Германия обмисля да забрани и стари бензинови автомобили

Най-строги ограничения са очаква да бъдат въведени във Франкфурт

Обратно в новината

Коментари - Германия обмисля да забрани и стари бензинови автомобили | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тия са решили да си затрият автомобилостроенето и вече имат резултати. А това им е най-печелившия отрасъл, с най-голям дял в немския БВП. Кандидати да го заемат има много и няма да пропуснат да го направят.

Германистан и Шведистан водят по идиотизъм в Европа!

Там ги забраняватa,а ще ни ги пробутат на нас,а нашите алчници ,после ,,чист въздух,,Нуно размърдай си алчният .......... И забрани дизеловите боклуци да влизат у нас,а не да лобираш за какво ли не,а ти нещастнико увеличи данъците

Няма нищо, трябва да се разчисти пътя за новата вълна електромобили, а доброволно това няма как да стане, факт:)))!

Тези немци май скоро ще си закрият и държавата. Отказаха се от АЕЦ, наскоро затвориха последната въглищна мина, забраняват дизела, сега и повечето бензинови коли. Ако решат да минат на ток, от къде ли ще го вземат?

Как познаха че най големите боклуци са прехвалените швабски марки.

Чист лобизъм - VW AG почват да си плетат кошничката за електрическите автомобили. Оборудването за един от заводите, който изнасят в Турция, идва от Чехия, а този в Чехия ще се преоборудва от Германия. А този в Германия ще се преоборудва за какво? - за електрически автомобили. И как ще си осигурят пазар за електричките, ако няма "регулации".

Съгласен на 100 процента. Разбрах го по трудния начин

Тези не гледат ли какво стана във Франция заради по-високите данъци на горивата!? Да, германците са дисциплинирани и не са като французите, ама тръгнат ли те, дупе да им е яко на управниците! Тази работа със забрани не става! На сила хубост не става! Да направят елктромобилите да минават 1000 км с едно зареждане, да се зареждат за 20-30 мин., а цената на тока да е ниска и хората сами ще захвърлят колите с ДВГ и ще си купят електрички.

Тези забрани си ги искат хората в Германия. Въпросните бензинови автомобили ще са 2-3% от авто парка, останалите не желаят да им дишат саждите. Това не ти е България, където в този списък ще попаднат 1/2 от автомобилите, че да им е драма на гермаците.

Абе вие наред ли сте? Само за един ден пожар край хасково например, създава фини прахови частици колкото целия авто парк в страната!. А отглеждането на една крава създава азотен окис колкото пет коли дизел, евро 3! А в Европа се отглеждат милиони крави за месо и мляко. Ако намалят броят им за сметка на по-малката консумация на телешко и говеждо и всичко ще се оправи! Да живеят вегетариянците!

Това вече става интересно. Моята кола е Евро 5. Произведена 2015год. Още е в гаранция. Най- интересното е че е немско производство. Сега какво? Да съдя производителя и търговеца за измама. Продали са ми неизползваема вещ. Щото ей сега може да ми се прииска да отскоча до Берлин, и ще се окаже че нямам с какво въпреки че колата в гаража ми е на трийсетина хиляди километра.

седи си у вас, ще минеш и без берлин. виж отскочи до габрово там няма кой да те пита колко е еврото на трабанта ти:)))

Ами тръгнете тогава с каруци и файтони шваби тъпи! Защо ние пък трябва да ви копираме?

Браво, е това е приказка. По-добре да се разболяваме от рак и децата ни да имат астма, от колкото да слезем от старата кошница, символ на нашия житейски апогей.

Сещам се за Джеръми Кларксън, който преди години в Топ Гиър обсъждаше Тойота Приус, която тогава беше новост и еталон за екологична кола ... Обясняваше къде се добива никел за батериите, после къде се преработва, пък къде се произвеждат самите батерии (всяка дейност на различни континенти) ... и т.н. Изводът беше - "Това чудо е на 3 милиона километра още преди да е стигнало до собственика си" ... а някои си вярват, че са много био-, еко- и т.н.

си гледат здравето в буквалния смисъл а руските тролове пак всичко им е от обратната страна.. толкова си могат, колхозници! в колхоза как е тролчета??!?

PEYTSCH

Суперновина за автоджамбазите в България, коли на старо с цена на килограм джелязо...

В един момент май швабрите само на краварска втечнена пръдня ще карат...

А България обмисля да забрани вноса на стари автомобили, които не отговарят на изискванията за движение в собствените си страни. Освен това България възнамерява да забрани продажбата на пиратки и взривни вещества. Правителството ще изготви план за подкрепа на бизнесмените, чийто бизнес ще бъде забранен. Фейк нюз бекейм риъл

се прави в подкрепа на монополистите на които трябва да се плащат новопроизведените автомобили

Чудесни, отново новатори, дисциплинирани, разбиращи трудните реформи и с поглед към интереса на нацията. Аз бих приветствал и в България да се въведе ограничение за Euro 4: на който колата му не отговаря, има 1- или 2-годишен гратисен период, след което му се излаща от държавата обезщетение по таблица и колата се отнема. Да има и стъпаловидни срокове за въвеждане на следващите евро-та.

Отново половинчати статии, целящи само да клатят въздуха. Повтарям се, ама за диражиите е необходимо. В Италия командирска УАЗ-ка с газова уредба получава сертификат ЕВРО-6 ДИР, ЕВРО-6! Кого плшите, БЕ?

