щяха да Ви се смеят ! И да Ви спукат от бъзик !!! Щото при Тошо , застраховки НА ВНОСКИ нЕмаше ! Ееееееееех .... Лошо , лошо , лошо , ЛОШО ; Ама все пак си беше милион пъти по-добре при Тошо !

1. Чист въздух защото хората нямаха автомобили и вървяха пеша. 2. Винетка нямаше защото имаше пътен данък. 3. Нямаше зонии се паркираше навсякъде защото нямаше автомобили. 4. Нямаше паяци и скоби но глобяваха на място и вършеше работа тъй като малко бяха привилегированите с автомобили 5. Пътищата не се унищожаваха от камионите тъй като товарни превози почти нямаше в слабата икономика, а в градовете нямаше автомобили. Строеше се по некачествено защото се крадяха материали. Сега се строи малко по качествено но много по скъпо защото се крадат пари. 6. Наистина не се крадеше. Смее ли човек да открадне една от десетте коли в града, а и какво ще я прави. А без каско като се блъснеш няма кой да ти плати щетата вадиш пари и чакаш нови 15 години на опашка за нов автомобил. 7. За съжаление хората смятат че без значение какви са ти финансовите възможности трябва да имаш кола и не смятат колко ще им струва подръжката.

Тия нямя ли да мирясат на края?

Нашенски простотии и лобизъм в полза на " застрахователите " та те ще се само-фалират от ГОЛЕМИТЕ си ЗАПЛАТИ ! ЗАЩО ТАЗИ ГОДИНА ЗАСТРАХОВКАТА МИ Е С 80 ЛВ. ПОВЕЧЕ , ГОНЯТ НЯКАКВИ БАЗИ ОТ 300 ЛВ. Значи колата ми струва 1 600 а те искат 2 100 ? Защо ще има равен старт , пример имам 30 г. шофиране без нарушение и един " фатипалди " неграмотен и дрогиран с 2 г. шофиране с 30 нарушения и ще стартираме с 2100 и след 5 г. " бонус - фалос " ясно е кое за кой е ! Някакви самоназначили се " граждански организации " непрекъснато лобират за / познайте кои / Един съсед подозира нов картел КАТ - застрахователи ,НАРУШЕНИЯ , нарушения , НАРУШЕНИЯ . и бонус - фалос !

Тези , които превишават с 10- 20 км някои безумни ограничения. Така че да забравиме за бонус, по-добре е да мислиме колко ще е малус .

Крайно време е да въведат някакви мерки срещу психарите на пътя. За необразованите идиоти, които шофират като за последно, нехаейки кого убиват междувременно. На който не му изнася- има градски транспорт за дебелите ви задници.

на такива кавалджии като тебе все им трябват нови мерки ,или още кавали ? но защо всички трябва да плащаме за вашата незаситеност ?

застраховката се определя само и единствено за нанесени ЩЕТИ , всичко останало е мутро грабеж от страна на ;държавата; и бандитите които се крият зад името и

Само така-яка тесла и това е спасението !

Пак откриват топлата вода! Тук застраховката е на собственика. Може да даваш колата на когото си поискаш, НО (винаги има НО!) ако бъде извършено ПТП от млад водач (дал си колата на синчето) или от друг, който има натрупани "грехове" (разбирай причинени щети), тогава има сериозно САМОУЧАСТИЕ при покриването на щетата, което може да достигнне хиляди евро. Времето, за което човек получава максималния бонус от 50% по-ниска цена в застраховката е 13 (ТРИНАДЕСЕТ) години без причинени щети. "Млад водач" е такъв със стаж до 5 години. Т.е. синчето може да кара колата на тате, която е с много ниска застраховка, защото татенцето е примерен водач, но ако в първите 5 години, след като си е получило книжката, причини ПТП, самоучастито е сериозно, а освен това ще натрупа "гррехове", за чието пълно изчистване ще са нужни години! Така че всеки си прави много добре сметката на кого дава колатат си и как ще се държи на пътя!

