17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Майката си трака капитализма, оставете немците без работа, търсете на луната евтина работна ръка...

PEYTSCH

Аллахалоцаните ще искат всеки 5 часа да са в джамията, докато германците им работят...жените...

Само в сънищата ти

Kenn1111

Че при тези наши управляващи нямаме шанс такъв завод да се появи у нас е ясно.Но че и произведените коли в Турция не се радват на добро име е също факт.

Королата ми беше произведена там, супер си беше, не предлагаше нещо кой знае какво, но ако съм тръгнал някаде бях сигурен, че няма да ме остави насред пътя.

имах форд транзит купен нов от мото пфое, произведен в Турция и нямах никакъв проблем с него..Мисля, че в конкуренция с турция нямаме никакъв шанс.

Накрая за България ни АЕЦ Белене,ни Южен поток,ни Турски поток,ни завод на Фолксваген,че и АЕЦ Козлодуй ще затворят и самолети на старо за 2 милиарда ще ни натресат... Страхотни политици имаме,които за нищо не струват!

Накрая България ще построи и Белене, и интерконектор, и още заводи, но при изгодни условия, щото Борисов е мъж на място, нищо че не прилича на политик, а на мутра

PEYTSCH

VW ще строи завод на Шкода, а тя е в Чехия, а не в Анадола...

Ти нали си застъпник на либерализацията и краваpизма. Какво те възмущава, че Шкода ще се прави в Турция. Демокрация, Либерализъм, Мултикултуризъма или както казва началника ти - diversity?

а ти на какво си застъпник? На диктатурата и комунизма? От кога да имаш права и свободи е нещо лошо, вие сте мозъчно мъртви индивиди.

Хапльо, диктатурата на комунизма е детска градина в сравнение с диктатурата на демокрацията и бесния капитализъм...

PEYTSCH

Рената в Румъния се наричат Дачии. А VW в Турция ще се нарече евентуално Анадолъ..., ако им позволят кюрдите.

Момче много си зле и от турция към европа няма мита, не се изхождай по въпроси дето не са ти ясни!

PEYTSCH

Засега. И не е завинаги. АзГ стана първа сила в Саксония и ще има главния кмет в Гьорлиц. Денонсиране на Договора за асоциация с Турция е следващия....

От икономическа гледна точка турция следва да вземе тази инвестиция. У нас просто няма квалифицирана работна ръка, а дори да наемат на ред пак хората са малко! У турция хора колко щеш, че и трудолюбиви. Ако не беше чеп недосран а някой нормален президент начело на турция, ние въобще нямаше да сме в сметката.

Доста хора се връщат в БГ, повечето са икономически емигранти.. Ердоган не може хем да плюе на фасона на ЕС с Кипър, хем да чака заводи ..

Само ,че Турция не работи качествено .България е известна с това ,че ,което прави е здраво и по качествено. Работници ще се намерят, стига заплатите да са на ниво.

PEYTSCH

Вече подадох кандидатурата си и съм готов да се върна иако получа назначение в България. Много бивши студенти учили и работещи в Германия (и в автомобилостроенето) ще се върнат веднага...

Всички гонят изгодата. Тук на производителите е евтината работна ръка, с липсата на преспективи да се промени. Другото огромно наше предимство е, че тъй като сме в ЕС, няма да има мита за ЕС. Ако въпреки това изберат Турция или Сърбия, то тук нещо е много по-зле. Може на турците да им са се смъкнали заплатите в евро поради инфлация и въпреки митата да е по-изгодно. Другото е, че ние реално се отказахме от подобна инвестиция на СААБ покрай избора на изтребител. Те предлагаха инвестиция за 2.1 милиарда лева. Можеха да произвеждат части за Волво или друго.

В Турция има много които знаят германски. В България щом е унижение да знаеш друг език инвеститорите ще бягат при грамотни работници и специалисти.

PEYTSCH

Да но ние в Германия открай време говорим немски...

