ЕС иска да намали потреблението на енергия с 32% до 2030 г.

За да постигне целите си, ЕС вече промени законите, регулиращи строителството на сгради и възобновяемите енергии

Обратно в новината

Коментари - ЕС иска да намали потреблението на енергия с 32% до 2030 г. | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Потреблението на енергия може да спадне ако производителите спрат да произвеждат продукти с малък срок на употреба. С други думи да спрат производството на боклуци. Например за производството на един автомобил се влага толкова енергия, колкото автомобила НЕ изразходва през времето на употреба. Ако направим автомобилите с по-дълъг срок на употреба, тогава ще се произвеждат по-малко на брой автомобили и съответно ще се намали разхода на енергия. Същото важи и за електронните устройства, за печки, хладилници, перални и ... каквото се сетите. Сега си купувате нова перална, но тя е проектирана да изкара 5-7 години, да е изхвърлите и да купите пак. Ако е проектирана да изкара поне 20 години, то ще се произвеждат много по-малко перални. По-малко ламарини, мед, алуминии, пластмаса...ДА, ама ще намалеят печалбите на богатите и ... първото което ще направят е да уволнят ненужните работници. Следва криза. Вещите стават по-качествени, но и по-скъпи, а работниците са на улицата и нямат пари да ги купят.

явно искат да закрият Белене

Приберете компютрите на неграмотните и може да спестите и повече от 32% :)))))

ясно , търси се оправдание за поскъпването на енергията , та значи не е било от крадливост на нашенските политици и ;служители; а е европейска директива ???? ама много са изпълнителни бе много , а мутрите най обичат да изпълняват ;директиви; , може да са безмислени ама им пълнят джобовете

11% енергия от АЕЦ!!!!! При намаление 32% на общата консумация, колко % ще останат за АЕЦ БЕЛЕНЕ?

На кои фактури? Щото на ЕВН и ЕнергоПро пише 65% от АЕЦ

от ЧЕЗ.

Като изтреби населението на България, Литва, Латвия, Естония (които намаляват популацията със същата скорост като нас) и някои по-неугодни на Германия и Франция - няма начин да не намалят потреблението! И ще го направят! Даже Тиквата няма да ги спре!

A потреблението на каква енергия ще бъде намалено ? Електрическа ли ? Че нали има много яки планове как целият транспорт ще се електрифицира... Ако това стане хайде да познаем в какъв порядък ще нарасте потреблението?

Целта е спрямо 1990 г. И намаление на енергопотреблението спрямо тогава с 50%, което е напълно постижимо ще даде общо намаление с около 30% заедно с електромобилите. За 3 милиона автомобила със среден пробег 100 км на ден (около 10 кВтч) са достатъчни около 650 МВт мощност. Т.е. ако България намали намали потреблението на сегашните средни 4000МВт само с 20% няма да има проблем дори и за пиково зареждане.

Какво казва гуугъла за една дребна ел. колица For a 2012 Nissan Leaf, its average 34 kilowatt-hours per 100 miles. Та леко излизат точно по 2 киловатите, дори и за малка лека кола. А с камионите какво правим ? Но ще поживеем и ще видим.

Renault Twizy изразходва 5 кВтч/100 км Mega City - 9 кВчт/100 км Renault Zo? - 10.5 кВтч/100 км Renault Fluence Z.E. - 11.9 кВтч Bollor? Bluecar - 12кВтч/100км Nissan LEAF - 13.7 кВтч Ford Focus Е - 14.3 кВтч

А пък ние "ще строим завод", както е казал поетът...

Ха сега да видим дали ще има ЧАСТЕН ИНВЕСТИТОР в АЕЦ Белене!

Китайци или руснаци могат да се навият, защото те не гонят печалба, а политика и цели в дългосрочен план с дъмпинг за убиване на конкуренцията и контролиране на пазара

11% енергия от АЕЦ!!!!! При намаление 32% на общата консумация колко % ще останат за АЕЦ БЕЛЕНЕ?