"Фиат Крайслер" отправи оферта за сливане с "Рено"

Това може да доведе до създаване на третата най-голяма автомобилна компания в света

Обратно в новината

Коментари - "Фиат Крайслер" отправи оферта за сливане с "Рено" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Те Рено вече са най- големият производител, та фиатите закъде се бутат нямам представа

Тия от FIAT се чудят на кой да се предложат. Рено трябва да са луди да се въвличат в това пагубно дело.

Не ми ги хвалете. От автомобилите които съм имал само Мерцедес НЕ ме е изоставял на пътя. Характерното за Мерцедес е, че когато нещо става, просто продължаваш да караш още дълго време и после го поправяш. Рено и Пежо просто те оставят на пътя. Трошат се изведнъж, без някакво "предупреждение". Забелязваш как са вложили интелект за да ги направят чупливи. Буквално ставаш зависим от някаква пластмасова частица. Айде у лево!

Следва Тойота. Всичко друго са по-скъпи или по-евтини емблеми.

Май, май не си карал такива коли!!!! Преди много години едно Рено ме прибра на 2 цилиндъра от майната си (200 км. не съм казал че беше леко пътуване, но се прибрах). Едно друго рено с неработеща горивна дюза го карах 2 дена (да се прибера, да ида в сервиз...) Всяка кола се чупи и може да те остави на пътя и то обикновенно става без никакво предопреждение (ако е имало симптом преди това, и те е оставила на пътя, то проблема не е в колата, а е твой - тръгнал си на път с технически неизправен автомобил). Основните проблеми за ... нека кажем лошата репутация на Рено в България, са 2 първият това е причината, че повечето автомобили от тази марка, се компуват от хора със скромни възможности, които купуват коли на незнйни километри, ремонтират ги с незнайни части при некадърни майстори.

Ако наистина в групата на Рено са и лада - нищо добро не очаква новите собственици.

едва ли, след като се сливаха вече с Бенц и после се разделиха, това разбира се е било интересен обмен на технологии, не е ясно и дали Рено-Нисан-Дачия-Мицубиши-Хитачи и т.н. не са по-големите

Скъпи, безвкусни и чупещи се модели. След като фиат гризна дръвцето с обединението с крайслер, фиат нищо не успя да направи в САЩ - 2 модела ратро-кустенурки продавани с екскурзия до Италия и непродаваем фиат 124 (педерасткия оригинал на мазда миата). Тотална трагедия в моделите на крайслер. Крайслер се държи на дебилизма на американците упорито да купуват джиповете крайслер. Обединение с Рено ще разшири пазарите на Тойота и Хонда. Тойота купи Субару и с Хонда държат пълен контрол над пазара на НЕРАЗВАЛЯЩИ СЕ КОЛИ. Лексус отдавна води пред мердседес като лукс и надеждност. В САЩ бизнес класата е само на Лексус. Същият процес тече и в Русия.

Стига с тези сливания.Вече не можеш да разбереш кой,кой е.то накрая ще останат само три производителя,еди в Щатите,един в Европа и един в Азия.

Много интересно как "подобна сделка може да доведе до създаването на третия най-голям автомобилен производител в света" , след като групата Рено вече е най-големият производител , според бройката продадени леки автомобили (ако включим и тежкотоварните - на 2ро място, съвсем малко след ВАГ) ? Пак някой преписва наизуст ...

Къде са Тойота и VW?

По спомен допълват 3ката (ВАГ 2ри, Тойота -3ти). Групата Рено държи доста марки (не че ВАГ малко де) - Рено, Нисан, Инфинити, Лада, Мицубиши, Дачия, Самсунг Моторс (не знам името на марката в Южна Корея, но това е компанията - JV със Самсунг) , JV в Китай . Говорим по бройка продадени нови леки автомобили. Вече по други критерии - печалба, оборот и тнт 3ката вероятно е друга.