Част от материалите за магистрала "Тракия" не били тези, които трябва да бъдат

В мен остава убеждението, че каквото сме си поръчали, това сме получили, каза регионалният министър по повод проверката на аутобана

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Стига ни занимавахте с тия претоплени манджи. Едно и също толкова години без никакъв резултат. Само мнението на поредния тъпанар който размишлява по темата и внушава на плитките кратуни измишльотинити си! От Бургас до София се пътува спокойно за 3.5 часа! Това е важното народе! Стига плюхте! Преди години се пътуваше за 7-8 часа. Който помни.

Чекмеджета и долапи пълни с евраци и павета от злато.

Взимането на проби за анализ на пътно покритие е точно регламентирано в процедурата по контрол. 1. Не може от проба от 10 кв.м. да се прави заключение за цял лот, освен ако той не е с площ 100 кв.м. 2. Оценката на асфалтовото покритие се прави с отчитане на реалното натоварване. За този лот разликата между реалния тежкотоварен трафик и проектния е 340%. Отчита се реалният трафик. 3. Измерена е липса на асфалтово покритие от 4 мм. Това е в границата на точността на метода. Тъй като не е спазено условието по т.1 този резултат не може да служи за обосновка за оценка на съответствие. 4. Използваните материали са минали през първоначален контрол и са сертифицирани за влагане в конкретния обект. В процеса на строителство често се налага да се заменят инертни материали, т.к. находищата за добиването им се изчерпват или стават негодни за промишлена експлоатация. За това има приета процедура.

И ака така няма виновни за ленторезачите джибкобибиткови.Много горди,че строята но всъщност крадът.Тази партия да бъде дисциплинарно уволнена! Инъче шибаната им администрация ще си ги избират още!

Честито на всички олигофрени, които си избраха гербавите миндили

Само оригинал още не ми е духал Герберочегъртачи бол

Само лека забележка: виждате ли снимката с полагането на асфалта, и по-точно дебелината на слоя? Е, в една пиклива и крадлива Гърция, магистралите се правят на минимум 1,5 метра от кота 0, като в нередки случаи последния слой асфалт е на 2 м. от основата. Отдолу има етажи от едри камъни, после ситни, после чакъл с различна големина, после пясък, после първи и втори слой асфалт, и едва тогава идва третия слой, след който минава финалния валяк и се реже лентата. У нас лентата идва след 25 см. асфалт, положен върху биволски лайна и фасовете от циганите строители. Затова всички пътища на др. Тиквенсен (Аллах да го поживи) се ремонтират три до шест месеца след резането на лентата. И ремонтът е пак от правилната фирма, която е построила тоя боклук...Добре си живеем тук, уютно е. И весело.

Къф Ганьо си бре Рязко порязов

Ай соски са Балгарейш

Тук само си мислят, че правят пътища. Сигурен съм, че имаме хора, които са наясно с всичко това. Но шефчето на фирмата казва НЕ, така ще го направите, щото трябва и за мен нещо, пък и за възложителя ( Боко ), за няколко посредника, за няколко чиновника, да си затворят очите, за други няколко да си сложат подписите, за прокурори и раздледващи, да не разследват и повдигат обвинения и така по веригата. Виждал съм и друго. Отново пласт върху пласт траамбован камънак с различна голеемина, обаче надолу - в земята. Резултата е същия, без повдигнатия път. Здрава настилка. Боко околовръстното на София по "същия" начин го направи - асвалта беше положен върху трабована земя с камъни в нея. Почва и камъни и върху това асфавт...

Строителството на път се прави по проект, който е базиран на геоложките проучвания и очакваното натоварване на платната. Табанът на пътя изглежда по един начин върху седиментни скали и по друг начин върху отводнено блато.

Фирмата изпълнител е гръцка! Хахахаха Сега си лапни ташките и гълтай! Комуненценце мъничко

Трябва да се научим, че корупцията не е измислена в България, че да ни се лепи такъв етикет като държава и народ. Корупция има навсякъде, в много по-големи размери и мащаби. Но само ние говорим по цял свят, че сме корумпирани, че сме крадци, че сме мързеливи... Гледат ни хората и ни се чудят на акъла. Аз също не мога да го разбера. Имам представа за корупцията в много държави в ЕС. Но никъде не се говори с такъв плам в очите за нея. Никой не си руши имиджа, както ние го правим. Борят се с нея, пращат някой и друг в затвора, и това е. Хората живят с мисълта, ч чекорупцията я има само в България, но не и в техните държави. Нямане заради това никъде приятели - нито в САШ, нито в Великобритания, да не говорим за Холандия... На всякъде гледат на нас като на диваци. Нито Гърците признават, че имат корупция, нито Англичаните, нито Немците, дори и в Холандия се смятат за най-изрядни - ама не са, просто скатават проблема. А ние - леле, леле, сами си плюем в лицата.

Няма как хем и чекмеджето пълно, хем и шосето качествено направено...

Не сме в Германия че да го наричате аутобан, невежеството на някои от работещите в този сайт е умопомрачително.

Ей дебили това е ПИ АР на министърчето Ала дамаджан дебилът Лесно се връзвате Жените ви ще ви лъжат всеки ден Рогати идиоти

Совите не са това което са. Туинпийскс. Боко крадливия боклук е виновен за всичко.

Не са виновни строителите. Материалите се развалят от препаратите с които пръскат прелитащите самолети. :)

Да ви таковам паветата и тангентите и котангентите... На излизане от моето село надписа "ВИНЕТКА" е изписан в дупка в асфалта. Смятай, Елке...