Преди да коментирате се запознайте с ДИРЕКТИВА 2009/103/ЕО НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 16 септември 2009 година относно застраховката „Гражданска отговорност“ при използването на моторни превозни средства и за контрол върху задължението за сключване на такава застраховка (кодифицирана версия) (текст от значение за ЕИП) ЕВРОПЕЙСКИЯТ ПАРЛАМЕНТ И СЪВЕТЪТ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ, като взеха предвид Договора за създаване на Европейската общност, и по-специално член 95, параграф 1 от него, като взеха предвид предложението на Комисията, като взеха предвид становището на Европейския икономически и социален комитет ( 1 ), в съответствие с процедурата, предвидена в член 251 от Договора ( 2 ), като имат предвид, че: (1) Директива 72/166/ЕИО на Съвета от 24 април 1972 г. относно сближаване на законодателствата на държавите- членки относно застраховката „Гражданска отговорност“ при използването на моторни превозни средства и за прилагане на задължението за сключване на такава застраховка ( 3 ), Втора директива 84/5/ЕИО на Съвета от 30 декември 1983 г. относно сближаването на законодателствата на държавите-членки, свързани със застраховките гражданска отговорност при използването на моторни превозни средства (МПС) ( 4 ), Трета директива 90/232/ЕИО на Съвета от 14 май 1990 г. за сближаване на законодателствата на държавите-членки относно застраховките „Гражданска отговорност“ при използването на моторни превозни

е и ?

Хе хе А за изрядните, "само" 990лв на прИмоция. Познах ли?

Bravo bi tryabvalo taka da bade Super reschenie

тапанар!

...Явно ти си тАпанар.... но дори и тАпана не можеш да биеш ....седнал си коментар да пишеш ....

Аз ,пък си мисля ,че ГРАЖДАНСКАТА БЕЗОТГОВОРНОСТ И ОВЧЕ ТЪРПЕНИЕ най- после ще се СЪБУДИ ! Що зо РЕКЕТ Е ТОВА ? От нароили се десетки ЧАСТНИ "застрахователи" ,които се ПОКРОВИТЕЛСТВАТ,ОБСЛУЖВАТ и ЗАЩИТАВАТ от ДЪРЖАВНИ ОРГАНИ (КАТ и МВР) ! Аз съм водач от далечната 1973-та....започвайки,като голобрад пубер с едно "Балкан"-че на 16 г. "Див соц" -даже бензина бе 26 ст. .... Караше се с една книжка ,розова, която се сгъваше на три ...в нея контролният талон (за дупчене при нарушения) и ...талона на МПС-то.... с което си ... едно картонче ,на което е отбелязан с печат,дата, подпис ,че ...МПС-то е минал ГТП ..... А за ГТП, освен изправност , се искаше и документ от Общината,че са платени ....забележете... ПЪТЕН ДАНЪК И ЗАСТРАХОВКА към ДЗИ (плащаше се на едно гише и самата застраховка вглючваше освен ГО ,но и "КАСКО" )....те това беше .... След,казармата, си купих първата кола ..."ЗАЗ "-965А ....същата работа... Милиционерите те спираха... проверка .... талона на МПС-то...има ли печат за редовен ГТП ...значи всичко ти е платено ... няма полици...стикери и всакакви тъпотии... нямаше дори ....компютри и интермрежа.... Същото бе и с нарушенията ... виждаха се с просто око по дупките в талона... Ама тогава КАТ и Милицията не се скатаваше и дремеше ... Спирали са ме в рамките на две съседни РПУ-та в полунощ ...само на разстояние от 20-на км два пъти на проверка .... Да не казвам,че в годините ,когато карах мотори , след 22:00 ми се е налагало да ги БУТАМ до дома ,защото имаше знаци ,които ЗАБРАНЯВАХА движението на мотори за времето от 22:00 до 05:00 в градовете ! А,днес ,независимо от огромната ми БЕЗУПРЕЧНА практика на водач... човек вече на възраст...с висше образование и проф. опит на водач с категории ,като собственик и единствено ползващ и управляващ леката си кола и тов. бус (в зависомост за какво ги ползвам) ...ме ЗАДЪЛЖАВАТ ДА ИМ ПЛАЩАМ ....ДВЕ ОТДЕЛНИ ЗАСТРАХОВКИ-въпреки,че НЯМА КАК ДА ГИ УПРАВЛЯВАМ ЕДНОВРЕМЕННО и от там ДА ПРЕДИЗВИКВАМ РИСКОВЕ въпреки , ЧЕ НИТО КОЛАТА ,НИТО буса са ...граждани НИТО МОГАТ ДА НОСЯТ КАКВАТО И ДА Е БИЛА ...ОТГОВОРНОСТ ! С винетките е същият РЕКЕТ ! ЗАЩО МЪЛЧИТЕ БЕ БЪЛГАРИ ? ЗАЩО СПИТЕ И СИ ТРАЕТЕ ? ДОКОГА ЩЕ ТЪРПИТЕ ДА ВИ СТРИЖАТ И ДЕРАТ ДО ГОЛО ...ЖИВИ -УМРЕЛИ БЕ ?

