България е сред най-големите износители на електрически велосипеди в Европа

Освен това страната ни има сериозни позиции в доставките на измервателни и медицински уреди, констатира изследване на ИПИ

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мнението на човекът под мен (Китайско направи си сам (нерегистриран) е много далеч от реалното. Среден двигател Бафанг струва между 700 до 1200 лв (съответно от али и от България). Качествените батерии с голям капацитет струват около 1000 лв. Началната инвестиция изглежда много сериозна, но имайки предвид, че изминавам 120 км, с едноз ареждане за 10 стотинки се изплаща изключително бързо. Пълна глупост, е че не може да се кара щом свърши батерията - да колелото ще тежи между 24-30 кг с батерия, а карането му само на човешка тяга е доста по-тежко, но няма да попречи, на редовни колоездачи. Само ще спомена, че изкачвам по пътят към копитото със 30 км/ч, за 40 мин от Княжево, а Княжево, до самия Черни връх за 2 часа. Може да видите и снимки на https://forum.vitosha.one - Студио Витоша, където съм показал моите електрически велосипеди, някои с бафанг, други с хъбове. )

Дедовия изнасяме

Хора който иска най добрия ел двигател се намира в средата между педалите Bafang за 200лв от aliexpres развиваш педалите слагаш мотора между педалите и слагаш пак педалите после обаче още 200-300лв за батерия от ebay или направи си сам завинтваш я на мястото на бутилката и това е за под 600 лв всяко колело става изтребител но и става над 20кг ако ти свърши батерията няма шанс да завъртиш педалите. То ис кучешките е подобно за това трябва да е леко 8-12кг да си обикаляш на воля. Ако сте по на ти да си купиш капла със моторче на спиците излиза наполовина но батерията пак е скъпа. Частите за китайските моторета Бафанг са по 5-10лв ремонта е като лего. Ако гледате купувайте над 500w мотор примерно 1000w bafang HD защото никога не се чупят но и 250 да вземете ще изкара дълго а и както казах ремонта е лесен и евтин части яко по интернет.

AMI ЧОВЕК НЕЩО СИ В ГРЕШКА И ТО СЕРИОЗНО ОСОБЕНО ОТ КЪМ СТОЙНОСТИТЕ ЗА 200 ЛВ БАФАНГ НЯМА ОТ КЪДЕ ДА КУПИШ :)

Много странно по улиците не само че никой не кара колела понеже е опасно от ненормалници с коли а ел. Колело да видиш е като падаща звезда. Аз до сега в англия 3 си купих от различни магазини и български колела не съм виждал а уж всички марки знам. Единствената известна марка българска е Cross но пък колелата им са тежки а електрическите не са с хубави мотори като Bosch,yamaha,shimano за които има части навсякъде ако се наложи. Тая новина е като ония старите в които разправяха че всички взимат по 1000-2000 лв заплата дори и чистачките че чак различни бизнесмени се показваха по телевизията да го потвърдят а навсякъде в провинцията дават по 600лв а пенсията кошмар. Лиляна дончева пак каза че не познава хора които взимат под 5000лв явно на различни планети живее с хората не е ясно какво управлява.

Къде да го поръчам?

Странно защо тогава по вело магазините почти няма ел.колела. Продават комплект части без батерия сам да си го сглобиш на цена 340лв.

Защото са скъпо удоволствие. Средностатистическия купувач няма да даде 3 бона за колело. Освен това, електрическите велосипеди не са това което си мислите, че са. Електрическото задвижване предимно помага при тръгване и при изкачване. иначе пак си въртиш педалите.

Има различни китайски с копче без да въртиш или pedal asist който помага при въртенето на педали ако м махнеш ограничителя вдига около 42-45км в час и изминава реално с най голямата батерия 16-20км с малка скорост Може би 40.км Китайските със мотор в средата на педалите вдига 90км в повече от 30км не е добре да вдигаш с колело че не спира като мотор с abs и 4 дискови спирачки и по 2 или 3 ферибота на гума при колета е само с по 1 диск на гума и по 1 феродо (piston)

Сороския Институт за пазарна икономика , в който работят 20 и няколко годишни момчета , завършили "престижния " Нов Български Университет или Американския колеж , се занимават освен с френска любов към господарите си , също и с писане на безсмислици.

Преди имахме водещи световни позиции в в производството на електрокари , сега на електро велосипеди . Напредъкът е безспорен .

И то сглобяване и сми на 6то мясо ф Ес. ГОЛЕМ килипир , после що сми най бедни.