Ще обмисля, нали икономиката забавя ход. Лошото, е че това дето го мислят, уж в Германия, следващата година ще е за цял ЕС...Турболенция, брат. И почвам да бегам!

Проблемът е коренно различен. И не е свързан само с отделените въглеродни емисии или азотни окиси. Нима едно старо, но поддържано поло или рено туинго ще извхърля повече емисии от AMG GT S 610 коня? Отговор - не - амг -то ги прави 257 г/км. Та ... цялата врътка е да се закупят нови автомобили -еднодневки, които трябва сда хвърлиш на десетата година (ако имаш късмет) . И къде е околната среда тук? Енергията нужна за производството на един автомобил къде отива? Калкулира ли се в уравнението или е удобно прикрита? Електрически щайги? Колко ще е забавно ако всеки втори има една да стърчат кабели от терасите като паяжини, без да смятаме от къде ще дойде цялата тая електроенергия! Има хляб в тях, но когато се съкрати времето за зареждане и увеличи капацитета на батериите. А ... и се овладее термоядрения синтез. Пиши го - още тридесет години мимимум. Всичко друго е насилствено!

Колата трябва да стане лукс, бъдещето е в обществения транспорт, новите технологии.

А може ли първо да ги видим тези нови технологии и обществен транспорт на живо реализирани, а после колата да става лукс.

Нема страшно БГто е морга от отворен тип за сите Sekundärrohstoffe от германчко! Нема се плашите ше имате по амнайси rostige кarren и же сте най автомобилната страна у еУропейско. Щерев, Бегеец, той, аа, Woolfa, niksan46, созе, >>>, Филип Марлоу, info, Дървосекачът, Дада, Брат Пит, Стоил, Мурзилките в кома, Кюстендилеца, Мой Аркадаш Вовка, 1, Spiritus malus, Хан Тукту, morskivalk73, Един Демократ, МАЙОРА, The Canadian, уилу , моше, 7/8, и т,п. "европейски граждани" ще са най големите автомобилни магнати на балканите!хахах

абе..преди 89-та колите спрямо днешните всичките бяха директно за морга и скрап. Даже и от момента като ги вземаш от Мототехника след 15 години чакане. Дтеба в тиквеника каскетен.

Тъпиии, мжду впрочем каскета е най носен в Европа ве да те шиба бело магаре с червен фес та да ти налее малко мозък! Бегай у аUтоморгата да си чекаш реда за некоя по-нова кола, дет некой си Ханс я канрл само 18 години.!.мбухахаха Аве направо нова шъ знайш

малко и себе си да опишеш веждивъй... нищо че караш джип Жигули. излагаш се.. хахахахаха

И да се скъсат от нови закони и ограничения пак ще си карам стар дизелак. И не защото не мога да имам нова кола, а защото новите са скапани електронни еднодневки, на които не може да разчиташ, пълен ташак.

ами карай си бе, после децата ти ще дишат с кислородни маски и ще ядат пластмаса.

Да не би сега да е друго, бе моето момиче?

се мъчат? Да забранят всички автомобили и да тръгнат с тротонетки...

дрън,дрън,приказки за наивници,целта е продажбата на нови автоммобили,защото яко я закъсахте

Нормално е да почнат да забраняват и бензини и дизели, като започнат от тези с най-големи емисии. Ще се окаже, че е достатъчно да забранят Евро 1 бензини и Евро 3 дизели и въздухът в градовете ще е в норма. Останалото е лобиране на автомобилния сектор.

Достатъчно да се махнат лобитата от парламента им, и да спрат наистина сериозните и големи замърсители, които определено не са им колите, а едни хубави фабрики, и тецове, щото нали се отказват от АЕЦ-ите, да спрат да живеят по възможно най-консуматорският начин, тогава ще си дойдат сами нещата на мястото им. Чак тогава може да се погледне към едни от най-чисто изработените двг, а именно на автомобилите. Колкото до Евро-1, това са коли които са, или много скоро ще станат с Н-регистрация, тоест олдтаймери, тоест масово са в близко до/ или заводско състояние. На фона на масово 10-годишният им автопарк, това са доста малко коли, с доста висок данък. Евро 1, примерно 2000 кубика бензин струва 300 евро на година, срещу евро 2, същия мотор 150е на година. Дали ще се откажат от тия сладки пари? По-скоро ще си отрежат най-милото, това са немци.

Тея напълно се здухаха. Ще карат само електрокари, ама там ще има едно голямо бау и рев на умряло.

Германците са коне, а нашата жаба дали ще вдигне крак?

Германците не са коне, а пълни лицемери от-до. За годините, през които живея в страната им, и ги наблюдавам, това е единственото им истинско качество. Жените им мрънкат, че мъжете им не им обръщали внимание, без да забелязват как те сами ги отблъскват с държането си, макар и много красиви, мъжете им са коне, с капаци. В Германия се живее, за да се плаща. това данъче, онова данъче... и накрая като теглиш сметката, се чудиш за кво изобщо си там. Забраниха в Хамбург две улици, обаче те бутат по малките преки до въпросните улици, е кое замърсява повече, ако минеш за 2 сек, или за две мин? И както ти обясняват колко ти е мръсна била колата, след малко се качва на 6-8 цилидровото ауди и отива на риба. Дето изобщо не цапа, ама никак, ако за това ще се хващаме. Това са немците. Лицемери от класа, и лъжци, доколкото могат, и още малко отгоре.