БМВ съкращава 6000 работни места до 2022-а

Повечето т тях са в централата на автомобилостроителя в Мюнхен

Обратно в новината

Коментари - БМВ съкращава 6000 работни места до 2022-а | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тиквуня ще ги назначи да метат площадите и тротоарите в Банкя!

хе хе, честито на немските другари

говоря, че Глобалната Криза идва със страшна сила ... отдавна се виждаше на графиките...

Идва поради човешката алчност и глупост! Целта за свръх печалби докарва криза след криза! Колкото по бързо искат да печелят хората и колкото повече вдигат цените на продуктите,толкова по зле за потребителите,които не могат да си позволят да купуват и те ти криза... В България е същия балон сега с имотите,свръх високи цени на жилищата,а заплатите едвам са мръднали,така бруталната инфлация ще ни докара балон и криза...

БМВ съкращава работници,те пък си намират другаде работа и те така,в глобален аспект има гигантска липса на работна ръка! Едни технологии залязват,появяват се други и хората се пренасочват към други дейности,без работа няма да останат. БМВ ще съкращава работници,защото ще правят повече електрически автомобили,което не изисква толкова работна ръка.

Затварят в Мюнхен, отварят в Дебрецен.

Няма работа! Фактът, че има все по-нарастващ критерий за подбор, показва, че се търсят малко хора, но многофункционални, а за масата тепърва няма да има работа... но пък и "продукта" няма да има на кого да се продаде! Затворен кръг!

Б М В ФАЛИТ БИВА ЖИГУЛИСТАН

БМВ затваря в Германия и да отваря в България,какво чакат?

Колкото по малко работещи,толкова по малко потребители,толкова по малко пари ще се въртят и от това по малки печалби. Трупането на пари в банките също не е добре,колкото повече трупат в банките,толкова по малко се въртят и така пак криза! Затова парите трябва нон стоп да се влагат,инвестират,в персонал и модернизиране на фирми и заводи,отделно за всичко останало,а не да се търсят свръх печалби и тези печалби да не се инвестират,а да се трупат в банките!

Точно в Германия е почти невъзможно да уволняваш хора ей-така. Особено големи компании и профсъюзите в тях. Това не е Америка дето може да изхвърлиш работника с шутове без обяснения. Ще им се и на европейските шефчета да уволняват така, ама няма да стане.

Ми,имигрантите къде ще работят,бре ?

Почти невъзможно,но все пак възможно. Ти недей смята собствениците на БМВ за глупаци !

Скоро и Фолксваген и Мерцедес се изнасят от Германия, печалбите в офшорки... скоро ако не прогледнат германците, държавата им е пътник.

Уволняват в Германия и строят заводи в Русия.. и то в Калининград, че да им е билизичко до ЕС пазара! Те така работи свободната пазарна икономика другари и другарки! "BMW щe cтaнe втoрaтa гoлямa нeмcкa aвтoмoбилнa кoмпaния cлeд Mеrсеdеs-Bеnz cъc coбcтвeнa фaбрикa в Руcия, твърди в. "Извecтия", цитирaйки aдминиcтрaциятa нa Кaлинингрaдcкa oблacт. Бaвaрcкият кoнцeрн плaнирa дa пoдпишe cпeциaлeн инвecтициoнeн дoгoвoр, кoйтo щe му пoзвoли дa oргaнизирa иcтинcкo прoизвoдcтвo, a нe прocтo cглoбявaнe нa кoли oт гoтoви възли и aгрeгaти. Кaлинингрaдcкият зaвoд "Aвтoтoр" aceмблирa BMW-тa в руcкия eкcклaв oт 1998-a. Минaлaтa гoдинa прeдприятиeтo e прoизвeлo 21 000 ceдaни 3еr, 5еr, 7еr и крocoувъри X1, X3, X4, X5 и X6 - cъc 17% пoвeчe oт 2017-a, нo явнo бaвaрцитe имaт aмбиции зa пoвeчe."

Те няма да уволняват, просто спират да назначават и да вдигат заплатите.. кой се пенсионира, кой умре, кой напусне..

Ми като не могат да правят коли...

Ти ли си последният ГЛУПАК , останал още да мечтае ?! За да НЕ се измъчваш повече - ще ти дам готово сдъфкана информация , а ти просо трябва само да я преглътнеш - ВЕЧЕ ВСИЧКО Е ВЪЗМОЖНО - Ти НЕ означаваш НИЩО , и НИКОЙ вече НЕ се интересува от твоите ''ПРАВА'' , защото в този ГЛОБАЛЕН свят Ти НЯМАШ НИКАКВИ ПРАВА , а ти остава единственно възможността да си намериш начин да оцеляваш , ако можеш !!!!!!

Е нали има глад на квалифицирани работници, реват по медиите, навсякъде съкращения?

Има глад в България и източна Европа! В Западна Европа уволняват че им е скъпо да им плащат "европейски" заплати!

Когато една компания , независимо къде и независимо коя точно по света се разрастне до 100 000 -500 000 служителя , то тя на практика функционира като познатия ни от близкото минало социализъм . Това неизбежно довежда до решения за ОГРОМНИ съкращения : Уникредит, ДойчеБанк, Форд, Райънеър сега и БМВ . От друга страна има достатъчно развиващи се ( бедни сравнително ) пазари с по-макло социални осигуровки и заплати за служителите си , които “ще поемат” съкращенията на своя територия ( Фолцваген в Туция като типичен пример, Мерцедес и БМВ в Русия също)

Съкращават ангажираните с производство на колите с ДВГ, но усилено наемат нови служители за заводите за електричките и специалисти с machine learning, ДВГ вече не са им приоритет, каквото било било там и няма да го развиват, ще произвеждат до като има страни които не са забрнили ДВГ.

браво,браво,браво. съкращавай.