Какъв напредък, какви пет лева!

Да , аз работих там където произвеждаха мотокари. Абсолютни боклуци които се изнасяха само в СССР

И сме и третата космическа нация в света и сме дали на света компютъра и родопските калмари!

Ми не, нищо сериозно не произвеждат, само сглобяват. Не произвеждат батерии, спирачки или някакви важни части дори, само рамката. Дори не могат да направят седалки като хората, това важи за цялата индустрия де. Фактически са прикрит китайски троянски кон. И при корпоративен данък от 10% става съвсем безразлично какво и за къде сглобяват.

къде ги продавт тия български ел.колела и части за тях,та да си купя българска батерия.Ако някой занае да напише

Там е работата, че статията е една бутафория, която не отговаря на истината!

Статията е написана подвеждащо. Въпросните фирми не произвеждат нищо, просто асемблират колела с части, които се поръчват от други държави, най-вече от Китай! Толкова произвеждат и магазините по моловете, дето купуват една стока, слагат и надецнка и я препродават! Производство означава да си проектираш и произведеш сам скоростите, спирачките, движенията и други, а не да използваш Шимано например! Когато си купите хляб от магазина, означава ли, че сте хлебопроизводител?

Не е така. Рамките, дизайна и т.н. са си на фирмите. 90% от колелата се произвеждат тук. Това, че Използват Шимано за спирачките и движенията, не е нищо. Те 90% от производителите по света използват Шимано. Шимано си е доказана марка. И примера дето си дал не е съвсем точен. И за да ме разбереш - Ако правиш хляб, но си купуваш брашното от други, хлебопроизводител ли си, или не?

Какво се крие зад "т.н."? Освен за рамка и за цвят, май друго няма какво да кажеш... Къде е завода за рамки, защото съм сигурен, че и тях ги внасят от Китай? Дизайн? Ми те 95% от колелата по света, откакто съществуват колела, са със сходен дизайн. Къде са проектантите, които се занимават с дизайна?

До ХЕ-ХЕ Дай пример кои фирми си правят 90% от колелата, че ми е интересно. Повечето неща са си китайски

Има завод за рамки на Илиенци, до Надежда в София. Наистина се произвеждат и заварят там на място.

Ти колко голяма база си мислиш, че трябва да имаш за да произвеждаш колела? Драго започна в гараж. И Драго и Макском и Кросс. Всички си ги правят тук нещата. Мисля, че от големите само Балкан Вело и Пасати внасят от китай и сглобяват тук. Ама те си и продават нещата в супермаркетите, та е разбираемо. Ходил съм и в базите на Кросс и Макском. Супер са.

Освен това страната е 14 години първя по корупци, бедност и смъртност в ЕС! А освен това е и години наред в челната тройка по смъртност в света! А освен това е категоризирана и като най-бързо топящата се държава, чието население според ООН ще е около 5 милиона към 2050 година, което има голяма вероятност да се случи и по-бързо! В последните 30 години България е намаляла с близо 3 милиона. Сега е 2020 година, а населениетито е под 7 милиона, значи към 2050 година със сигурност ще е между 4 и 5 милиона.

Като гледам е и първа по мрънкала като теб. Както се вижда, който може да прави нещо, го прави. При това добре. Който не може, все му пречи нещо.

Така е, лесно се пишат статии с гръмки заглавия, в които няма никаква стойност и не се споменава името дори на една "българска" компания, която да проектира и произвежда нещо, а не да сглобява с чужди части! България иначе е много напред и по-големи вериги магазини, ама всички са чужди!

Предполагам, че и цените им са европейски и недостъпни за обикновен човек, не съм виждал по обичайните магазини български електрически велосипеди

електрически на Крос са от 3 бона нагоре, така че това, че България е най-големият износител на електрически колела, въобще не значи нищо за българския потребител... лично аз обмислям въпроса за полско или китайско, има по 1500-1500 лева

Ми те у лидъла не продават колелета, ка' ше видиш... Цените са им различни. ОТ около 1000 лв до към 6 000. И да, може да се каже, че са Европейски, защото на тези цени и Пежо имат ел. велосипеди. Не за 1000 лв де. Техните започват от около 3 000 лв, но и в двата случая качеството си е качество и е скъпо.

ама точно наистина щеше да е полезно да напишете кои са фирмите и дали произвеждат и за бг пазар - да не взема да си поръчам колело от германия и да е мейд ин бг...

