Германия иска магистрални такси в целия ЕС

Няма да плащат само автобусите, според проекта, по който още няма единно мнение в Берлин

Обратно в новината

Коментари - Германия иска магистрални такси в целия ЕС | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тъпи разсъждения на бюрократ. Тол таксите изначават инвестиции за отбивки на магистралите, намиране на работа на палячовци дето да ги събират и т.н. Елементарното както е в няколко щата в USA - таксата за пътя е включена в ценатана горивото. Колкото повече сипваш и пътуваш - толкова повече плащаш такса за пътищата. Само че там тези такси се събират от производителите на горива. Произвел си и си пуснал на пазара 100 млн. галона - плащаш в държавата съответната такса. Така държавата събира таксите от няколко десетки, а не от няколко милиона или десетки или стотици млн. папуаси. И е честно - караш голям камион, харчи повече, повече сипваш и повече плащаш, защото повече трошиш пътя. Няма агенции, държавни служби, хрантутници и т.н всичко онова което има с тол таксите в Европа.

"... тол таксата, базирана на разстояние, се възприема до голяма степен като мярка, която ще помогне в борбата срещу изменението на климата" А у нас "аборигени" налагат "Минетки".

Браво, такси и данъци до дупка.... овцете трябва да се стрижат до кръв....

Този министър е абсолютен идиот и калинка. Първо набута милиарди в системи за тол такси в Германия, които така и не влязоха в сила. После промени здпп и съдът му спря новите разпоредби. Сега малоумникът решил на 500,000 млн наклон на пътищата да дава ;)

Който пътува по пътищата той трябва да плаща. За "аборигените", които все реват, че не им били изчистени снежинките от пътя. Трябва да има "зимни" тътни такси с включена в тяхната цената такса "снегорин". За пътуващите лятото, цената трябва да е без такса снегорин.

В чекмеджето под пищова!

Там ще отиват парите ;)

А аз искам да съм в Шенген и в еврозоната....

1.В 20 страни от Европа няма никакви пътни такси.Списък №1 1.АНДОРА 2.БОСНА&ХЕРЦОВИНА 3.БЕЛГИЯ 4.ЕСТОНИЯ 5.КИПЪР 6.ЛИХТЕНЩАЙН 7.ЛЮКСЕМБУРГ 8.МАЛТА 9.МОНАКО 10.МОЛДОВА 11.УКРАЙНА 12.ФИНЛАНДИЯ 13.ХОЛАНДИЯ 14.ДАНИЯ 15.ИСЛАНДИЯ 16.КОСОВО 17.КИПЪР 18.ЛИХТЕНЩАЙН 19.САН МАРИНО 20ВАТИКАНА 2.В 2 европейски страни Германия и Русия няма "Винетни такси",а "ТОЛ" ТАКСИ и то само за "Тежко товарни" МПС с Общо тегло на МПС;Р>12 t и се отнасят за "АМ"(Автомобилни Магистрали)Списък №2 21 Германия "Т" За Общо тегло на МПС;Р>12 t "АМ" 22 Русия "Т" За Общо тегло на МПС;Р>12 t "АМ"

Ватикана, Монако, Малта, Люксембург, Лихтенщайн (написан 2 пъти - защо ли), Сан Марино се побират на половин област София. А Ватикана, Монако, Сан Марино и Лихтенщайн са общо колкото Район Подуене

Исландия била Европейска, Кипър Също... ок. Я отвори сега карта

да ти туря и цитат "От 1 април 2016 г. в Белгия се прилага нова система за плащане на пътни такси. Всеки камион с тегло над 3,5 тона трябва да бъде оборудван с носител със сателитна връзка, наречен OBU (On Board Unit). Това устройство замества Евровинетката в Белгия за камиони над 12 тона. OBU измерва километрите и регистрира пътищата, по които минават камионите ви. Тази нова система се прилага по белгийските магистрали и някои големи артерии на страната, покриващи общо над 6 800 km."

Испания, Англия, Германия, Австря, Полша, Швейцария, Румъния, България, Словакия, Чехия... това са ти 90% от ЕС Де ми сравняваш с 20 държави (от които Кипър и Лихтенщай по 2 пъти - незнайно защо) и то държави които са с по 100 000 човека население с изключение на Украйна. Държавите наоколо в които не се плаща са цитат: Европейски държавите, в които не се заплащат такси и не се купуват винетки са Андора, Босна и Херцеговина, Кипър, Естония, Финландия, Лихтенщайн, Малта, Молдова, Монако, Украйна. - 10.

Във Ватика всички пътища я имат, я нямат обща дължина 1-2 км. И са построени много качествено преди повече от 2000 годни. Оттогава само се поддържат. Дори аз с моят смешен бюджет от 20 000 лева годишно мога да ги подържам в изправност и дори ще ми остават пари за храна и дрехи. Разбира се ако не ме крадат фирмите за подръжката на Шиши. Освен пътни такси, във Ватикана няма никакви тежки камиони и автобуси да рушат пътищата и почти няма коли. В Исландия не съм бил, но знам, че е остров. И съм виждал по телевизията, че имат много повече кораби и лодки отколкото коли. Не съм виждял и магистрали да имат. Предполагам, че там над 90% са градка/селска пътна мрежа и се подържат от местни данъци. Като пътищата в нашите градове. Относно Русия и Саудитска Арабия, смятам, че ще може да се сравняваме с тях. Когато в задният двор на президента или примиера в Бояна започне да извира нефт и газ. Който като продам да получавме по $100 000 000 000 долара или евро годишно. Твойта работа като на жабатем дето видяла, че подковават коня и тя поискала и на нея да и сложат подкови подковат. Без да се замисли не са тежички за нея и дали ще са и нужни за плуването.