Ти затова ли не излизаш от село?

Поръчваш едно, плащаш, получаваш друго, парите усвоени, усвоителите ги няма, не думай.

Материалите не са това което са - булгаристански игрален филм , продуцент Боко МИлицйонерски с активното участие на АПИ и др.

Да но магистрала Тракия е направена. Когато нищо не си направил, няма проблеми. Когато направиш една авиолиния до Скопие за 1 година е най- добре. По магистрала Тракия съм пътувал много пъти, а до Скопие не съм и никога няма да пътувам със Самолет номер 5.

Аз не бих нарекъл това магистрала, в дясната лента все едно караш някъде в планината на подскоци....

да не говорим, че за да е Магистрала, трябва да има три ленти + аварийна в еддната посока!

Не мозе да баде:))))

мозе,мозееее.МИ ние си пишем тука , вместо да хванем кой каквото има и да у напукаме плешивата кофа на тоя боклук,който сега ни крои кюляфа я директно във война да ни вкара, я да друго...

Ако снимката е от въпросната магистрала, ясно се вижда, че участъкът пред първия валяк е леко вдлъбнат. Не се използва нужната техника. Има машини, които го заравняват това - основата отдолу. Тези машини ги има от десетилетия. Ако не и от по-отдавна. Ето за тези става въпрос: https://www.google.com/search?q=Motor+Grader&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjQ-rekyv76AhVOYPEDHd3qDfYQ_AUoAXoECAIQAw&cshid=1666810863234578&biw=1877&bih=871 След това валяка трамбова след тази машина и след нея могат да полагат ( евентуално ) асфалт. Иначе казано - минато през пръсти. Или като лисицата с опашката... Ако някой се сети за още някое описателно словосъчетание, да добавя.

Да си забелязал че си доста вдлъбнат

са краднали с гъзовете си!

Айде айде а сигурно комунистите са крадял като оставиха виадуктите на Витиня без бетон та арматурата беше отвън и ръждяса

12г само схеми и дърти измами, оня прокурор, който е най-корумпирания от както сме в преход 33г тръгнал за 5 месеца да проверявал газ от къде сме купували! Няма да е вечен...

абе не е вечен прокурора, ама като гледам срещу него от тая "промяна" и "Продай БЪлгария" само едни недоучени хитреещи педерастчета и малоумни лилипути, може и да се окаже вечен. Педерастчетата с всеки ден доказват ,че стават само да ходят с дръжката на украинското знаме в гъза.

Борисов крадец!

По констатация на човек изхвърлен за несправяне на работата си на която е назначен

Е, другата есен като стане Борис Бонев кмет на София, тя ще цъфне и ще върже.

ААА Заместник на дамаджан Остава да кажат колко чувала пари са си гушнали

Несъотвествията са доказателство за наличието на извънземни.

И? Както следва?

Смешни сте с тази новина. Всички го знаехме

Решението е ясно: минимум 20 години гаранция, ако може по-добре даже 25. Който иска да строи, да строи качествено и да покрива гаранцията.

Но чекмеджето в Банкя е пълно и Боко е на свобода.

То и главата ти трябваше да е пълна с мозък но изглежда го няма щом вярваш на лъжливи снимки

Тя и основата не е това, което трябваше да бъде.

Кражби, корупция и много загинали по пътищата хора. Това е извода. Къде са корумпираните боклуци, които са позволили такова строителство на магистралата?

Предполагам, някъде по Ревиерата.

Аз залагам на Виена, Алпите и по-конкретно Кицбюел.

И аз залагам на Алпите, ама френските - Куршевел, по-скъпичко е някак си, по- ни пасва на масрафа...

Паветата са за боклука това трябва да се асфалтира а пътищата са ясни пести се от материал и остатъка се вкарва в джоба

И как го реши това за паветата , а шматарок?! Те са историческа и културна ценност. И не, не са предвидени да караш с 80+ км/ч по тях.

При дъжд и сняг да се ходи с котки, като шерпите. Да те еба и умнико исторически.

Па то това, с материалита, и дъщеря ми го знаеше, нищо, че беше на предучилищна.

"Според него основният проблем за цялостното състояние на пътищата в България и за всички ремонти, които се извършват, е какво се възлага, по кой начин се възлага, какъв е проектът и накрая - какво получаваме." Това не важи ли и за Турция, Гърция, Македония, Албания и където се сетите! Той фактически казва, че няма проблем! Това, което държавата е искала да възложи, по който начин е поискала да го възложи, какъвто проект е представила, това е получила. Но сам си противоречи, защо тогава казва, че материалите не трябвало да бъдат такива, а онакива!

Това не е магистрала, а второкласен път! Не мога да разбера, защо автора даже използва и думата аутобан!!

Щото къде е виждал автора аутобан? :)

41 млн. лева за ремонт на Жълтите павета!!! Алоууу, Шишков, аз за 4 млн. от жълти ще ги направя златни, бе! Да въй бъ в крадците ниедни! А оня трапищак, магистралата, въобще няма да я коментитам...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ за коментара! магистрала-трапищак, баце направи ми ве4ерта!:))))))))))))))))))))))))))))))))

това някак си не звучи като "новина". Как ѝ казваха на повторената История? А, да - "ФАРС"!

МАЛЕ НАПРАВО СЕ ИЗНЕНАДАХ... то има ли някъде където са такива каквито трябва.. нали все шанаджии работят, не само , че не се вземат правилните материали но и се пести от тях и после 50 години ремонт на ремонта...

А доброютру!