Белград: Мисия Коридор 10 е завършена, готова е за откриване

С тази автомагистрала от Белград до границата с България при Димитровград ще се стига за по-малко от 3 часа

Обратно в новината

Коментари - Белград: Мисия Коридор 10 е завършена, готова е за откриване | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Браво на сърбите! Кошмарът започва у нас!

Без много шум и хвалби ни изпревариха. Бойко научи нещо като отидеш там.

10,6 милиона лева на километър, при това с толкова много мостове и тунели в труден терен. При нас цената стигна 42,3 милиона на километър за Струма, дали Партията не блажи яко?

Тази магистрала я направиха доста бързо. При нас, ако Хемус я правят с това темпо, до сега да стигаше до Русия...

Тунел под Шипка и нов мост на Дунав - Умряха !

На Калотина трябва да направят подходящ портал тип Старгейт, за да знаят шофьорите, че навлизат в друго времево измерение и реалност - 50 години назад!

Чудесен коментар Мдааа.Браво.Точно в целта.

Оф сега като сложат една такса 20 еврака от границата до Белград.

Сърбите построиха тази магистрала рекордно бързо с отлично качество и без да са членове на ЕС. В същото време почти готова им е и магистралата север-юг. А у нас някакви крадливи тикви, ни се представят като герои, крадейки парите на ЕС и строейки пътища със срок на годност от по няколко седмици...

Ето Сърбите и Македонците си направиха магистралите ние не. И те взимат пари от Евро фондовете но по малко крадат. Спират ни някви псевдо еколози. Пътя през дефилето щеше да е най щадящия за животните щото там няма животни.

Червените тролове отново започвнаха с лъжите и оплюването на България,правителството и всичко което се построи и продължава да се строи от ГЕРБ. Магистралата в Сърбия се строи от доста време. Участник е и българската ,,Трейс” доколкото видях когато минавах от там няколко пъти през годините!

Сърбите и македонците строяха магистрали още по комунизма докато ние строяхме сателитни чиний на бай тошо. Настигаме ги но много бавно.

Сърбите като излязоха от комунизма вече имаха магистрала Братство и единство от Словения до Македония. Оттогава насам само един гол хуй са построили. А ние посторихме всичко оттогава. Трябваше да сме 2 пъти по-богати от Сърбите днеска (подобно на Унгарците и Поляците) обаче 95-та руснаците ни унищожиха чрез Виденов и ни отрязаха крилете за да не можем да просперираме по-вече от Сърбите.

Всъщност лота на Трейс беше един от най-бързо построените и с високо качество. Лота, който ще се открие утре се забави с 5 години и беше строен от гърци, а тунела от чехи.

Белград - Кулата (лот 3.2.1): По дългия 13.2 км участък (лот 3.2.1) ще бъдат построени 3 тунела - "Симитли" (211 м), "Ракитна" (1135 м) и "Стара Кресна" (1052 м). Ще бъдат изградени 10 виадукта с обща дължина 3.5 км, както и 3 надлеза и подлези. Днес са отворени трите оферти: най-високата е 635 972 625.41 лв. с ДДС, най-ниската: 599 999 903.90 лв. с ДДС. Източното разклонение на Коридор 10 от Ниш до Димитровград е с обща дължина 86.9 км. На цялото източно разклонение на Коридор 10 от Ниш до Димитровград са построени 87 моста, 5 тунела, направени са 12,5 милиона кубически метра изкопи, 9,5 милиона кубически метра насипи и е положен около 780 хиляди тона асфалт. Общата стойност на строителството на източния клон на Коридор 10 се оценява на около 476 милиона евро. 476 млн срещу 600 млн???

Това са пълни глупости, че са я направили рекордно бързо. Напротив, мотаха се с нея 10 години, а началото и беше започнато още преди 40 години. А ако си беше направил труда да се осведомиш, щеше да видиш, че магистралата им север-юг беше завършена преди половин година с приключване на участъка в Гърделичката клисура, където лот имаше и Трейс (България).

Една корекция: 476 млн срещу 300 млн (евро). И все пак???

Кого манипулираш? Сравняваш евро с левове. 476 млн. евро са около 900 млн лева. Освен това лота в Кресна е с пъти по-сложен терен, което значително вдига цената..

Засега е само 10.

Мими,ние х'асфалта не го ядем и сме го оставили на вас ….нали тъй рече др. нинова или си забравила?

Ние ще я правим до Китай дебил селски по пътя на коприната

а бе Красимирчо,как ги мериш тия мостове и тунели като нищо не разбираш от строителство но вие ватенките забравих,че от всичко отбирате и за това до тук я докарахте-силната ви черта е да храчите и лозунги да вдигате,за друго нищо не ставате

не 20 , а 30 Евро

Човеко, какви манипулации те гонят?! 476 млн срещу 300 млн (евро); 86.9 срещу 13.2 км; 87 моста срещу 10 виадукта плюс 3 надлеза и подлези; 5 срещу 3 тунела????? Колко да е по-сложно като геология и като терен???

Остава по-трудното, да се направи участъка от границата до София. В момента се минава по едни 10 км павета, които сигурно не са пипани от 60-те години на миналия век. Красота!

Когато за пръв път минах през Сърбия - в началото на 90-те, изглеждаше за нас от соца като космически кораб. А сега - жалка губерния, в която ходим да ядем и пием на корем. Въпросната магистрала беше започната много отдавна, и довършена с 300 зора. Пътуването по нея беше, е и ще бъде щавене на кожи. Пътните такси са бич за нормалния живот на хората по места.

Нали се строи в момента бе, мрънкялник.

Красимире, много по-сложно е.

Или лъжеш или си много глупав. В Сърбия хората живеят по-добре от нас, храната им е истинска а не някакви боклуци с неизвестен произход. А за магистралата ако искаш плащаш а ако не караш по безплатен първокласен път до нея. У нас кой точно път е безплатен

От Белград до Димитровград в Сърбия (почти 400 км) се стига за 3 -4 ч, а от Димитровград до София-център (около 60-70 км) се стига за 3ч, а от както шефът "прави магистрала" се стига и за 5ч. Ама краденето е целта, а матр'яла така или иначе си со избира, що да не продължи да го баламосва, че ще строи магистрали. После се режат едни лентички за по 2-3 км шосе и така вече 10 години. А тука някои коментират как сърбите били строили 10 години магистралата, и как те били имали преди 1990 г.магитрали. А всички забравиха, че техните магистрали бяха бомбандирани, т.е. унищожени почти изцяло.