"Даймлер" става "Мерцедес-Бенц": за четвърт век четири смени на имената

Последната промяна идва на живот, за да подчертае трансформацията на групата от донякъде тромав промишлен концерн в компания, фокусирана върху луксозните коли и ванове

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мъск ги хапна за закуска, след като в продължение на 20 години му се смяха и си развиваха ДВГ сегмента. Да, в премиум класа винаги ще имат предимство, но само от него надали ще се изхранват. А основната спирачка ще е не друго, а както каза Мъск, способността да намериш или произведеш достатъчно батерии. До 2025-а електричките ще застигнат сериозно ДВГ и в развитите страни ще са 30-40% от всички МПС. Достатъчнно е само градските коли и баничарките да станат на ток, понеже извън града замърсяването от ДВГ е пренебрежимо малко.

Поне 13процента от немрската фирма е китайска какво пародия .

Мерцедес беше. Немските коли отдавна не са това, което бяха. Японците изядоха и техния пазар. А зад тях идват корейците. Само за българинът и арабинът старият, раздрънкан Мерцедес е въпрос на чест.

Имаше легенди от Дойчланд - W201, W123, W124. Те никога няма да направят пак толкова здрави и качествени автомобили. Не е рентабилно за тях.

в Германия качествени коли.Сега има само Асан,Ахмед и Мохамед.Автомобили йок