Европейските заводи осигуряват батерии за 7 млн. електромобили годишно

Над 90% от съвместните предприятия за производство на батерии са създадени през последните три години

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пазарна икономика с 3,2 милиарда евро държавна помощ... Е в името на това беше разрушена българската икономика, за да се създава отново на пазарен принцип. Нооо - оказа се, че това е лъжа. И си останахме с разрушеното и огризки.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Болшинството батерии за ел. коли са около 20-25квата та сметките ти са без кръчмаря

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Монофазните зарядни са 3.7 киловата, има и големи на 7 кв, а трифазните са 22кв. Средно аритметично е 10 кв , но малките на 3.7 кв едва ли ще са масови защото стават само за зареждане от подвижен генератор . Аз го смятам грубо на 12 киловата вечер когато всички се приберат и вкючат електромобилите в контакта. и не смятам батериите, а автомобилите.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Мощните зарядни са за бърз заряд. В къщи за продължителен заряд ще са необходими маломощни зарядни. Тези 12 киловата вечер са някаква глупост...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Явно не сте зареждал електромобил никога а и сте бягали от часовете по физика. Слабичкият модел 3 на Тесла се зарежда с 3.7 киловатово зарядно 10-11 часа. Толкова време трябва и на Модел S да зареди батерията с 11 киловатово зарядно. А Модел С с 3.7 киловатовото зарядно се зарежда 2 дена при изхабена батерия.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Малоумни са ти сметките. Тесла 3 е с пробег към 500 км и среден разход от 18 кВтч на 100 км, а средния пробег на автомобил е 30-50 км на ден или под 9 кВтч. Ако караш по 500 км на ден и зареждаш до горе Теслата ще си прав, ама това е нереален казус. Тесла 3 е капацитет 72 кВтч, което при пробег 30-50 км е зареждане веднъж на 7-8 дни и зарядно 3,7 кВт е напълно достатъчно

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Спокойно. Елементарни сметки показват, че в момента икономическата изгода от превоз с електромобилче е силно надценена. В някой случаи /зимен сезон/ метана е по изгоден. А електроенергията тепърва ще поскъпва.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

През зимата вероятно е така, само че в колата всеки си носи метанова бомба. Вече 15 години карам с такава - пресметнат минимален риск, но риск. С електричка ще е по добре.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Малко ли самозапалени тесли има вече?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Нито една Тесла 3 не се запалвала. Има стари модели които са се запалвали, но около 8 пъти по рядко от бензинов автомобил. Та преди да грачиш чет и учи

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"осигуряват" или "ще осигуряват" (евентуално)?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А после тия батерии чрез фотосинтеза ли ще се зареждат?Тъпа проста сметка 7 000 000 автомобила като се включат в мрежата за зареждане вечерно време ги смятам на 12 киловата всеки консумация и какво се получава? 84 000 000 киловата моментна консумация - 84 гигавата свободни мощности. Това в Европа къде го има?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Малоумна сметка. За заряд на 7 милиона автомобила за 24 часа и 50 километра пробег на ден средно са необходими 1500 МВт мощности. Заряд 12 киловата е за бърз заряд. За нощно зареждане от 8 часа е достатъчен и 1 киловат мощност. Пример: Тесла 3 има разход 18 кВтч на 100 км, но средния пробег на автомобил на ден е 50 км, т.е. 9 КВтч. Тесла 3 има батерии с капацитет 72 кВтч или колата ще се зарежда веднъж на 6-7-8 дни, т.е. реално от тези коли ще се зареждат едновременно около да кажем 2 милиона коли, някои на малка мощност, колкото да натрупат енергия за 30-50 км. Голяма част от колите могат да се зареждат и денем и на специализирани зарядни с мощност 300 кВт, които обаче ще имат буферен блок с батерии. Та да се върнем на сметките: 7 милиона автомобила по 9 кВтч на ден са 63 000 Мвтч. това е енергията добивана енергоблокове с мощност 2600 Мвт за 24 часа. В най лошия случай статистически пиковото наторване на мрежата ще е около 10 000 Мвт, ако няма инсталирани Тесла Мегапак блокове. При наличие на такива блокове пиковите производствени мощности няма да надминават 4000 Мвт.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Сметките не са ти верни. Не всеки изминава 400км та да тябва да зарежда всеки ден.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.