Коментари - "Български пощи" продължава да се "свива" | Бизнес.dir.bg
назад

"Български пощи" продължава да се "свива"

Държавният пощенски оператор продължава да губи

Обратно в новината
| Редактор : Виктор Стефанов

Коментари - "Български пощи" продължава да се "свива" | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бях изпратил колет от Испания. Колета пристигна, но не и хамона.

Не ме учудва, понеже имам опит с български пощи. Когато получавам колет (става дума за централния им клон в Ямбол) отивам на едно, после ме пращат на друго гише да платя, след което Няма разкарване от едно гише на друго и после обратно, получавам си колета и плащам, бързо и удобнопак се връщам на предишното. При Еконт (така е и при другите частни куриери) получавам СМС отивам с посочения офис, казвам номера на товарителницата, плащам и си вземам колета. Ако не вземат мерки да подобрят работата си българските пощи още ще се свият и ще загубят конкуренцията си с частните куриери.

Български пощи отдавна трябваше да бъде приватизирана, но някои хора имат интерес да източват фирмата. В един момент ще я откраднат за 1 лев, както много други печеливши фирми в миналото. Имат доста апетитни имотчета.

Няма по-тромава и загубена структура от Български пощи с по-некадърни и мързеливи служители. Мъртви души...

Преди повече от 10 г. работех с тях, просто нямах друг избор, тогава ми се налагаше да работя и с БДЖ.... плач и скърцане със зъби. Слава богу, вече работим съвсем нормално с Еконт, Спиди, нещата си дойдоха на мястото, сега в БДЖ разхождат 2-3 счупени вагона напред- назад, а в пощите някакви лелки си говорят за разширени вени.....и няма никой. Понеже решихме, че можем малко да разширим продажбите извън Европа, опитахме пак с пощите...оказа се, че времето там е спряло, същото както преди 10 г. най- скъпите и некачествени куриерски услуги.

Ами много е просто, как ще завишат приходите и пазарния си дял пощите.На всяко гише за приемане и предаване на пратки седят по 3-4 недружиелюбни лелки, чиито последен проблем и крайна дупка на кавала са чакащите гражданиДа ги насметат и изгонят до крак и на тяхно място по 2 млади момичета с тройна заплата, но съвестни и експедитивни и работата ще тръгне..Като ги попиташ окопалите се в службичката си лели, защо е тая опашка и още ли ще се чака се започва, че си имали друга важна работа и прочие.Кълват си нещо на компютрите и гражданина да си чака.Да не говорим, че дори и дребни пратки адресирани до личен адрес не се носят.Значи, няма проблем да дойдат да пуснат известие, но не може да донесат пратките.Решението е изгонване до крак на мързеливи служители, нова система на работа, улесняваща гражданите, ако трябва от личен адрес да се взема всяка пратка и да се доставя и без условности гражданина да попълва всевъзможни бланки.Не на последно място по-малоброен, но услужлив е работлив персонал, възнаграден с високи заплати.

Най-лошото е ,че са монопол на пощ.кодове ! А много интернет търговци работят с пощите !