не знам колко са знаещите /ГЕРМАНСКИ/ в Анадола, но определено бай Исмайл не е на ясно , че в Германия се говори НЕМСКИ

Прощавай комшу. Обърках се. Германски се говореше в Виена и Швейцария.

Четете преди да плямпате празни приказки. Митнически съюз на ЕС с Турция -https://eur-lex.europa.eu/summary/BG/0702_17

Такова споразумение с Китай няма и затова те си мислеха, че ще карат колите в Баховица само да им лепят енергийните сертификати на стъклото. Еми няма как да стане тва! Онова червейче от село Микре го разбра по трудния начин! То не е са "построиш" 25 бензиностанции за 10 месеца и да ги отдадеш на Роял Дъч за 25 години и да се правиш на голем бизнесмен...

Промишленият капитал просто ще се споразумее с Турция и заводът ще е там. За тези концерни не важат нито правила на ЕС, нито някакви ограничения и рестрикции за износ и продажби. Те си правят политиката реално.

PEYTSCH

Нито пък някакви кюрди от Кюрдистсн....

BRCK

Турция не са в ЕС и никога няма да бъдат. Ще трябва да има споразумение за безмитен внос. Което ЕК няма да позволи щото и Китай ще ревне.

Турци има споразумение с ЕС. Турция води преговори за присъединяване от 25г.

BRCK

И какво пише там ? Безмитен внос на автомобили?

Чети бе цървул, дал съм ти линк по-горе.

Забележете какво има Султана - шеф на Отдела за чуждестранни инвестиции към турската президентска служба Арда Ермут e главен съветник на падишаха. А какво има нашия васал боеко? Една Лила от Варна!? И един черен железничар, дето го прати в Черноморската банка да го скрие от очите на народа защото пиян, през работно време... и нататък го знаете.

а главният съветник на доган какво казва? :-)))

На България е забранено да произвежда: автомобили, автобуси, камиони, трактори, кораби, самолети, телевизори, хладилници, прахосмукачки.......... Може да произвежда гвоздей, сирене, кашкавал и кибрит. Когато политиците ни превърнаха държавата в територия и колония не може да очакваме производство на каквото и да било което олицетворява държавата ни.

Парадокс е, че все още има ЯДРЕНА ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА...

България, а и другите страни нищо не произвеждат. Произвеждат само концерните. Държавите са вече от отминала епоха.

Не. Просто кръговрата е Империи - Войни - Държави - Независими държави - Икономически и военни блокове - Империи. Ние сме в преход от предпоследното към последното.

Жеков, ССССССР ни забрани да ги произвеждаме повечето от тези неща, а каквото произвеждахме се оказа пълен боклук в сравнение със западните стоки, ВЕФа и Темпа сравнени със Сони..

Жеков

Точно изброените продукти произвеждахме а сега един производител на автомобили не можахме да опазим макар и само да ги зглобяваха като за начало в Ловеч.

какво ще каже за Ц400 , САЩ също са голям пазар.

фащ са заляти от южнокорейски и японски пръцки. Това се кара там. Масово. Да имаш мердецес в усата означав да си или богат или гъзар. Или наркотрафикант.

Които японски пръчки ти дават 90% от характеристиките на немските срещу 60% от цената и 50% от разходите за поддръжка

Нещо съвсем просто -в Турция мъжете се пенсионират при 25 години трудов стаж, което означава, че там работещите са сравнително млади, дори и в предпенсионна възраст. Ха, познайте къде ще бъде заводът!!!

При бабите в Северозападналия Резерват!

