Белград: Мисия Коридор 10 е завършена, готова е за откриване

С тази автомагистрала от Белград до границата с България при Димитровград ще се стига за по-малко от 3 часа

Обратно в новината

Коментари - Белград: Мисия Коридор 10 е завършена, готова е за откриване | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

От Белград до Димитровград в Сърбия (почти 400 км) се стига за 3 -4 ч, а от Димитровград до София-център (около 60-70 км) се стига за 3ч, а от както шефът "прави магистрала" се стига и за 5ч. Ама краденето е целта, а матр'яла така или иначе си со избира, що да не продължи да го баламосва, че ще строи магистрали. После се режат едни лентички за по 2-3 км шосе и така вече 10 години. А тука някои коментират как сърбите били строили 10 години магистралата, и как те били имали преди 1990 г.магитрали. А всички забравиха, че техните магистрали бяха бомбандирани, т.е. унищожени почти изцяло.

Когато за пръв път минах през Сърбия - в началото на 90-те, изглеждаше за нас от соца като космически кораб. А сега - жалка губерния, в която ходим да ядем и пием на корем. Въпросната магистрала беше започната много отдавна, и довършена с 300 зора. Пътуването по нея беше, е и ще бъде щавене на кожи. Пътните такси са бич за нормалния живот на хората по места.

Или лъжеш или си много глупав. В Сърбия хората живеят по-добре от нас, храната им е истинска а не някакви боклуци с неизвестен произход. А за магистралата ако искаш плащаш а ако не караш по безплатен първокласен път до нея. У нас кой точно път е безплатен

Остава по-трудното, да се направи участъка от границата до София. В момента се минава по едни 10 км павета, които сигурно не са пипани от 60-те години на миналия век. Красота!

Нали се строи в момента бе, мрънкялник.

Белград - Кулата (лот 3.2.1): По дългия 13.2 км участък (лот 3.2.1) ще бъдат построени 3 тунела - "Симитли" (211 м), "Ракитна" (1135 м) и "Стара Кресна" (1052 м). Ще бъдат изградени 10 виадукта с обща дължина 3.5 км, както и 3 надлеза и подлези. Днес са отворени трите оферти: най-високата е 635 972 625.41 лв. с ДДС, най-ниската: 599 999 903.90 лв. с ДДС. Източното разклонение на Коридор 10 от Ниш до Димитровград е с обща дължина 86.9 км. На цялото източно разклонение на Коридор 10 от Ниш до Димитровград са построени 87 моста, 5 тунела, направени са 12,5 милиона кубически метра изкопи, 9,5 милиона кубически метра насипи и е положен около 780 хиляди тона асфалт. Общата стойност на строителството на източния клон на Коридор 10 се оценява на около 476 милиона евро. 476 млн срещу 600 млн???

Една корекция: 476 млн срещу 300 млн (евро). И все пак???

Кого манипулираш? Сравняваш евро с левове. 476 млн. евро са около 900 млн лева. Освен това лота в Кресна е с пъти по-сложен терен, което значително вдига цената..

Човеко, какви манипулации те гонят?! 476 млн срещу 300 млн (евро); 86.9 срещу 13.2 км; 87 моста срещу 10 виадукта плюс 3 надлеза и подлези; 5 срещу 3 тунела????? Колко да е по-сложно като геология и като терен???

Красимире, много по-сложно е.

Червените тролове отново започвнаха с лъжите и оплюването на България,правителството и всичко което се построи и продължава да се строи от ГЕРБ. Магистралата в Сърбия се строи от доста време. Участник е и българската ,,Трейс” доколкото видях когато минавах от там няколко пъти през годините!

Всъщност лота на Трейс беше един от най-бързо построените и с високо качество. Лота, който ще се открие утре се забави с 5 години и беше строен от гърци, а тунела от чехи.

Ето Сърбите и Македонците си направиха магистралите ние не. И те взимат пари от Евро фондовете но по малко крадат. Спират ни някви псевдо еколози. Пътя през дефилето щеше да е най щадящия за животните щото там няма животни.

Сърбите и македонците строяха магистрали още по комунизма докато ние строяхме сателитни чиний на бай тошо. Настигаме ги но много бавно.

Мими,ние х'асфалта не го ядем и сме го оставили на вас ….нали тъй рече др. нинова или си забравила?

Сърбите построиха тази магистрала рекордно бързо с отлично качество и без да са членове на ЕС. В същото време почти готова им е и магистралата север-юг. А у нас някакви крадливи тикви, ни се представят като герои, крадейки парите на ЕС и строейки пътища със срок на годност от по няколко седмици...

Сърбите като излязоха от комунизма вече имаха магистрала Братство и единство от Словения до Македония. Оттогава насам само един гол хуй са построили. А ние посторихме всичко оттогава. Трябваше да сме 2 пъти по-богати от Сърбите днеска (подобно на Унгарците и Поляците) обаче 95-та руснаците ни унищожиха чрез Виденов и ни отрязаха крилете за да не можем да просперираме по-вече от Сърбите.

Това са пълни глупости, че са я направили рекордно бързо. Напротив, мотаха се с нея 10 години, а началото и беше започнато още преди 40 години. А ако си беше направил труда да се осведомиш, щеше да видиш, че магистралата им север-юг беше завършена преди половин година с приключване на участъка в Гърделичката клисура, където лот имаше и Трейс (България).

Оф сега като сложат една такса 20 еврака от границата до Белград.

Засега е само 10.

не 20 , а 30 Евро

Чудесен коментар Мдааа.Браво.Точно в целта.

Тунел под Шипка и нов мост на Дунав - Умряха !

Тази магистрала я направиха доста бързо. При нас, ако Хемус я правят с това темпо, до сега да стигаше до Русия...

Ние ще я правим до Китай дебил селски по пътя на коприната

10,6 милиона лева на километър, при това с толкова много мостове и тунели в труден терен. При нас цената стигна 42,3 милиона на километър за Струма, дали Партията не блажи яко?

Без много шум и хвалби ни изпревариха. Бойко научи нещо като отидеш там.

Браво на сърбите! Кошмарът започва у нас!

На Калотина трябва да направят подходящ портал тип Старгейт, за да знаят шофьорите, че навлизат в друго времево измерение и реалност - 50 години назад!