Коментари - Брюксел предупреди Тръмп: Ще загубите $14 млрд. само от колите | Бизнес.dir.bg
назад

Брюксел предупреди Тръмп: Ще загубите $14 млрд. само от колите

Един европейски автомобил, продаван в САЩ ще поскъпне с 6000 долара, ако се въведат по-високите мита

Обратно в новината

Коментари - Брюксел предупреди Тръмп: Ще загубите $14 млрд. само от колите | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Кога са следващите избори да го отсвирят тоя тъпак?

Паднат ли продажбите на европейските фабрики на луксозните марки, ще настъпи мини криза в EU, дори български фабрики ще се наложи да съкращават персонал!!!

ефекта на пеперудата

BMW предупредили.... заради митата вдигате цените- колите ви стават непродаваеми - заводът в Ю. Каролина отива на загуба и бива закупен например от Кадилак, Форд или друг американски производител=развива се родното производство=парите остават в САЩ, а не изтичат в Европа.

Кадилак подават еднва 68 000 коли на година и то в 2/3 в Китай които и се произвеждат там. Форд само преди година беше пред фалит и беше инициатора преди години за голямата криза в САЩ. Малко ще им е трудно да купят BWM и да правят каруци там. А да ти кажа... само за ОКТОМВРИ месец 2017та са продадени 26 967 САМО ФОРД ФИЕСТА в Европа... какво ли ще стане ако им се вдигне митата???

а ето и цитат от където да ми провеиш информацията "При марките най-много автомобили в Европа през октомври е продал Volkswagen – 126 354 автомобила. Следват Renault и Ford, съответно с 91 667 и 78 213 продажби." 78 000 за месец само в ЕВРОПА !!!! колкото Кадилак за година ЗА ЦЯЛ СВЯТ.

БРЦК

Ахахахаха. Тия от ЕК са мега идиоти. Ми нали това е целта на Тръмп бе? Да се вдигне цената на чуждите коли , та да може местните да се продават по-добре? Какво му мислите - удрайте двойни мита на американските коли и слагайте визи на хамериканосите. Щото на нас още не са ни паднали визите - вкарвайте реципрочни мерки!

Тръмп отговори: няма проблем - ще си напечатаме 28 млрд.....

сега за 6000 долара ли ще ми се циганите.... нале сме бароувци.....

В света освен европейски има и други коли. Японските,южнокорейските например могат да увеличат производството,и да заемат мястото на европейските на американския пазар.

едно си тролчо знсе, едно си бае. кой говори за недостиг на коли?

Те да не мислиш, че нямат мита? Тръмп с тях ще почне. СИгурно си малък и не помниш, ама имаше един период, дето идиоти американци чупиха Тойоти, защото затваряли американските бизнеси с ниските си цени. Не свърши добре тази работа, с Тойотите. И Тръмп няма да свърши добре.

Какво им пука, че ги заплашват със загуби за 13-14 милиарда долара!? Държавата, която печата доларите това въобще не я притеснява! Интересно, но не чувам да се планират мита за японските автомобили, а те са много по-масови в САЩ и също са чужди. За тях рестрикции няма ли? А и каквито и мерки да взема в защита на американските коли, те като правят боклуци, няма как да накара хората да ги купуват. Тези които купуват досега скъпите европейски коли ще ги купуват и още по-скъпи, тези хора имат пари. Бедните ще купуват японските коли и нищо няма да се промени, само САЩ ще загуби един приятел - ЕС. И за какво е всичко това, някой знае ли?

Средните купуват Японски коли. Бедните купуват американски

Пак ще го кажа - на пазара няма вакуум. Когато намалят европейските коли, ще се увеличат другите и работните места ще са константни. Но вече печалбите ще отиват другаде, а не в европейските компании - именно тук е проблемът. Какъв спам бе, как може това да не е по темата ... ?