"Социализма" липсва само на мързеливите и на партийните кадри на БКП. Ти от кои си. защото аз знам как магазините бяха празни. Как бензина беше на лимит. Как за партийните секретари имаше всичко, а ние за книги в книжарницата търсихме връзки. Апартамент се взимаше с протекция. Кола се купуваше след 15 годишни вноски, по ред и списък. Цветен телевизор само с връзки. Иначе всички почивахме. Ние в дървени бунгала на майната си, а "другарите" в луксозни станции на Дружба. За излизане в чужбина и дума да не става. Запада ни разваля. Разведените са прокажени. Изключваха ги от партията, а някои ги уволняваха.

Да... Аз съм сигурно от "мързеливите" ,както ни определяш ...Завърших с отличен гимназия ,влязох от раз с 5,00 по математика във сериозен ВУЗ ,служих в НШЭО , а после в "Триъгълника" -танкист и чак след това станах студент ...и не от РАБФАК ,защото НИКОГА НЕ СЪМ БИЛ ДОРИ КАНДИДАТ ЧЛЕН НА ...БКП ! Първата си кола ,купих сам ...скромна ...само за 800 лв ... още ,като студент ...с работа през лятото и в добавка ...старият си мотор ....ЗаЗ-ка беше ... ама бях щастлив ,че съм вече "под покрив" и няма да ме брули дъжд и вятър ... Незнам кога си роден ...но бензин имаше ... или поне се намираше ...дори и да закъсаш на пътя....В едно си прав ...за коли се чакаше .... Така стана и при мен ,когато си купих след 15-годишно чакане (вноската татко ми я направи ,когато ме приеха студент през 1975-та) жадуваната ЛАДА-Самара от Мототехника ,малко преди да я закрият през 1990-та....Но до тогава имах и "Трабант" и "Шкода" и " Москвич 412" ...все "от ръка" но бях винаги на ...колела! За почивките не ми говори...че с жена ми , сме обиколили цялото Черноморие и приказни места из Родината ...влачейки една ГДР-ска каравана зад Москвича .... Незабравими времена ... С една заплата-нейна и моя ...почти месец обикаляхме ....вкл. гориво,такси за къмпинги ...ядене и пиене .... И най-важното... СИГУРНОСТ .... спали сме на голи поляни ,сам сами ... никой не ни закачаше ...въпреки (а може би и за това) ,че тогава бяха ...."размирни времена" (1984-1989-та)

Ще я пиша колата на майка ми , която не кара и няма нарушение , пък на полицаите , ще им давам подкуп , за да не пишат акт за нарушение . Сега сериозно , ако минеш на червен светофар през нощта , когато няма никаква друга кола , или карам с 60 километра през нощта в града , или паркирам неправилно заради липса на място за паркиране пред някой блок , който е проектиран при социализма с 60 апартамента и с паркоместа за 10 коли пред блока , чак ли трябва да плащам на застрахователя 800 или 1000 лева . Сигурно искат , да изгонят и тия които са останали в България но няма да стане .

Застрахователите от лакомия не щат да направят застраховките на шофьорите. Да ама сега духат супата защото масово се карат коли на български номера в чужбина и там плащат като попове при проишествие. И аз съм го правил тоя трик в Германия Че застраховката в България ми е 200 Евро, а в Германия хилядарка. За двете петилетки съм 10 000 евро напред от застраховки и поне още толко от неправилно паркиране. Швабите обаче затегнаха режима и тая далавера умря. Още обаче я правят по Италия и Румъния, което излиза доста солено на застрахователите. Прехвърлянето на застраховката на шофера доста ще им намали приходите, но пък още по сериозно ще им намали и разходите, защото сега мамалигарите и жабарите трябва да идват в България да си правят застраховки и то лично, защото тези застраховки са лични.

