Брюксел предупреди Тръмп: Ще загубите $14 млрд. само от колите

Един европейски автомобил, продаван в САЩ ще поскъпне с 6000 долара, ако се въведат по-високите мита

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Кога са следващите избори да го отсвирят тоя тъпак?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Паднат ли продажбите на европейските фабрики на луксозните марки, ще настъпи мини криза в EU, дори български фабрики ще се наложи да съкращават персонал!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ефекта на пеперудата

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

BMW предупредили.... заради митата вдигате цените- колите ви стават непродаваеми - заводът в Ю. Каролина отива на загуба и бива закупен например от Кадилак, Форд или друг американски производител=развива се родното производство=парите остават в САЩ, а не изтичат в Европа.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Кадилак подават еднва 68 000 коли на година и то в 2/3 в Китай които и се произвеждат там. Форд само преди година беше пред фалит и беше инициатора преди години за голямата криза в САЩ. Малко ще им е трудно да купят BWM и да правят каруци там. А да ти кажа... само за ОКТОМВРИ месец 2017та са продадени 26 967 САМО ФОРД ФИЕСТА в Европа... какво ли ще стане ако им се вдигне митата???

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

а ето и цитат от където да ми провеиш информацията "При марките най-много автомобили в Европа през октомври е продал Volkswagen – 126 354 автомобила. Следват Renault и Ford, съответно с 91 667 и 78 213 продажби." 78 000 за месец само в ЕВРОПА !!!! колкото Кадилак за година ЗА ЦЯЛ СВЯТ.

BRCK
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ахахахаха. Тия от ЕК са мега идиоти. Ми нали това е целта на Тръмп бе? Да се вдигне цената на чуждите коли , та да може местните да се продават по-добре? Какво му мислите - удрайте двойни мита на американските коли и слагайте визи на хамериканосите. Щото на нас още не са ни паднали визите - вкарвайте реципрочни мерки!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тръмп отговори: няма проблем - ще си напечатаме 28 млрд.....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

сега за 6000 долара ли ще ми се циганите.... нале сме бароувци.....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В света освен европейски има и други коли. Японските,южнокорейските например могат да увеличат производството,и да заемат мястото на европейските на американския пазар.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

едно си тролчо знсе, едно си бае. кой говори за недостиг на коли?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Те да не мислиш, че нямат мита? Тръмп с тях ще почне. СИгурно си малък и не помниш, ама имаше един период, дето идиоти американци чупиха Тойоти, защото затваряли американските бизнеси с ниските си цени. Не свърши добре тази работа, с Тойотите. И Тръмп няма да свърши добре.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какво им пука, че ги заплашват със загуби за 13-14 милиарда долара!? Държавата, която печата доларите това въобще не я притеснява! Интересно, но не чувам да се планират мита за японските автомобили, а те са много по-масови в САЩ и също са чужди. За тях рестрикции няма ли? А и каквито и мерки да взема в защита на американските коли, те като правят боклуци, няма как да накара хората да ги купуват. Тези които купуват досега скъпите европейски коли ще ги купуват и още по-скъпи, тези хора имат пари. Бедните ще купуват японските коли и нищо няма да се промени, само САЩ ще загуби един приятел - ЕС. И за какво е всичко това, някой знае ли?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Средните купуват Японски коли. Бедните купуват американски

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Пак ще го кажа - на пазара няма вакуум. Когато намалят европейските коли, ще се увеличат другите и работните места ще са константни. Но вече печалбите ще отиват другаде, а не в европейските компании - именно тук е проблемът. Какъв спам бе, как може това да не е по темата ... ?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

това не е спам а глупост. казваш че завода на Лада в САЩ ще компенсира. веднага ще наеме работниците на другите компании?! :)))

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Или може би американските компании ще запълнят празния пазар, което може би и е целта - ама то такива като теб все ви избива към Русия.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

о.. извинете че не казах Тойота. Явсно Русия ви е болна тема. Проститье И коя е тази компания която ще ПРИБЕРЕ РАБОТНИЦИТЕ които ще бъдат уволнение и ще ги премести от един щат в друг??? GMC? Я кажи няколко АМЕРИКАНСКИ марки коли които не са с ЕВРОПЕЙСКИ части и патенти? Глупави си бе детенце....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Вакум - друг път. В икономиката съществува термин "еластичност на търсене и предлагане". Това е как се променя търсенето (респективно - продажбите) на една стока, ако ѝ се намали, или увеличи цената. Има нееластични стоки - търсенето не се променя, при промяна на цената. Такава е например хляба. Колкото и да го дигат, пак ще ядеме. Колите са ЕЛАСТИЧНИ стоки. Когато ти дигнат цената на новата кола, ще поотложиш купуването на нова. Което НАМАЛЯВА консумацията на коли, респективно, води до закриване на работни места. Няма лабаво - живеем в глобално село.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ще загубят. Ще си напечатат...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тръмп е бизнесмен, а не политик. Той се пазари с всяко свое изявление. ако насреща му се мълчи хладно, той ще бъде като изтощен, защото разчита на контакта, пазарлъка, диалога. Няма ли диалог с Тръмп политиката му се проваля. Ако никой не му отговаря и насреща си получава хладно отношение и особено изолация съвсем скоро ще глътне въздух. Особено ако изгуби ЕС. За САЩ е немислимо да сдухат ЕС, защото останалият свят ще побърза да пробва да ги разкъса. Цяла Америка мрази и завижда на САЩ, да не говорим за руснаците, които веднага ще пробват да се наместят на американския пазар. Съвсем скоро САЩ ще трябва да се реформират , а Тръмп да подаде оставка след вредите, които ще започнат да валят. И без това американското производство имаше нужда от Тръмп, но не и от неговата политика на изолационизъм, омраза към партньорите и прогонване на работниците. С политиката 'Уволнен си!" се свърши, а Тръмп вече е ненужен като президент. Просто никой в този свят не може да си позволи да казва, че Китай ЕС , Индия или Русия е вреден или опасен. Дори и да е истина това, търси се решение, приемливо за всяка от страните. Тръмп е неподготвен за политик, но вече има опасност да се провали икономически, като гони партньорите без да им предлага сделка.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Вакуум в пазара няма - като се намалят продажбите на европейски коли, ще се увеличат други и работни места пак ще са си колкото трябва - но вече печалбите ще отиват другаде, ето тук е разковничето.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

един завод има определен брой работни места.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Един завод може да бъде доведен до фалит (например на БМВ в Каролина) и закупен от американска компания. Работниците ще останат, просто ще произвеждат вече Додж, а не баварки.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Такива галимации траят около 5-10 години. Я кажи един такъв завод за който си чул през последните 10 години?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В света на бизнеса един губи, друг печели. Трябва ли да ни дреме, че в САЩ цените на европейските коли ще се увеличат ? Логично би следвало, цените в Европа на същите да паднат.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

в момента един автомобил произведен в Европа струва в САЩ 33-37% по-ефтино отколкото в самата Европа . На практика европейските клиенти на (германските) автомобили са прецакани и тези мита донякъде ще възтановят частично една “справедливост” спрямо европейският потребител .Така че БЛАГОДАРЯ ТИ ЧИЧО ТРЪМП !!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

а в Америка немски коли купуват основно богати доктори ,адвокати и някои гъзари за които 6000 долара с тях и без тях .Друг е въпроса че Лексъс и Акюра са много по здрави и по луксозни от немските аналогични клас модели

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.