Трол-гюме Тези ще ги познаете, че са винаги първи под всеки пост, който е в ущърб на последните спуснати опорни точки. Не че те се менят много – българо-съветската дружба, путифилията, защитата на Тошо и на комунизма си остават основни, но обновяванията с Южен Поток, Хубавото Белене, русия ни освбоди, нов прочит на царствената особа и пр. циркулират без умора. Тук е важно да си пръв на гюмето и веднага да издрискаш поне 5-6 поста, за да дадеш отвратителен начален тон на възможната дискусия по темата. Изобщо не е важно да си в темата, но е важно да си първи с няколко псевдонима. Трол-казуист При него е важно да пуска под съответния постинг няколко пъти един и същи текст с пространно изложение с множество неверни „факти“ за някого или нещо, един вид своебразен набор от неверни и преиначени постановки на събития и данни, които по естетика и стил са неотличими от ДС доносите, които четяхме в досиетата си. Това е същият жанр, като тези доноси се тиражират също под различни постинги из мрежата и се повтарят с месеци. Отново, темата на постинга е без значение. Трол-копролал Копролалия (копрос означава изпражнение, лалия означава говорене) е психическо разстройство проявящо се като неудържим напор да се изговарят и съответно публикуват изрази и думи с фекално, екскрементно, свързани с пубиса или с аналната област и перинеума на тялото, със секрециите, копулацията, различни перверзии и подобни теми, като се набляга също на персонални обиди, псувни, сексуални заплахи или просто струпване на купища от отблъсващи и гадостни изрази, които имат очевидната цел да предизвикат погнуса у другите участници или читатели на сайта. Тролува се многократно със същия ник, под същия постинг или пък се прибягва до няколко различни, със същия копроматериал, рециклиран по различен начин. Основната цел е предизвикване на гадене, повръщане и напускане на форума от страна на нормалните хора по естетически причини. В известен смисъл наподобява тактиката на комунистическо-криминалната мафия за прогонването от страната на нормалните хора, които се задушават от миризмата и миязмите на обществения живот. Тъп Трол Допускам това да е най-ниско платения вариант, макар че и предишният вариант едва ли е високо платен предвид факта, че копролаленето му е естествена необходимост и би го правил дори без заплащане. Тъпият трол е обикновено неграмотен, прави груби граматични грешки и не знае смисъла на думите, които употребява. Винаги пише манифестаций, конпроментиран и на ангро, пунтуацията е много зле. Но не това е основното при него, а неговата способност по един почти естествен, извиращ от ума му на оставач, на лузър и на некадърник начин, да продуцира сепли и удивително бездарни умозаключения по всички въпроси по които, поради съдба и липса на образование, той никога не би могъл публично да се изкаже. При тази разновидност, борбата за нищожната тролска надница е и борба с клавиатурата и с мъчителната задача да се съставят изречения, което довежда грамотните участници, след първоначалното възмущение, до съжаление и даже до опити да му помогнат как да напише дадената дума или къде да сложи запетайките. Всичките тези тролове обаче, независимо дали са субсидирани и инструктирани от тандемите Добрев-Кутев-Бабикян, от Доган-Пееф или от съветскатата хибридна фаланга Гестапото-Шаренкова-Библиотекарите, поставят един всъщност много по-дълбок въпрос: Каква точно сила създава, мотивира и тласка тези хора да правят това което правят и което е по същество денонощно произвеждане на гадост и безмислие? Откъде се пръкват тези мутанти на българския народ в електронната ера и всъщност мутанти ли са те или някаква съвсем значителна част от един народ, който вече седемдесет години е подложен на негативна селекция? И накрая, съвсем честно, знаейки каква част от нашия народ се състоеше от куки, осведомители, вербовчици и „разузнавачи“, без да броим номенклатурите, тунеядната администрация и пр. човешки „материал“по времето на комунизма, трябва ли да се очудваме, че те и техните наследници днес работят като тролове?

Пич, вземай си хапчетата редовно и тогава светът около теб ще изглежда по друг начин! Успех!

Не това е копи/пейст на ​Класификация на българските тролове - Фактор 6.05.2015 г. - Д-р Любомир Канов Там са предимно обезмозъчените десни-бесни психари и опортюнисти останали от времето на дебелата мазна личност, настоящ евродупетат от коалицията на греб!