Кой какво ще кара , не е работа на Сульо и Пульо да коментират . Всичките предложения са , за да прибират по-голями такси застрахователните дружества , част от които са чужди и предложенията са техни и да плащат по-малко под различен предлог при злополука . Системата е такава , държавата те задължава , да плащаш застраховка , пък частните дружества искат постоянно държавата да приема някакви закони , за да обират хората , за да имат огромни печалби . Като не им е изгодно , да се махат от застрахователния сектор . Ще намалеят ли катастрофите с вдигане на застраховките , в селата хората ще си карат без застраховка .Всеки тъпунгер сравнява какви били цените в Европа , но не сравнява заплатите като в Европа , застрахователните дружества изплащат ли обещетение като в Европа . Другото , ако плащаш годишно 2000 лева за кола , която струва 3000 лева , за три години ако платиш 6000 лева за тая кола , какво получава застрахования от застрахователя за тая сума , и какво получава държавата за тоя обир от частните дружества .

Абе тия малоумници продължават от девет кладенеца да носят вода, само и само да не направят очевидното и прието в цял свят ГРАЖДАНСКАТА отговорност да е на ГРАЖДАНИНА, а не на автомобила. Тогава всичко всичко ще е толко просто и лесно.

Я кажи къде по Европата гражданската отговорност е на лице, а не на автомобил? Никъде. Ти какво искаш, едно четиричленно семейство с един автомобил да плаща 4пъти застраховка? Няма как да стане. Ами един автобус управляващ се от десет шофира, десет застраховки ли да има? Ами един самолет, управляващ се от 100 пилота, сто застраховки ли да има? Ами един влак и т.н.

По- добре едно семейство да плати 4 застраховки по 200 лева отколкото една от 2000. А може да се направи и комбиниран вариант - кой както иска. Само че застрахователите ще имат по-малко приходи. Но и разходите ще им паднат драстично така че ще имат повече печалба.

Ами ако съм собственик на 4,5 леки коли колко застраховки трябва да направя? В Швейцария застраховка се прави само на най-мощната и с нея караш всички коли!!!

демек колко трябва да плащам на 275 конски сили ако откак съм зел книжката 89 нямам наказание според това предложение ?

За теб - не знам. Аз имам книжка от 1998 и съм без нарушения, но ГО ми се качи с 80% в рамките на две години. Бонусът го чакам от доста време, но засега имам само малус.

Ха! Бай Ганьо! Каква стана тя! Ще бъркат в джебо, а? Чудно ми е защо трябва 200-300 млади шофьори да дават фира всяка година, че да се стигне до тук! И защо системата, дори и в тоя вид е толкова несъвършенна?!? Вземете пример от Германия бе! Там хората са го направили по следния начин - всеки шофьор, получил книжка има така наречения shadenfreiheitsrabatt - т.е. отстъпка за липса на застрахователно събитие. Хората си имат система, в която се отчита има ли автомобил на твое име или няма. Ако има всяка година този коефициент се вдига, - ерго получаваш бонус застраховка. Колегата ми Дейвис кара Audi A4 V6, не му знам конете, но плаща 200 евро застраховка, защото 30 години е без произшествие. Аз като дойдох в Германия ме смятаха за нов шофьор - защото нямах автомобил регистриран в България на мое име и ме можех да докажа години без произшествие. Сега веднага бай Ганю ще каже за врътката - отиваш в някоя застрахователна компания, изкарват ти хвърчащ лист с печат, че 10 години си чист и ааайдееееи - вече си на тънката страна! Е, мина тя тая, и може и в затвора да влезеш. Та ... застраховките варират в зависимост от автомобила, който караш. За това има и т.нар. Anfangerautos - някое поло или Деу с 50 коня под капака, което дори и за аджамия шофьор ще излезе 600-700 евро. На мен още първата година ми трябваше нещо малко по-голямо и едно пежо 306 90 коня (мноооого по-голямо) първата година ми бе 1200!!! евро! Така поне 18 годишни селянчета няма да седнат на някой баварски пробит леген на четири колела с 200 коня под капака защото а)застраховката им ще е три пъти по-скъпа от легена и б) никой, натрупал бонус няма да им даде автомобила, знаейки какъв риск поема(да не говорим, че ако не си отбелязал, че друг може да кара автомобила застраховката ти може и да НЕ важи в Германия), Та така ще избегнем мнооого катастрови и смъртни случаи в България! 100 да са на година - ще е файда - ако отпреди 30 години го бяхме направили щяхме да спасим 3000 човека - две големи села хора!

