Германски град гласува общественият транспорт да бъде безплатен

Гражданите, които са регистрирани в 44-хилядния Монхайм, ще могат да се возят свободно чак до съседния Лангенфелд

Обратно в новината

Коментари - Германски град гласува общественият транспорт да бъде безплатен | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Например в сърцето на гнилия капитализъм - САЩ мога да изредя над 6 огромни мегаполиса, в които проблемът със задръстванията в административната част на града са решени именно с безплатен транспорт - взимат се пари от местните данъци и се финансира обществения транспорт. И се използва изключително активно...

Виж сега къде са проблемите на обществения транспорт в БГ и по света. 1. Огромна блъсканица в пиковите часове 2. Непрекъснато бдене срещо кражби от теб и твойте вещи с които си се качил 3. Огормна мизерия. Има изключение с яколко нови превози средства, но те не могат да оправят проблема с общата визия на транспортните средства. 4. Огромен брой прекачвания за да стигнеш до целта ти 5. Много загубено време в чакане да дойде превозното средство 6. Цената на билета е в пъти по-висока от транспорта с кола, естествено 3-та или 5-та ръка Та цената, както се вижда е на послено място

Виж обаче къде са предимствата: 1. Огромна блъсканица и задръствания в пиковите часове, 2. Непрекъснато бдене срещу кражби на колата и твойте вещи в нея 3. Огромна мизерия. Има изключение с няколко стотин нови коли, но те не могат да оправят проблема с общата визия на транспортните средства 2 и 3 ръка. 4. Огромен брой светофари и задръствания по тях за да стигнеш до целта ти 5. Много загубено време в чакане да минеш светофар 6. За сам човек транспорта с кола дори сравнено със скъпия билет от 4 лева на ден е по-скъпо. За карта за цялата градска мрежа от 50 лева се връзва под 2 лева на ден 7. А паркирането в синя и зелена зона колко струва не ми се мисли 8. А какво става ако някой те нацели, Защото това се случва десетки пъти ежедневно. Гражданската отговорност си расте постоянно. 1.Пиковите часове могат да се удължат и да се намали блъсканицата, въпреки, че и сега не е кой знае колко голяма. А при малко по редовен и чест транспорт. 2.За кражбите има камери. 3.Мизерията изчезва с увеличаване на разходите по обслужване, които се осигуряват от увеличен трафик. 4. С Метрото броя прекачвания се свежда до минимум, 5. а при правилно планиране чаканията може да се минимизират. 6. Цената на билета е за случайни хора, за редовните има карти. Цената никога не е на последно място, в случая обаче не е само тя.