Всъщност това е авто-диагнозата на една много болна личност, опитваща се да прехвърли собствените си особености върху другите! Приемаща за истина идеологемите и схемите които са му набити в не особено интелигентната кратуна от разни манипулатори и пишман идеолози, чертаещи като основен виновник за всичко лошо комунизма и управлението на БКП. И тези човечета са толкова жалки и неадекватни и сегашното положение на държавата ни го доказва с пълна сила!

Важното е, че се разпозна. То и затова ти беше толкова обидно.

Политическата нестабилност , потенциално налагане на санкции, непредсказуеми действия ( напр. може да решат на определен етап от отоманизирането, да национализират WV). Това са финансови рискове, които няма да бъдат пренебрегнати.

Че заводът ще бъде в Турция е повече от ясно! Но защо Б.Б. трябваше да пуска тези партенки, за да баламосва простите българи - все пак един професор преди време каза, че 80% са си чисти ДЕБИЛИ! И не е излъгал!

Въпроса е защо VWто не си е германско?! Турска или б ългарска кола- това е пародия! Да си ги карат баламурниците, халал да са им.

Турция поглъща близо 100К НОВИ автомобили от немския концерн всяка година. Как и кога можем да се сравним с Турция?!

България ще помага на Турция,като произвежда маркучи,скоби ЧКИ и всякакви малки джвъчки за vw

Германците ще предпочетат Турция. С какво ние ги превъзхождаме? В бизнеса има интереси и в случая няма никакво значение, че Турция не е в ЕС. Ако съдим по инвестициите у нас, България, не представлява интерес, само обещания, а си играят с нас на прескочи кобила.

Главният съветник на Ердоган: Нарастват шансовете ни за завода на Фолксваген. Тава не може да е истина - ББ каза, че това е неговия завод, защото е много убав и международник !!!

Бг територията няма шанс с 6 милиона население с 30% над 65 години и 2 милиона римляни:) да не говорим и за гранде корупцияа на всички нива както и липсата на икономика, съдебна система и всякакви правила. Единствения коз беше политически и ниско заплащане но с обезценката на лирата турция има предимство:) Варианта ни е да вземеем да си укрупним територията и населението Малко от Турция, малко от Гърция .....От Македония цялата или поне 2\3 ...малко от Сърбия Малко от Румъния. Ако не щат доброволно викаме дядо Иван.....

И от Черно море Малко-викаме Дубайците и везирите....)

Явно, че VW не може да издържа на скъпата работна ръка в Германия и търси всякакви начини да намали разходите за труд. И отчаяно търсят "по-изгоден и по-работен персонал от немския". В това отношение Турция е далеч пред нас. Хората там са готови да бачкат, да не боледуват, да не искат платени отпуски и да не стачкуват. Ръководителите на концерна знаят това чудесно и без това в самата Германия обикновенните работници на конвейрите са почти изцяло турци 2-3-то поколение. Ние въобще не влизаме в сметките на VW, всичко това са само шумотевици.

PEYTSCH

Яваш-яваш бре комшу...Нали казваш, че политиката вече неиграе важна роля, а после веднага казваш че отношенията ви с Германия (като че ли Г. не е политическа страна!) се подобрявали ?! Акъл-море, глава-кофа... Уж туристите хукнали отново към Турция, а нас лично ни питат за препоръки за хотели по нашето Черноморие...И то какви германци - лекари, инженери, заможни...Търсят ол инклузива, не щат джамии и шамии, туй ислям не е политика, ама ни е писнало от него...Фолксваген със забрадки и патки няма как да го изкусурите...

Боцко каза, че идват у нас, а той никога не лъже.

Нека проследим как турците прилапват или саботират всичко печелившо за нас ,първо южният поток направи бързо завойче към Турция ,след това докато се наканим да продължим Белене ,турците строят с пълна пара АЕЦ Аккую ,после направиха всичко възможно да спрем и Бургас -Александруполис за да лапат високите такси през Босфора и сега дойде ред и на завода на Фолксваген да ни гушнат .....

