17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Качеството пада в световен мащаб.

Те и до сега не са ги произвеждали брандираха NISSAN X-TRAIL

Бъркаш, това е навара, екстрейлите са по-малки и не са пикапи

Тази "новина" е на повече от половин година и може да се обобщи с "номерът не мина". Наварата/Патфайндърът е пословично скапан модел с конструктивни дефекти, когото отдавна се опитват да вмъкнат в някой Lemon law, че собствениците ореваха орталъка от тях. Не стига целият зор, ами тези му сменили фаровете и решетката и го продават на цена като за мерцедес. Немците от доста време са най.големите измамници в доста области.

Има един пикап и той е Хайлюкс.... :)

Така е, но в много минало време. Хайлаксът има неедин сериозен кусур и е назад от качеството и нивото на L200/Triton, който е оптималният пикап от поне 10 години.

Споделям, само че се хазва Хайлукс.

Големи разбирачи сте се събрали тука бре... Има САМО един пикап и той е Форд Ф150 ! В САЩ, родината и царството на пикапите, Ф-ката от 30 години е НЕСМЕНЯЕМ ЛИДЕР по продажби и то като цяло , не само при пикапите !

А да си чувАл за Такома или Тундра ??? Лидери по продажби в класовете си в САЩ !!!

Неоснователно е да не се купува ван,без значение марката.Това са еднообемни автомобили,които предлагат най-добрата функционалност. "Ама пуста мода"-както казва една на не добър любовник във известен виц.

Имам Вито, Ивеко Дейли и Крайслер Вояджър, освен по-традиционните коли. Вановете са най-пълноценните коли за В категория на пазара. Неслучайно вояджърът и подобните са и доста бандитски на запад. Вече изобщо не разбирам как хората си купуват комбита, при условие, че габаритните размери са сходни, а вътре е схлупено и тясно, пък за багаж да не говорим.

Тва е 99% нисан навара с друг интериор и решетка с трилъча свастика. А нисан отдавна догони "качеството" на рено лол. Не, че мерцедесите последните 25 години бяха много по-нечупливи, но това е зенитът на маркана. Продължавайте да си купувате отпадъци, само за да ви видят в тях хахах

Свастика... Всеки с подсъзнанието си.

... и всяка компания - с историята си

с по няколко истории... от уста на уста...