Германия пробва да реши проблема с дизела без забрани

Автомобилостроителите и представителите на правителството не успяха да се споразумеят в неделя за евентуално хардуерно преоборудване

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз правя $ 86 на час, работейки от дома. Бях шокиран, когато съседът ми каза, че средно е $ 95, но виждам как работи сега. Сега чувствам толкова свобода, че съм мой шеф. Това е, което правя >> WebJob33.COM

с тези пари едвам си плащаш лекарствата за подтискане на мъжките ти хормони. Едни токчета, по които само се появяваш на Чатърбейт.ком, струват $1500.00

tonk11

Не разбирам. Колата ми е евро 6. Кво като е дизел? Има бензинови трошки даже без евро ама с тях няма проблем а?

Проблемите са две групи. 1. При изправна кола, в определени режими пуши по-отровно от официално провереното и сертифицирано. Твърде е сложно да се предскаже и контролира това, особено ако производителя пожелае да премълчи някои неща. 2. На практика така сложната ти еко кола се поврежда леко след съвсем кратка употреба, сравнено с продължителността на живота на едно МПС. Разбира се, многообразната автоматика (софтуерна и хардуер) компенсират и ти като потребител може и да не забележиш с години. Същевременно, пълна подробна информация за диагностика производителя не дава, а и да даде, рядко има кой или има финансов смисъл да се употреби. Алгоритмите за контрол на времена количества и функции са скрити. Това е обяснението защо евро 6 на практика може да слезе до нивото на 30 годишна изправна кола.

Борбата е за технологията за производство на горива и брентовете на петрол. На кого му пука за еколагията?!?! Спете ...и си плащайте на 3 години нова кола.

Що не сметнат колко химия се излива от всяко семейство, колко химия е навсякъде около нас. Сигурно целта е пак да дадем възможност на едни големи да станат по-големи.

Воняща е някоя друга твоя работа,како !

Забранете вонящите кочини.

Ами къпи се по често...