PEYTSCH

Не позна. Тогава нямаше Алтернатива за Германия. Фесовете и чалмите са в борба за оцеляване в скандалите си със САЩ, ако знаеш за какво става дума...А потока им ще не ще кривна през България, а АЕЦа е с купени готови реактори и ние сме в ЕС, а не в Анадола...

Ако наистина сме само ние и Турция може да смятаме, че заводът вече е тук - няма начин да го направят в държава, която може всеки момент да попадне под режим на санкции от чичко Доналд. Отложиха решението за есента, защото явно им се иска Турция и имат някакви надежди дотогавада се оправят ония със САЩ, но както върви това няма да стане.

Обективно погледнато, ако имахме Южен поток и Белене спокойно можехме да предложим на VW да си търсят другаде роби за без пари и да замърсяват на друго място. Така или иначе, даже и да дойдат у нас данъци и ДДС в хазната няма да платят! Този тип " Чужди инвеститори" искат никъде нищо да не плащат, да имат най-евтините роби никой да не им държи сметка за околната среда!

Турция печели за завода Фолксваген. България не е фактор и няма потенциал. Турция има 90 милиона население и огромна маса от работна ръка. България да си гледа земеделието и да не си мисли за големи проекти. Нямате един голям български завод,къде сте тръгнали. Какво произвеждате? Ние ви продаваме хиляди тонове продукция.

Духай на Ердоган сакса и не разсъждавай много.

Вичко това донякъде е вярно, но ако направят завода в Турция и Тръмп реши да ви наложи санкцииФолксваген директно трябва да го закрива завода, защото ако ги вкарат в черния списък няма и 1 кола да изнесат за САЩ независимо къде е произведена. А ти недей да злорадстваш, че нищо не се знае - до 1980-та твойте братя чалми си бяха у кирпичените къщи и си копаха лука, то в Азия още е така - който ви направи хора лесно може пак да ви зарови в калта, че колелото се върти

Червените плужеци са налазили и тази тема.

Да! Плужек! Вчера се чудех коя е правилната дума за правосъдния министър Барни Ръбъл! Мерси!

Ударите по кухата тиква на Тиквата следват един след друг. Вчера Агенцията по труда, днес ФауВе, какво ли следва утре? И само медиите на Шиши и Домуса пеят химни и дитерамби за Великия Вожд! Макар че нещо ми се вижда изнервен напоследък. Онзи ден ососа едни репортерки, които не му зададоха "правилните" въпроси!

По-скоро това е оценка за теб - дърт, тъп и грозен гад, пък се натиска да работи за Фолксваген..

Ако Германия изберат чалмите значи тотално са изтрещели немците! Нищо по сигурно няма от това да работиш със христианска държава пред това да работиш с мисиуманска държава която би могла да произведе много терористи! Но не бих се учудил да изберат германците Турция те си ги обичат много турците не случайно държавата им е пълна с турци вместо да изберат една христианска държава!!!!

само за сведение на мизерният мурзилаж- самите турци изнасят производството на автокомпоненти от Турция в България. После ми приказвайте приказки изпод шипковият храст

У нас ще направим завод за претопяване на дизели - нов внос, след като ги покараме още 15-20 г.

Нашите мизерници продадоха всичко на Турция и това ще иде там. А преимуществата се гледат глобално. В България има много мозък все още, въпреки напъните на Бойко да го прати да сади картофи или да пасе овце. Бъдещето са електрически батерии - имаме изобретения и изобретатели в областта, също и в изкуствения интелект, който е нужен за автономните коли. Бъдещето е в България, ама бойковци ще изнесат каквото могат. 50000 инженери не са съпоставими дори само с един изобретател от ранга на Тесла, ама нашия се разбира само с простите и това решава въпроса.

Нарастват я. Щото ако е у нас ще трябва да внасяме китайци за да запълнят свободните работни места. У нас няма достатъчно квалифицирана работна ръка. Даже и едни дупки вече ме могат да пробиват бачкерите, дееа и некадърното племе.

Дрън-Дрън ярини...