това не е спам а глупост. казваш че завода на Лада в САЩ ще компенсира. веднага ще наеме работниците на другите компании?! :)))

Или може би американските компании ще запълнят празния пазар, което може би и е целта - ама то такива като теб все ви избива към Русия.

о.. извинете че не казах Тойота. Явсно Русия ви е болна тема. Проститье И коя е тази компания която ще ПРИБЕРЕ РАБОТНИЦИТЕ които ще бъдат уволнение и ще ги премести от един щат в друг??? GMC? Я кажи няколко АМЕРИКАНСКИ марки коли които не са с ЕВРОПЕЙСКИ части и патенти? Глупави си бе детенце....

Вакум - друг път. В икономиката съществува термин "еластичност на търсене и предлагане". Това е как се променя търсенето (респективно - продажбите) на една стока, ако ѝ се намали, или увеличи цената. Има нееластични стоки - търсенето не се променя, при промяна на цената. Такава е например хляба. Колкото и да го дигат, пак ще ядеме. Колите са ЕЛАСТИЧНИ стоки. Когато ти дигнат цената на новата кола, ще поотложиш купуването на нова. Което НАМАЛЯВА консумацията на коли, респективно, води до закриване на работни места. Няма лабаво - живеем в глобално село.

ще загубят. Ще си напечатат...

Тръмп е бизнесмен, а не политик. Той се пазари с всяко свое изявление. ако насреща му се мълчи хладно, той ще бъде като изтощен, защото разчита на контакта, пазарлъка, диалога. Няма ли диалог с Тръмп политиката му се проваля. Ако никой не му отговаря и насреща си получава хладно отношение и особено изолация съвсем скоро ще глътне въздух. Особено ако изгуби ЕС. За САЩ е немислимо да сдухат ЕС, защото останалият свят ще побърза да пробва да ги разкъса. Цяла Америка мрази и завижда на САЩ, да не говорим за руснаците, които веднага ще пробват да се наместят на американския пазар. Съвсем скоро САЩ ще трябва да се реформират , а Тръмп да подаде оставка след вредите, които ще започнат да валят. И без това американското производство имаше нужда от Тръмп, но не и от неговата политика на изолационизъм, омраза към партньорите и прогонване на работниците. С политиката 'Уволнен си!" се свърши, а Тръмп вече е ненужен като президент. Просто никой в този свят не може да си позволи да казва, че Китай ЕС , Индия или Русия е вреден или опасен. Дори и да е истина това, търси се решение, приемливо за всяка от страните. Тръмп е неподготвен за политик, но вече има опасност да се провали икономически, като гони партньорите без да им предлага сделка.

Вакуум в пазара няма - като се намалят продажбите на европейски коли, ще се увеличат други и работни места пак ще са си колкото трябва - но вече печалбите ще отиват другаде, ето тук е разковничето.

един завод има определен брой работни места.

Един завод може да бъде доведен до фалит (например на БМВ в Каролина) и закупен от американска компания. Работниците ще останат, просто ще произвеждат вече Додж, а не баварки.

Такива галимации траят около 5-10 години. Я кажи един такъв завод за който си чул през последните 10 години?

В света на бизнеса един губи, друг печели. Трябва ли да ни дреме, че в САЩ цените на европейските коли ще се увеличат ? Логично би следвало, цените в Европа на същите да паднат.

в момента един автомобил произведен в Европа струва в САЩ 33-37% по-ефтино отколкото в самата Европа . На практика европейските клиенти на (германските) автомобили са прецакани и тези мита донякъде ще възтановят частично една “справедливост” спрямо европейският потребител .Така че БЛАГОДАРЯ ТИ ЧИЧО ТРЪМП !!!

а в Америка немски коли купуват основно богати доктори ,адвокати и някои гъзари за които 6000 долара с тях и без тях .Друг е въпроса че Лексъс и Акюра са много по здрави и по луксозни от немските аналогични клас модели