Коментари - Еърбъс спира производството на най-големия пътнически самолет в света | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Този самолет е непригоден за много летища , трудно се пълни и изпразва и се копуваше основно от една компания . Така от Ейрбас се изхвърлиха и сега си носят загубите .

За всеки влак(самолет)си има пътници.

Много избързаха с НЕО-то. А то излиза по-изгодно от А-380. Много бързо ме схванаха предимствата и се насочиха натам купувачите.

Самолетите са от различен клас. Не могат да се конкурират един друг. НЕО е модификация на А-320.

това е "новина" от преди месец.

ЕС залязва, това е ясно на всички!

в такъв случай що САЩ и Русия не оставят ЕС да умпре в мир и покой, а постоянно кълват тук и там.

По тая логика Руслямска държава отдавна е умряла.

Жалко ! Беше наистина внушителен самолет. Летейки на него и гледайки го да излита и каца човек не може да не се удиви на инженерния гений довел до създаването му. Наистина е края на една епоха. Имал съм удоволствието да се возя и е наистина внушително.

то от самото начало цялата работа с А380 не изглеждаше сигурна. Бойнг решиха да не рискуват и просто направиха един ъпгрейд на Б747 и да видят как ще тръгне. Е, не тръгна особено. Ама за тях загубите са съвсем обозрими. Еърбъс се изхвърлиха с този самолет. Много голям финансов риск поеха. Ама не мога да се сетя дали поне изплатиха инвестицията.

Шефът на QATAR беше казал, че на А380 проблемът му е голямото крило. То било пригодено за по-голямата версия, която е трябвало да излезне на пазара в един момент. Но в случая със сегашния вариант на самолета, крилото е по-голямо от необходимото, съответно по-тежко и това правило експлоатацията неизгодна.

Ами да го скъсят. Колко му е. С бичкията.

Максималната скорост на А380 е Mach 0.96. Ако сте запознат с механика на флуидите ви е ясно какво става при доближаване на Mach скорост и защо самолетите не се правят да са по бързи, ако не сте то прочетете малко по темата.

Всъщност самолетите спокойно се правят по-бързи от Mach 1, но ние тук говорим за пътнически самолети. Дори така да е, максималната скорост може да е и Mach 2, но ако сте запознат с понятието крейсерска скорост, ще разберете, че максималната няма особено значение.

Човекът горе ясно е казал: "ако сте запознат с механика на флидите". Ти очевидно хабер си нямаш, но бързаш да се изхвърлиш на пясъка. П.П. В българския език дума "крейсер" няма.

Една шегичка валентинка! А може би Емирейтс ще започне да купува самальоти от самая високотехнологичная и могучая бензиниколонка в мире - раССия! ХЕХЕХЕХЕ

ТЦ, от Чайна, майна.

Те не разбраха, че на човек не му трябва по-голям, а по-бърз самолет!

може и да му трябва на човека, ама не може да си го позволи.

По-голям самолет означава по-евтина "седалка", но и пък се "пълни" по трудно.

Напротив, никоя от авиокомпаниите не иска по-бърз самолет, защото по-бърз означава по-икономически неизгоден. Някои имаха по-бърз самолет - Конкорд, но икономически погледнато той е много по-скъп. Съответно да виждаш Конкорд да лети някъде? Така, че авиокомпаниите имат нужда, не от по-бърз, а от по-евтин. Като в случая не непременно по-евтин като цена, а като експлоатационни разходи. Тава включва и горивото през срока на употреба, разбира се.

Това е така и не точно. 1. Защото, с по бърз самолет ще изминаваш разстоянията за по-кратко време, което е спестен моторесурс. Който пък се оказва много скъп. 2. С по-бърз самолет, в денонощието можеш да направиш повече ротации (полети) и да превозиш повече пътници, което пък са повече приходи. Така, че според мен, понятието бърз-бавен граждански самолет е много относително.

Билета с Конкорд Европа САЩ струваше 5-6 хиляди долара.