"Кармагедон" - автомобилът отново става крал в Ню Йорк

Изключително тежко задръстване, по-голямо от преди пандемията, и цяла армия нови колоездачи

Обратно в новината

Коментари - "Кармагедон" - автомобилът отново става крал в Ню Йорк | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ето в Ню Йорк колко са практични хората . Не желаят да имат автомобили . Сега заради пандемията просто им се налага и пак с отвращение си карат колите . А тук с кифленско мислене всеки не иска да си мръдне зъто да направи две крачки пеша или да използва колело или обществен транспорт. Ама имал дете как щял да го заведе на училище и после на работа . А тук в статията единия човек има три деца и пак иска да си ползва градски транспорт . В София направиха три линии на метрото , вече почти всички автобуси и тролеи са нови . Само трамваите са по-зле . Е пак българинът си иска трошката , с която зимата замърсява и въздуха , който той същия диша , иска си и да виси задръстването и да псува . Абе манталитет , какво да го правиш .

Във Варна направиха половината град синя зона. Сега в кварталите се паркира и в градинките. След дъжд и снеговалеж улиците и в центъра са кални. Като пекне Слънце целия град диша фини прахови частици.

Донякъде си прав ... Но дори и в София няма истински задръствания , само си мислим че има ... който е попадал в трафика на 10-20 милионен град знае какво е истинско задръстване.

Хората, колите купуват стари коли в Ню Йорк са хора с лош кредит, на които не им дават заем или им дават 6-10% лихва. При добър кредит новите коли ги дават с 0% лихва за 72 месеца и $0 първоначална вноска, както и средно 10% отстъпка от цената на етикета на колата. Който не иска да купува, но има добър кредит, взима чисто нова кола на 36 оперативен лизинг и след това я връща. Трафика в Ню Йорк до преди 2 месеца не съществуваше. Сега е пълна тапа. И също така е истина, че Ню Йоркчани мразят колите и мнозинството от хората са избрали да живеят без кола. Месечен паркинг в Манхатан е средно $500. По градинки и кой където му падне няма как да се спре. Глобата за вдигнати с паяк започва от $350

Аз за туй и си я обичам нашта си кочинка - щото можеш да си правиш кот си искаш, без разни тъпи правила да ти тровят живота. Е на - навремето преди 10 години се фанааме със съседа (той имаше некви връзки в общината, пък бутнахме и едни пари) и градинката зад блока (която и тогава беше в занемарено състояние) я изринахме от разните ръждасали детски съоръжения, преасфалтирахме я (за съжаление - с наши пари) и си турнахме една бариера отпред и сега си имаме място къде да паркираме винаги.

Карма. Истинската дума е Карма.

"Не искахме да правим това", обяснява Магдалена Серда, епидемиоложка, която е купила BMW седан за 35 000 dollars" - най-голямата грешка е да дадеш пари за бмв, ауди, мерседес или друга евробангия в Америка. безумно-скъпи като поддръжка и по-ненадеждни даже от азиатските коли. в пъти по-евтина американска кола е по-надеждна от пре-скъпите евро-каруци

Повечето хора избират автомобила си според посланието, което марката/модела изпращат за социалния статус на собственика. За съжаление не сме мръднали много напред в развитието си - желанието за доминация чрез подтискане на ближния е точно същата, която се ползва и при шимпанзетата например. Карам БМВ, следователно аз съм по-равен от разните там плебеи, и мога да ги гледам отвисоко, и да настоявам за специално отношение, и е абсолютно недопустимо някой под моята социална класа да ми прави забележка за каквото и да било.