България е сред най-големите износители на електрически велосипеди в Европа

Освен това страната ни има сериозни позиции в доставките на измервателни и медицински уреди, констатира изследване на ИПИ

Обратно в новината

Коментари - България е сред най-големите износители на електрически велосипеди в Европа | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И на гумички. Да не забравяме. Само ни е яд, че не патентовахме 'тесла' като търговска марка, но кой да знае... Сега щяхме да сме най-големите износители и на електрически автомобили, заедно с зелени емисии за германци и други пишман авто производители.

..а едно време изнасяхме консерви за СССР и нищо, че бяха пълен брак, не ни ги връщаха! Затова пък не ни ги плащаха. Съсипаха я тая държава!

Браво. Сега е момента някой да им открадне бизнеса. Пеевски да не спи!

А защо не напишете кои фирми ги произвеждат и в кои селища се намират?

И номер едно по мафиоти на глава от населението

Мда, а едно време в СИВ изнасяхме зарзават за сибирския кенеф! Това ни беше "икономиката"!

ей фатмак , до 1989г. само едно предприятие от един сектор като радиозавода във Варна например изнасяше продукция -радари за океански и речни кораби на стойност 2 пъти по голяма от целият днешен износ на България сумарно от всички отрасли взети зедно.

Значи сме цъфнали и вързали! Абе аз лично не го усещам, ама какво ли усещам аз? ;-)

Една от малкото хубави и положителни новини, и какви са коментарите: мафиоти, СССР и коментари без връзка с темата и главния мозък. Не знам кои са фирмите и техните собственици, но им пожелавам здраве и да направят България най-големия износител. Браво!

Все сме на водещи позиции, а по-заплати къде сме?

Та защо не са го написали?

А пък по износ на кенефи и бани за НАТО сме първи.

Така е. Това е един много добър и положителен отрасъл и една добра новина. Ако може да изнасаме все хубави и здравословни продъкти и да станем известни с това, а не с наркотици, проституция и коруция ще е страхотно.

Изнасяхме таратанци! Японците ни купуваха електрокарите за да ги претопяват за олово!

Недейте шумя, че ей сега ще привикат собствениците на тези фирми в "Осемте джуджета". Щастието обича тишината.

За да си износител, трябва да са ниски цените на производство, следователно и заплати. Тъжната истина на глобалната търговия в 21 век.

Дядка, в момента БВП на България е близо 120 милиарда. В най-добрите години на соца е 86 милиарда. Сам смятай какво си произвеждал и изнасял, изкукуригало пиянде

Съгласен ! Така си беше .

Шашнах се!? Уж съм в Европа/ ФРГ/, но освен цигани и проститутки за последните 23 год. НИЩО друго НЕ е дошло от България/съжалявам/!!!!!

666, фераритата в началото на 80-те са били по 25000 паунда. Ако ги изравниш тия милиарди в днешни пари, дали няма да са доста повече?

Колко мразя добри новини!

Няма такъв сайт "worldstopexтports.com"

И кой наш човек получи безлихвен кредит, че да внесе части от лошия Китай, а наши ентусиасти да работят за 300 лв по 12 часа на ден?

За съжаление, май си прав

Ама некой смотаняк редактор е вмъкнал едно "Т" на кирилица в името.

ама точно наистина щеше да е полезно да напишете кои са фирмите и дали произвеждат и за бг пазар - да не взема да си поръчам колело от германия и да е мейд ин бг...

Фирмите са много. Драг, Кросс, имаше и някакви пловдивчани много големи... В Ловешко имаше също две-три фирми... Изобщо, българия е голям производител на велосипеди изобщо. При това са доста качествени. Та шанса да е български е доста голям.

И колко ферарита имаш купени между 1980 и 89-а?

Еми да си проверяват написаното

Ставаме все по добре според международния туристически сайт hikersbay.com. Заплатите ни са много по високи от Сърбия, Хърватия,Черна гора,Албания,Македония, Турция, по високи са от Босна и Херциговина, Гърция, Унгария, наравно сме с Румъния, по зле сме от Полша, Чехия. Който иска конкретни цифри може да ги види в сайта. Пък мога и аз да му ги дам.

Смени си средата , която обитаваш, пък ако те кефи - живей си сред циганите и проститутките ... Не че отричам многото такива, ама чак пък НИЩО ДРУГО ....

