Боинг намалява темпото на производство на самолети 737

Компанията продължава да напредва с актуализирането на системата за стабилизиране на полета на 737 МАКС

Обратно в новината

Коментари - Боинг намалява темпото на производство на самолети 737 | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Боинг трябва да плати на застрахователите за своята немърливост.Отделно трябва да бъде съден от международен съд и да бъде глобен със сума която със сигурност трябва да доведе до моменталният му фалит и закриване!!!

Дир.бг, отново се показвате като невероятни некадърници! Каква "пожарна" сонда ви гони?! Сондата е датчикът за АоА (angle of attack), а ако видите думичката firing, на английски още се използва за нещо което изпраща данни или събития: the AoA seemed to te firing wrong data/events

Връзката между "данните за ъгала на атака подадени от пожарната сонда" - връзката е че, при ставане на пожар , пътниците така и така ще изгорят то Боинг са решили хората да не се мъчат и самолета автоматично да се насочи към земята да се разбие . Или написаното е от някой ТЪП ЖУРНАЛИСТ.

Странно командира имал над 8000 часа за по - малко от 9 години. Някой защо не му е скъсал бревета до сега? Или в Етиопия може ?

Странно ... многото електроника водеща до елиминиране на възможността човек да вземе машината под контрол е НЕСЪВМЕСТИМО със сигурността на 300 пътника , което е НАИ-ВАЖНО при които и да е транспорт ... Нали и Тесла уби 2 човека ... уж със 100 камери , 200 датчика и т.н.

Boing ли ще плати за жертвите ?

Вероятно.

Няма спор, че Боинг е с огромен потенциал и опит в авиационното строене. Проблемите идват от интеграцията на различни проекти и производители, в т.ч. чуждестранни. Това отдавна е масова бизнес практика по света и нерядко води до технологични проблеми и катастрофи. Има опасна неизравненост на технологичните нива в съчетание с недостатъчен контрол на качеството. Стремежът за по-големи печалби също оказва вредно влияние върху технологичната сигурност въобще. Примерите са много.

Това е така. Проектите са сложни, работят много екипи, всеки прави неговата част, всеки се е подписал че требва да е "те така". А в събрания по този начин самолет може да има заложени конфликтни ситуации дето никой не ги е предполагал да са възможни изобщо. Даже и някой програмист да се е замислил, че програмата в този вид е опасна, той нищо не може да направи, той работи по задание което му е спуснато от "горе" и гони срокове. Даже да уведомиш нагоре за потенциален проблем..... горе най-често се правят на ударени, защото инак разправията ще е голяма, сроковете се сриват, губят се много пари....

Точно! И често се между отделните звена се губи улементарният здрав смисъл.

Не знам дали проблемът е от различни чуждестранни проекти , но със 737 са се изтрепали най-много хора във времето, а преди не е била тая глобализация и си е бил чисто американски. Вярно е ,че и най много машини летят от този вид ,но и Еърбус също лети много ,но е доста по-надежден .. поне фактите са такива

По-малоумен превод не бях чел по темата. Може ли пък да си толкова технически неграмотен да не стоплиш, че нещо звучи адски тъпо "пожарната сонда" да дава сигнал за ъгъла на атака. Ку-ку!

Ххаха ми то затва се казва да те известят на пожар

Хм. Странно че автопилота звиси от един датчик само. Даже в най-обикновени машини, дето от грешен сигнал на датчика може да се натроши нещо, се слага втори датчик. Ако датчиците не реагират еднакво всичко се спира. Такава критична информация би трябвало да постъпва от няколко сензора, или поне да има контролни някакви за проверка на основния. Могли са да турат за контрол на основния датчик някакви евтинки датчици за ускорение. Па ако има голямо разминаване да се оставя да решава пилота, а не програмата да забива самолета в земята. Някак много непрофесионално звучи написаното в статияа (ако е вярно).

Ако датчиците не реагират еднакво всичко се спира. :)))))) И си горе на 10-12К метра и всичко спира... Не са ти ясни някои принципи. Това не ти е линия за кифли в Казичене.

Да! Спират се активните действия от страна на програмата и се оставя пилота да решава. Очевидно програмата на може да действа адекватно ако получава грешна информация. Единственото разумно действие е да спре веднага да ръчка управлението, да пуска аларма за да привлече вниманието на хората. Какво сложно има тук? Абс непрофесионално е било направено, АКО написаното е вярно. Толкоз е невероятно че се съмнявам в статията.

Много датчици и пари за разработка на софтуера=много разходи=малки бонуси за корпоративните клептократи 737Макс като цяло е сбъркан - зле преправен дизайн на 737, с цел без пари да се направи нещо. Дали клиентите ще приемат да летят и да треперят тепърва ще видим

Летял съм на Ту-134 и Ту-154 над 1200 часа и помня, че дори на тези допотопни машини скоростомерът, висотомерът, жироскопът и датчиците за количество гориво бяха дублирани. Освен това имаха система да принудително пускане на колесника при евентуален отказ за спускане от собственото тегло. Та не знам - руснаците ли са били толкова глупаво щедри, или днес икономията е над всичко!?

Еми да вземат да си изчистят първо бъгавия софтуер. А най-добре да направят ново ядро специално за този самолет, защото той е коренно друга категория самолет сравнен с всички предходни от чисто физична гледна точка. Няма как стар софтуер да се слага на нова машина с коренно различни параметри. 2-те нещастни катастрофи го доказаха по неоспорим начин. А и докато не го направят едва ли някой ще се реши да купува точно този модел. И произведените бройки освен в пустинята, при нашите бъдещи "нови самолети фи-70-клозетблок" на друго място няма да отидат!

Руснаците са виновни!!!!

Неа. Само Владимир Путин!

'Ми след като Путин ПОДКОКОРОСА всички Авиокомпании в света , ДА НЕ КУПУВАТ повече този боклук , шъ намаляват 'ми , как така няма да намаляват ...

Ха ха ха, Мс21 ще бие Боинг? Ти луд ли си?

Защо още се Произвежда този Самолет ? Чакат да видят дали ще избие още Хора ?

е нали бил голямата работа ...що са много часове...