Фирмите са много. Драг, Кросс, имаше и някакви пловдивчани много големи... В Ловешко имаше също две-три фирми... Изобщо, българия е голям производител на велосипеди изобщо. При това са доста качествени. Та шанса да е български е доста голям.

и на повечето сайтове са направени като за чуждестранни купувачи

и на скапаните им сайтове няма цени

Това, че са български, не означава, че са евтини. В интерес на истината Кросс имат доста добри модели. Нали не очакваш да ти ги подарят, защото са български? Познавам хора дето карат велосипеди за 10-на бона, а колите са им за по 3 000лв с пълен резервоар и комплект нови гуми. Така че, въпрос на приоритети.

И кой наш човек получи безлихвен кредит, че да внесе части от лошия Китай, а наши ентусиасти да работят за 300 лв по 12 часа на ден?

Няма такъв сайт "worldstopexтports.com"

Ама некой смотаняк редактор е вмъкнал едно "Т" на кирилица в името.

Еми да си проверяват написаното

Колко мразя добри новини!

Шашнах се!? Уж съм в Европа/ ФРГ/, но освен цигани и проститутки за последните 23 год. НИЩО друго НЕ е дошло от България/съжалявам/!!!!!

За съжаление, май си прав

Смени си средата , която обитаваш, пък ако те кефи - живей си сред циганите и проститутките ... Не че отричам многото такива, ама чак пък НИЩО ДРУГО ....

Недейте шумя, че ей сега ще привикат собствениците на тези фирми в "Осемте джуджета". Щастието обича тишината.

Така е. Това е един много добър и положителен отрасъл и една добра новина. Ако може да изнасаме все хубави и здравословни продъкти и да станем известни с това, а не с наркотици, проституция и коруция ще е страхотно.

А пък по износ на кенефи и бани за НАТО сме първи.

Все сме на водещи позиции, а по-заплати къде сме?

За да си износител, трябва да са ниски цените на производство, следователно и заплати. Тъжната истина на глобалната търговия в 21 век.

kalinvt

Ставаме все по добре според международния туристически сайт hikersbay.com. Заплатите ни са много по високи от Сърбия, Хърватия,Черна гора,Албания,Македония, Турция, по високи са от Босна и Херциговина, Гърция, Унгария, наравно сме с Румъния, по зле сме от Полша, Чехия. Който иска конкретни цифри може да ги види в сайта. Пък мога и аз да му ги дам.

Една от малкото хубави и положителни новини, и какви са коментарите: мафиоти, СССР и коментари без връзка с темата и главния мозък. Не знам кои са фирмите и техните собственици, но им пожелавам здраве и да направят България най-големия износител. Браво!

Значи сме цъфнали и вързали! Абе аз лично не го усещам, ама какво ли усещам аз? ;-)

Мда, а едно време в СИВ изнасяхме зарзават за сибирския кенеф! Това ни беше "икономиката"!

ей фатмак , до 1989г. само едно предприятие от един сектор като радиозавода във Варна например изнасяше продукция -радари за океански и речни кораби на стойност 2 пъти по голяма от целият днешен износ на България сумарно от всички отрасли взети зедно.

Изнасяхме таратанци! Японците ни купуваха електрокарите за да ги претопяват за олово!

Дядка, в момента БВП на България е близо 120 милиарда. В най-добрите години на соца е 86 милиарда. Сам смятай какво си произвеждал и изнасял, изкукуригало пиянде

Съгласен ! Така си беше .

666, фераритата в началото на 80-те са били по 25000 паунда. Ако ги изравниш тия милиарди в днешни пари, дали няма да са доста повече?

И колко ферарита имаш купени между 1980 и 89-а?

И номер едно по мафиоти на глава от населението

А защо не напишете кои фирми ги произвеждат и в кои селища се намират?

Та защо не са го написали?

Браво. Сега е момента някой да им открадне бизнеса. Пеевски да не спи!

Те са комбина, бе. Балкан Ловеч е на Домуза. И той е голям "производител" на велосипеди - сглобява китайски внос.

..а едно време изнасяхме консерви за СССР и нищо, че бяха пълен брак, не ни ги връщаха! Затова пък не ни ги плащаха. Съсипаха я тая държава!

Плащаха ни ги .И то с нефт!

И на гумички. Да не забравяме. Само ни е яд, че не патентовахме 'тесла' като търговска марка, но кой да знае... Сега щяхме да сме най-големите износители и на електрически автомобили, заедно с зелени емисии за германци и други пишман авто производители.