Предполагам, че и цените им са европейски и недостъпни за обикновен човек, не съм виждал по обичайните магазини български електрически велосипеди

и на повечето сайтове са направени като за чуждестранни купувачи

и на скапаните им сайтове няма цени

Те са комбина, бе. Балкан Ловеч е на Домуза. И той е голям "производител" на велосипеди - сглобява китайски внос.

електрически на Крос са от 3 бона нагоре, така че това, че България е най-големият износител на електрически колела, въобще не значи нищо за българския потребител... лично аз обмислям въпроса за полско или китайско, има по 1500-1500 лева

Плащаха ни ги .И то с нефт!

Ми те у лидъла не продават колелета, ка' ше видиш... Цените са им различни. ОТ около 1000 лв до към 6 000. И да, може да се каже, че са Европейски, защото на тези цени и Пежо имат ел. велосипеди. Не за 1000 лв де. Техните започват от около 3 000 лв, но и в двата случая качеството си е качество и е скъпо.

Това, че са български, не означава, че са евтини. В интерес на истината Кросс имат доста добри модели. Нали не очакваш да ти ги подарят, защото са български? Познавам хора дето карат велосипеди за 10-на бона, а колите са им за по 3 000лв с пълен резервоар и комплект нови гуми. Така че, въпрос на приоритети.

Освен това страната е 14 години първя по корупци, бедност и смъртност в ЕС! А освен това е и години наред в челната тройка по смъртност в света! А освен това е категоризирана и като най-бързо топящата се държава, чието население според ООН ще е около 5 милиона към 2050 година, което има голяма вероятност да се случи и по-бързо! В последните 30 години България е намаляла с близо 3 милиона. Сега е 2020 година, а населениетито е под 7 милиона, значи към 2050 година със сигурност ще е между 4 и 5 милиона.

Като гледам е и първа по мрънкала като теб. Както се вижда, който може да прави нещо, го прави. При това добре. Който не може, все му пречи нещо.

Така е, лесно се пишат статии с гръмки заглавия, в които няма никаква стойност и не се споменава името дори на една "българска" компания, която да проектира и произвежда нещо, а не да сглобява с чужди части! България иначе е много напред и по-големи вериги магазини, ама всички са чужди!

Статията е написана подвеждащо. Въпросните фирми не произвеждат нищо, просто асемблират колела с части, които се поръчват от други държави, най-вече от Китай! Толкова произвеждат и магазините по моловете, дето купуват една стока, слагат и надецнка и я препродават! Производство означава да си проектираш и произведеш сам скоростите, спирачките, движенията и други, а не да използваш Шимано например! Когато си купите хляб от магазина, означава ли, че сте хлебопроизводител?

Не е така. Рамките, дизайна и т.н. са си на фирмите. 90% от колелата се произвеждат тук. Това, че Използват Шимано за спирачките и движенията, не е нищо. Те 90% от производителите по света използват Шимано. Шимано си е доказана марка. И примера дето си дал не е съвсем точен. И за да ме разбереш - Ако правиш хляб, но си купуваш брашното от други, хлебопроизводител ли си, или не?

Какво се крие зад "т.н."? Освен за рамка и за цвят, май друго няма какво да кажеш... Къде е завода за рамки, защото съм сигурен, че и тях ги внасят от Китай? Дизайн? Ми те 95% от колелата по света, откакто съществуват колела, са със сходен дизайн. Къде са проектантите, които се занимават с дизайна?

До ХЕ-ХЕ Дай пример кои фирми си правят 90% от колелата, че ми е интересно. Повечето неща са си китайски

къде ги продавт тия български ел.колела и части за тях,та да си купя българска батерия.Ако някой занае да напише

Там е работата, че статията е една бутафория, която не отговаря на истината!

Има завод за рамки на Илиенци, до Надежда в София. Наистина се произвеждат и заварят там на място.

Ти колко голяма база си мислиш, че трябва да имаш за да произвеждаш колела? Драго започна в гараж. И Драго и Макском и Кросс. Всички си ги правят тук нещата. Мисля, че от големите само Балкан Вело и Пасати внасят от китай и сглобяват тук. Ама те си и продават нещата в супермаркетите, та е разбираемо. Ходил съм и в базите на Кросс и Макском. Супер са.