"Фолксваген" съди индийските власти заради данък в размер на 1,4 млрд. долара
Искът е заведен пред съд във финансовата столица Мумбай
Обратно в новинатаКоментари - "Фолксваген" съди индийските власти заради данък в размер на 1,4 млрд. долара | Бизнес.dir.bg
Коментари
Ако ЕС правеше правилни политики и не налагаше шашеви правила в държавите на ЕС сега нямаше да има кризи. Но за съжаление в П ЕС няма специалисти там са само фигуранти които водят към разпада на този съюз. Оглеждайки парламента на ЕС , Евродепутатите са акушерки артисти и разни други които до сега не са провели нито едно правилно действие.
Това е "свободния" ес пазар. Когато ЕС налага санкции и мита на вносители и производители извън Ес е Ок. Не дай си боже същите държави да направят същото във собствените си държави тогава става драма, удар върху демокрацията и опит да се унищожи "свободния" пазар ....
Не ви ли се струва малко странно, все едно, да имам да плащам данъци за 2000 лева, и аз да искам да осъдя общината, за това че ми ги иска. Или да осъдя финансовото министерство, защото за изпитите от мен 164 шишета ракия ми е взела 338 лева акциз.
Фолксваген имат инвестиции в Индия з за 1,5 милиарда и данъчни задължения от 1,4 милиарда долара. Индия им конфискува завода и всичко е точно. Германия е богата държава....беше.
Немците не са отишли в Индия от любов към местните. Отишли са там, за да печелят огромни при, защото има ниско платена работна ръка. Даже наричат това модерно робство ИНВЕСТИЦИЯ.
Щяха да откриват завода да бъде в България-уж съюзници,уж партньори,уж ЕС...?Да ги дерат сега мангалите,да им дойде акъла!
Компанията не е платила общо почти 1,4 милиарда долара вносни мита от 2012 г. насам, според документ от индийските митнически власти, който агенция Ройтерс успя да види. Документът от 95 страници е с дата 30 септември 2024. В него се посочва, че ФВ съзнателно е нарушил митническите разпоредби. Частите за превозни средства, които трябваше да бъдат сглобени в Индия, бяха умишлено изпратени в различни пратки, за да се заобиколи това. По този начин ФВ твърди, че по-ниската тарифна ставка се прилага за отделни части вместо по-висока тарифна ставка за готовите комплекти. Това е трик за внасяне на стоки без заплащане на съответните мита, пише в документа. Основният въпрос е дали ФВ внася цели комплекти в Индия, които след това се сглобяват на място. Тази практика е известна в индустрията като „Напълно свалено” производство. Според индийските разпоредби в този случай се прилага мито от 30 до 35 процента. За отделните авточасти обаче тарифата е между пет и 15 процента.
индийците сега се сетили да си искат мита за последните 13 години. Става дума за неплатени мита от 2012 до сега. Корупцията и там е огромна.
Съдят индийските власти за мнистерско постановление в инидийски съд .... и очакват резултат в тяхна полза .... хахаха тези в час ли са.
Какво толкова, ако индийците са измислили тази сума съда ще оправи нещата. Но като искаш един пазар с милиардно население трябва и да си правиш сметката. А и ЕС натиска за зелена енергия и по-малко отпадъци. Но защо не стимулира по рационалното използване на самите автомобили и квоти за самото свръх производство и на возилата. Какво ще му стане на германеца, ако кара една кола повече от 5 години. Или ползва един телефон повече от 3 години. Но алъш вериша трябва да тече с пълна сила. Повече БВП, повече стоки, повече кухи пари за заплати и премии за шефовете, постоянна инфлация и купища отпадъци тръснати на третия свят. А у нас ще погнат "старите" автомобили, без оглед от пробега и техническото състояние.
Статията е едностранчива. Правилата в Индия са ясни. В Индия се карат автомобили, които се произвеждат в Индия. Марки като Ашок-Лейланд, неизвестни тук, се карат масово там. Ако си вземеш автомобил, произведен извън Индия - няма проблем - 100% данък и си готов! А за да не освобобдават хора в Германия, ФауВе са решили да внасят части, които уж в Индия не могат да се произведат. Нормално е в държава, която изпрати спътник на Луната да не са съвсем съгласни и да обложат част от модулите с данък!
Пълен ужас, филм на кошмарите! Индия се интересува повече от Индия, отколкото от печалбата и инвестицията на второстепенен германски производител. Невероятно, но факт! Това в България никога нямаше да се случи, тук данъци чуждите инвеститори не плащат. Плюс това тъпите индианци не знаят ли, че Германия опитва да обърне Русия на 360 градуса? В името на демокрацията, морала и наркомана. Вместо самите те да работят неуморно и безплатно във заводите на незагубилите ВСВ милиардерчета от Германия, те пари искат... Срамота.
Индийските власти си определят данъците, не капутите от ес А в случая германците се правят На тарикати с "временен внос" вместо да ги произведат/поръчат/закупят в индия
Прави коли, заводът е напълно автоматичен и в минута излизат няколко готови коли. Има списък с желаещи за техните автомобили. Европа се прецака сама по всички възможни начини. Понеже това е невъзможно да е само тъпота на политиците и кукловодите, значи вероятно е нарочно. Най-малкият проблем на европейските производители на коли са данъците. Да не забравяме и какви данъци има за китайските автомобили е Европа
"Фолксваген" умира, ЕС загива. Разпродавайте еврото докато е време, после ще ревете.