Договорен е коридор Александруполис - Бургас - Варна - Констанца

Беломорието и Централна Европа ще се свържат с жп, магистрален и газопроводен маршрути, обяви вицепремиерът в оставка Асен Василев

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това да не стане като със фърчилото за Скопие? Щото много бързо сгъна крилцата. А това няма и да почне даже.

Тези само обещават. Един пирон не са забили за една година! Пълни лъжци и измамници!

трябваше да стане преди 20 години. Но американците на дадоха. Сигурно Асенчо сега ще предложи да строи Южен поток.

По коридорите обикновено има течение.

Скоро може да договорят и антре.

Този проект е на 25 години. Периодично го претоплят за да се самоизтъкнат. Положителното днес е, че НАТО е заинтересовано от реализацията.

А другите (Румъния и Гърция) знаят ли ? И те ли са си го вписали в тИфтерчето ?

Преди да договорят железопътния маршрут дали са се сетили да погледнат картата?

Какво и е на картата? В Швейцария няма ли влакове?

Преди няколко години Боко договори една лъкатушеща железопътна линия от Солун покрай Кавала, после през Александруполи и оттам през Свиленград, Димитровград и Стара загора за Бургас, Варна и Русе. Това ли ще бъде маршрутът?

Педалското модераторче трие коментари.

Най-добре да бъде завършен тунела при сило Кошарица .Инфо "В началото на 50-те години на миналия век, у нас се пристъпва към изграждането на т. нар. Черноморска железница (супер секретен Обект А) – проект за жп линия свързваща двата ни най-големи черноморски града Варна и Бургас. Транспортният проект е бил замислен като част от стратегическа жп магистрала, започваща от далечния Одески военен окръг и достигаща до българо-турската граница. Определеният маршрут на линията е Долно Езерово (Бургас) – Долни чифлик (Варна), като продължение на Юнак – Старо Оряхово и с перспективата крайморската жп магистрала да се продължи към Елхово и Хасково. Строило се е до към края на 50-те години, когато в следствие промяна в политическата обстановка в световен мащаб, строителството е преустановено и изградените съоръжения са изоставени. И така остава недокопан и 5 километров тунел под Източния дял на Стара планина. Южният му портал е излизал при село Кошарица, където са били прокопани малко над 600 метра. От север са били завършени почти 2 км до с. Приселци (Несебърско). Днес могат да се видят останки от незавършената жп линия. Ясно си личат още дигите по полето покрай селата Тънково, Кошарица и Каблешково. Мостовете по деретата също седят…""""

Щерев, не бързай с изказа като пуле пред майка си!ЖП линията по Искърското дефиле е построена от ИТАЛИАНЦИ И БЪЛГАРИ!

Мазният Киро и неговата пасмина - в затвора !