Коментари - "Фолксваген" съди индийските власти заради данък в размер на 1,4 млрд. долара | business.dir.bg

Коментари - "Фолксваген" съди индийските власти заради данък в размер на 1,4 млрд. долара | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако ЕС правеше правилни политики и не налагаше шашеви правила в държавите на ЕС сега нямаше да има кризи. Но за съжаление в П ЕС няма специалисти там са само фигуранти които водят към разпада на този съюз. Оглеждайки парламента на ЕС , Евродепутатите са акушерки артисти и разни други които до сега не са провели нито едно правилно действие.

Това е "свободния" ес пазар. Когато ЕС налага санкции и мита на вносители и производители извън Ес е Ок. Не дай си боже същите държави да направят същото във собствените си държави тогава става драма, удар върху демокрацията и опит да се унищожи "свободния" пазар ....

драмата е за индийските работници в заводите на ФВ. Може да останат без работа.

става дума за завода на Шкода в Пуна с близо 5000 работници.

Не ви ли се струва малко странно, все едно, да имам да плащам данъци за 2000 лева, и аз да искам да осъдя общината, за това че ми ги иска. Или да осъдя финансовото министерство, защото за изпитите от мен 164 шишета ракия ми е взела 338 лева акциз.

ти си платил 2000 кинта данък преди 10 години и сега общината се сетила, че сега трябва да платиш 20 000 след корекция на данъчната ставка. И ще я платиш нали?

Фолксваген имат инвестиции в Индия з за 1,5 милиарда и данъчни задължения от 1,4 милиарда долара. Индия им конфискува завода и всичко е точно. Германия е богата държава....беше.

инвестицията е само на Шкода. ФВ имат 2 завода в Индия. За 2023 имат 4,1 милиона продадени автомобила.

Немците не са отишли в Индия от любов към местните. Отишли са там, за да печелят огромни при, защото има ниско платена работна ръка. Даже наричат това модерно робство ИНВЕСТИЦИЯ.

...почва се...ЕС ще го разпорят...китайци,индиици,араби,американци,африканци...

Щяха да откриват завода да бъде в България-уж съюзници,уж партньори,уж ЕС...?Да ги дерат сега мангалите,да им дойде акъла!

Тук нямаше да плащат никакви данъци, закона е врата в полето.

Компанията не е платила общо почти 1,4 милиарда долара вносни мита от 2012 г. насам, според документ от индийските митнически власти, който агенция Ройтерс успя да види. Документът от 95 страници е с дата 30 септември 2024. В него се посочва, че ФВ съзнателно е нарушил митническите разпоредби. Частите за превозни средства, които трябваше да бъдат сглобени в Индия, бяха умишлено изпратени в различни пратки, за да се заобиколи това. По този начин ФВ твърди, че по-ниската тарифна ставка се прилага за отделни части вместо по-висока тарифна ставка за готовите комплекти. Това е трик за внасяне на стоки без заплащане на съответните мита, пише в документа. Основният въпрос е дали ФВ внася цели комплекти в Индия, които след това се сглобяват на място. Тази практика е известна в индустрията като „Напълно свалено” производство. Според индийските разпоредби в този случай се прилага мито от 30 до 35 процента. За отделните авточасти обаче тарифата е между пет и 15 процента.

индийците сега се сетили да си искат мита за последните 13 години. Става дума за неплатени мита от 2012 до сега. Корупцията и там е огромна.

Съдят индийските власти за мнистерско постановление в инидийски съд .... и очакват резултат в тяхна полза .... хахаха тези в час ли са.

Ха ха яко и безпощадно в релталоса

А бе не искам да ви слушам простотиите докато чета

Какво толкова, ако индийците са измислили тази сума съда ще оправи нещата. Но като искаш един пазар с милиардно население трябва и да си правиш сметката. А и ЕС натиска за зелена енергия и по-малко отпадъци. Но защо не стимулира по рационалното използване на самите автомобили и квоти за самото свръх производство и на возилата. Какво ще му стане на германеца, ако кара една кола повече от 5 години. Или ползва един телефон повече от 3 години. Но алъш вериша трябва да тече с пълна сила. Повече БВП, повече стоки, повече кухи пари за заплати и премии за шефовете, постоянна инфлация и купища отпадъци тръснати на третия свят. А у нас ще погнат "старите" автомобили, без оглед от пробега и техническото състояние.

Статията е едностранчива. Правилата в Индия са ясни. В Индия се карат автомобили, които се произвеждат в Индия. Марки като Ашок-Лейланд, неизвестни тук, се карат масово там. Ако си вземеш автомобил, произведен извън Индия - няма проблем - 100% данък и си готов! А за да не освобобдават хора в Германия, ФауВе са решили да внасят части, които уж в Индия не могат да се произведат. Нормално е в държава, която изпрати спътник на Луната да не са съвсем съгласни и да обложат част от модулите с данък!

Пълен ужас, филм на кошмарите! Индия се интересува повече от Индия, отколкото от печалбата и инвестицията на второстепенен германски производител. Невероятно, но факт! Това в България никога нямаше да се случи, тук данъци чуждите инвеститори не плащат. Плюс това тъпите индианци не знаят ли, че Германия опитва да обърне Русия на 360 градуса? В името на демокрацията, морала и наркомана. Вместо самите те да работят неуморно и безплатно във заводите на незагубилите ВСВ милиардерчета от Германия, те пари искат... Срамота.

Индийските власти си определят данъците, не капутите от ес А в случая германците се правят На тарикати с "временен внос" вместо да ги произведат/поръчат/закупят в индия

Прави коли, заводът е напълно автоматичен и в минута излизат няколко готови коли. Има списък с желаещи за техните автомобили. Европа се прецака сама по всички възможни начини. Понеже това е невъзможно да е само тъпота на политиците и кукловодите, значи вероятно е нарочно. Най-малкият проблем на европейските производители на коли са данъците. Да не забравяме и какви данъци има за китайските автомобили е Европа

"Фолксваген" умира, ЕС загива. Разпродавайте еврото докато е време, после ще ревете.

Само да не инвестират еврото в имоти, защото после ще реват два пъти.

Ама ако чрез "държавни поръчки" си натрупал(откраднал) евраки ти дреме на хея.....колко имоти си налапал.....и препрал и други парични потоци