към КФН кой ще ми върне парите за прекратената от Вас застраховка в Олимпик .....

ами..не е много . Аз живея в Сиатъл и плащам гражданска отговорност около 1200$ на година . Нямам нито едно регистрирано нарушение за последните 10 години . Не знам колко плащат тези с глобите защото тук това правило отдавна е въведено и всеки внимава да не прави нарушения

Краси , кажи колко е средната заплата в Сиатъл и имаш ли идея колко е средната заплата във Видин (например) ? Освен това няма никаква база за сравнение м/у USA и Булгаристаня там законите са едни а тука съвсем други а едни правила в Америка може да работят прекрасно а тука да са пагубни за маса народ

Казваш човешкия живот в България струва по-малко отколкото в Сиатъл. Като нямаш възможност - има градски трансопрт. Никъде не е записано, че сульо и пуло трябва да имат коли. Както не пише, че трябва да имаш 60 инчов телевизор или БОЗЕ звукова уредба. Всеки се разпростира според чергата си. Когато някой е идиот и си я пали - то трябва да си плаща за удоволствието да се разпростира на по-голяма черга.

до Владо (нерегистриран) : Влади , аре бате като си голем пич да обясниш. Удря те манго от маалата от къде ще си плати 2-та бона ГО и ако не ги плати какво ще му вземат ? Каруцата или Бараката в която живее ? Друго баце Влади да си се замислял че има много хора които си правят Каско което се явява надграждане на ГО. Тогава я кажи според теб ако ГО е 1200$ колко трябва да е Каско-то и колко ще го платят ? (нали се сещаш че застраховането трябва да печели ама несъизмеримите цени с нашата реалност може да им намалят приходите).

Ами Хахчо, циагнето нито при 300 нито при 2000 ще я плати. Така че този аргумент отпада. Каско Хахчо и гражданска отговорност нямат нищо общо. Казвам ти Хахчо - каското НЕ зависи от ГО в нито една държава. Така че - и този аргумент отпада. А като си калпав шофьор - направи си добро и слез от колата. Нека друг да те кара на работа. Не е за всеки това.

Алчността ще ви погуби застраховател и ГРОБРИ. Кога ще обявите 5 и 6 цифрените си месечни заплати и като нямате сметка от ГО откажете се бе навлеци.

Поредната измислица и опит да се имитира дейност. Сега пък колата няма да е жив предмет за да носи вината със собственика паралелно ама щяло да е трудно да се впишат имената на хората които имат право да карали колата ?! Започват като преди няколко месеца и накрая ще измътят нещо така тъпо че ще им се наложи да го преправят още поне 1 година след това. Те хората не скочиха с/у фокус - мокус само заради оживялото МПС а и заради това че в малусите бяха набутани и административните нарушения които не са предмент на застраховането и не носят щета на застрахователя. Тръгнат ли пак по същият път тая система ще я премисля и следващата КФН а не се знае дали няма да се разклати стола на Герберите покрай това. Нали Новото Шефче на КФН и първа дружка на Горанчето

Да ги питаш каква връзка има фиш за превишена скорост с ГО ? Изобщо те тия немогат да обяснят защо глобите по нарушения от които не е станало ПТП и не произтича щета се опитват да ги набутат като предмет на застраховането. Застрахователя и Гаранционният фонд плащат когато има ПТП. Останалото е обект на контрол по Закона за движение по пътищата а не е предмет на кодекса по застраховане. Тия отгоре тотално взеха тоя народ за бунаци ей

И нарушенията по Закона се наказват с глоба, защо тогава ги бутат още веднъж в застраховането. Т.е. две наказания за едно и също нарушение.