Же има работна ръка, ако има адекватно заплащане. Проблемът обаче не е работната ръка , инфраструктурата. Тези автомобили ще трябва да се ознасят, тъй като нашия пазар е малък. Ловеч, както чух да предлагат, не е погледнато от географска гледна точка най- доброто предложение за подобен завод.. Пък и от демографска. Абе изобщо, за да спечелиш подобно нещо, трябва да знаеш какво и как да жо предложиш. Точно това не са в състояние представителите на нашата страна да направят. Иначе имаме какво да предлжим.

Извинявам се за написаното... Така става като се пише бързо по телефона и не се гледа какво излиза....

Докато ГЕРБ управляват никой нормален бизнес няма да погледне сериозно на България за инвестиране. Как да разчитат на хора избрали си подобни управляващи!?!?

А преди как беше бе мушморок? Или май не си бил още излезнал на бял свят.

Ми преди бойко в държавата влизаха по 6,5 милиарда евро чужди инвестиции.Каквито и глупости да плещиш преди него дойдоха големи компании като Солвей,Американ стандарт,Либхер и Great Wall.

В България май има място само за турски фирми... Ей ся кат почнем да учим и турски език, съвсем ще я втасаме. Чудя се кое по- напред да закрием футболният отбор... или давайте направо държавата.

Докато Боко е на власт, всички важни проекти ще ни заобикалят и ще ни ги взима Турция. Южен поток стана Турски, загубихме милиарди. Белене спря, загубихме милиарди. Сега и с този проект ще се случи същото - ще ни го вземе Турция. Според мен, наш Бочко е Флюбен в добрия си приятел Ердо. Не е срамно, а дори е политически коректно. Две корави мъжки души плачат една за друга :)

Боко, Моко, Ердо и Мердо, те не играят роля. Който поръчва музиката, той е, демек WV има думата.

Ердо, приятелят Тайпи ли е?

Реалните шансове за този завод са България-Турция са 20-80 в полза на Турция. Освен членството ни в ЕС и по-ниските заплати България няма нито едно предимство.

Аййдеее падна и последната хвалба на бойко за ''големият завод''на немската фирма.Немците няма как да не проверят,че тук няма никакви комуникации и всеки,който е направил автомобилен завод е загубил и закрил инвестицията сиЗа неработещата администрация просто няма смисъл да споменаваме.Те разчитат само на рушвети и тежат като воденичен камък на врата на всеки инвеститор.

След тази новина Боко Тъпото отново ще вдигне кръвно. Колко лъга както само той си може - къде си тръгнал бе, Ганьо - 9 големи автомобилни производители работят в Турция, над 400 доставчици на части и над 51хил. дипломирани инженери в автомобилната индустрия. България какво ще предложи - корупция, държавен рекет, високи преки и косвени данъци, аааа - и ниски работни заплати. Един работник в Словения в автомобилен завод с 3000 работника, получава заплата 1500 евро, в аналогичен завод в България, заплатата ще е 600-800 лв. Но Ганьо продължава да грухти и говори глупости за велика икономическа сила България, прославила се с рекорден икономически ръст и нулева безработица. Хайде стига лакърдии - време е Боко Тъпото да си ходи в кочината в Банкя.

то затва сме на тоя хал. Щото мурзилажа му оттърва да обяснява надълго и нашироко що нещо няма да стане. Ти ако беше някоя си да ричем Айше или Азизе в турска фирма, няма кой там да те остай да ръсиш мозък из форума. Щеше да си кат пчеличка с CREO-то и вече да си избичила 5 пресформи. Ма нъл трябва да ръсиме мозък по форумите

Цацова ,Банкя не е кочина! В кочина май живееш ти.

Газовият поток, който от български стана турски, втората АЕЦ която вместо в Белене се строи сега в Турция, завода на Фолксваген и тн, и тн. На всичкото отгоре Турция “инвестира” в България като строи заводи тук само в регионите с турско малцинство, да им осигури работа! Защо турците не построят завод във Видин или Монтана?

Теклас строи завод във Враца.