По приоритетно е първо да се уеднакви заплащането по професии в целия ЕС, тогава останалите неща. Иначе се получава нещо като щъркела и лисицата.

Хахаха, гладна кокошка просо сънува. И кой тогава ще доде да си инвестира парите в крадливата и мързелива тарикатска България? Ще си съберат машинките и айде у Сърбия или Украйна. Е тогава ще видиш ти мизерия!

Интересно, кое те кара да мислиш че необходимо уеднаквяване? Критетерийте трябва да са стриктни и двойкаджиите, като българите, ще трябва да полагат усилия да станат 3джий. Камо ли да имат някакви претенции за отличници. Това вашето е безумна наглост и безочие!

Я ми кажи как така "мързеливият", "необразован", "некадърен" и "глупав" български работник от долните прослойки. И "санародника" му бай мангал от пловдивските гета. Като се качат на самолета и кацнат 1000-2000 км. на Запад. Веднага си намират работа за 10 пъти по-висока заплата. И въпреки, че емигриралите българските работници са същите тези "мързеливи", "необразовани", "некадърени" и "глупави" хора. Под ръководството на западните мениджъри стават 10 пъти по производителни. Ти не знаеш, но аз знам и ще ти кажа: Прицината е, че там няма български политици/партии-мафия/ и собственици червени бизнесмени приватизатори. Например като Георги Гергов и компания.

как започвам да ги мразя тия лицемери скапани! Абе нали затвориха една от най--новите си АЕЦ-и в края на Декември а преди два месеца пуснаха най-новата си въглищна централа!!!!! А кажете ми как това тяхно действие не довете до увеличение на вългеродни емисии в атмосферата????

Азе, че ти кажем Германия изнесе цялото си гадно производство в Китай. Стоманодобива е едно от тях. Гълта много, много енергия и все от въглища. Сега да си зелен е щото си сложил два панела на покрива на предприятието невключени в нищо, назначил си щерката на екоПост и си боядисал оградата в зелено, подписал си меморандум как след около 60 години няма да бълваш нищо замърсяващо и си отпечатал няколко хиляди листовки обясняващи новото виждане за света, зелен и красив Ще ти кажа една истинска история, която не е тайна и е отпечатана в националните вестници на една Евро Страна. Значи кметицата на столицата е полугрмотната жена на нбившият президент. Когато от Европата казаха, че столицата е прекалено замърсена знаеш ли какво направиха преместиха измервателните станции от централните пунктове към близките паркове или ги отдалечиха от опасните места по центъра. И влязоха в нормите. Честен кръст. И всичко е така Сега е

Германците го искат, защото все още нямат такси и винетки по магистралите. Въпросът е, защо гледат в чуждите канчета?

...след това следват такси дишане, пърдене и изхождане! Ами, да, важно е за екологията!

Проблемът е, че в България няма магистрали. Такси на нещо, което не съществува, няма как да бъдат налагани.

По международни стандарти, "магистрала" се води скоростен път с, от 3 платна + аварийно, нагоре, в едната посока... Това, което имаме ние са първокласни пътища, по същите тези стандарти, защото са с 2 платна + аварийно, в едната посока...

Това не е вярно. Отделно няма международни стандарти за нещо което не е и няма как да стане международно. За такива неща действат държавните стандарти и наредби.

магистрала е всеки път на който: 1. Няма светофари 2. Няма пешеходни пътеки 3. Няма кръстовища в нивото на пътя 4. Платната за двете посоки са разделени едно от друго. аварийна лента не е задължително да има. 2 ленти в посока са достатъчни за да е магистрала ако горните неща са изпълнени

Тогава за да направим нова магистрала ни трябва само боя да прекараме една разделителна ивица през полето за двете платна. Всички други изисквания са изпълнени - няма светофари, няма пешеходни пътеки, няма кръстовища, ама няма и...път.

По Добруджа, значи, около ветрозащитните пояси двата прашни пътя правят по една магистрала. Ама трябва да сложат знак за магистрала и да въведат еднопосочно движение до следващия напречен път. Тоест много магистрали от по километър два.

Правилно, трябва да се плаща съобразно колко се използва магистралата - ако я ползваш повече, плащаш повече, ако я ползваш по-малко, плащаш по-малко. Сега този, който е купил годишна винетка и пътува ежедневно по магистралата, плаща толкова колкото този, купил си същата винетка, но каращ веднъж в месеца по нея. Това не е справедливо.

Rexroth

Кое не е справедливо бе? Този който кара всеки ден знаеш ли колко акциз и ДДС включен в цената на горивото плаща на държавата?

И къде ще отиват тези пари? Дано не е за безкрайните социални придобивки на евродепутати като Бареков, които абсолютно нищо не правят за страните си.

А България иска едни и същи заплати в целия ЕС.

Ох,ела да те гушна. Обичам да гушкам "демократи" и после да ги .....

Пък след това ще се окаже, че мразиш гейовете и си патриот... :)