Коментари - БМФ пусна на вода четвъртия кораб от серията Bluetech 45 | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А имаше "мрачни" времена, когато сами си правихме корабите и то нелошо! През 1997 г. варненската корабостроителнеца влезе в петнайсетицата на америк. световна класация. Две алчни изчадия: Божков и Бакърджиев обаче не се разбраха кой от двамата да си я приватизира и затова я фалираха... Като капак подареният на световно признатите бизнесмени Домусчиеви БМФ регистрира параходите си под малктийски флаг. Мафиоти и управници - все в единен строй, винаги - и в труд, и в бой!

Ай по добре да не правим нещата които не разбираме а? То може и космически кораби да сме правили (или части и агрегати...) И то на световно ниво... По кротко а?

"Параходство Български морски флот" АД" продължава да увеличава по план флота си с нови кораби..." Новината почти ме изпълни с гордост! Да, но: Параходството е приватизирано е през 2000 година, като контролният пакет акции е придобит от германско-българския консорциум KG Maritime („Кей Джи маритайм шипинг“) за 440,1 млн.лв. „Кей Джи маритайм шипинг“ е собственост на акционерното дружество „Кей Джи маритайм партнърс“ и на компанията „Адванс пропъртис“, които притежават съответно 70 и 30 %. От своя страна „Адванс пропъртис“ е собственост на братята Кирил и Георги Домусчиеви. Та дали Български морски флот (БМФ) по-скоро отдавна не е Домус морски Флот (ДМФ)!?

Повечето приватизатори ликвидираха закупените активи на цената на старо желязо. Този поне прави нещо. А регистрациите се извършват там, където е най-евтино. Вижте румънските коли с българска регистрация. Всеки се стреми да плаща минимални данъци и такси - основно правило в бизнеса.

Искаш ли да си намериш жена за една нощ? Влез в >> Sexcris.Com

Защо да влизам в Sexcris.Com, като мога да влеза в гъза ти.

също мога да пусна във вода мойте плавателни съдове намиращи се под пъпа ми, но не мога да пусна кораб защото партията и Държавна Сигурност подариха тази дейност на татко и сина му Кирливо Мазен Домусчиев. Цацаров, кво спиш бе мерлузо тлъста?!

И какво да разбирам тъпако ? Печелившо предприятие, над 850 построени кораба, към него техникуми, училища, институти, насила фалирано и унищожено. Сега поръчваме кораби от Китай ! Ами "Океански риболов" ? И за това разбойничество ли трябва да си икономически експерт ?

Ти освен да си някое тъпо програмистче дето прави апчета за следене на стомашно чревния тракт на кучета дребна порода няма какво друго да си... Единствено вие се имате за толкова значими безполезници имащи мнение по всеки въпрос и омаловажаващи всичко и всички които правят нещо различно...

Много хубава новина, обаче за вътрешнофирменото вестниче или сайт на "компанията". Това, че някой си тулуп купува от жълтурите кораби, експлоатира ги под незнайно какъв флаг /разбирай не плаща данъци/ и експлоатира българска работна ръка не го прави с нищо различен от общият фон крадливи галфони под известното наименование бг бизнес. Наистина няма никаква причина това да е новина. С нищо не е по-добър от примерно капитан на турска гемия, който е наел някой бг моряк от Варна да му помага в лова на калкан. И двамата просто ползват евтината работна ръка. За нищо смислено не става въпрос.

Важно е да има пари за гел и силикон.

с подобно име кораб , първият е бил построен във Варна 1983г. и плава до 2013г. Сега в БГ можем да построим единствено курник от дъски.Но и това не е сигурно.

за какво бе? Тези се ползват предимно за въглища. Вече никой не внася или изнася въглища в България. Второто е жито - още по рядко. Последното и най-мръсно е цимент и с 20 курса кораба става на парцал.