Автоиндустрията у нас бие по заетост държави със заводи за коли и камиони

Изненадващо лидерите по този показател не са в Западна, а в Източна Европа

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Автоиндустрията у нас бие по заетост държави със заводи за коли и камиони Заетост значи... хм-м-ммм... заетост не означава доходи. Та ако ще си говорим за заетост... ма то робовладелският строй е бил най-доброто за човека и грижа за утрешния ден бе, кристиянчо!? Всеки е бил зает, имал е работа и канче помия... Заетост... Като взема една гьостерица и като ви подкарам по тия "автомобилни клъстери" да блъскате по 12-16часа на ден (с пътуването) за по 7-800лв чисти барабар с купоните за храна... Такава заетост ще усети, че дупетата ви паяжина ще хванат от заетост...

Добре, че са ай ти специалистите, които докарват над 10% от брутния продукт на бг.

Тъпотията с ишлимето се разви от историческия АПРИЛСКИ ПЛЕНУМ 1956 г. след който пълни тъпанари ръководеха икономиката. Априлското поколение продължава под ръководството на ББ тиквеника и недоучките от "престижните" западни университети. За 75 години няма на световния пазар нито едно идзелие основано на българска индустриална собственост.

да попитам . Вие виждали ли сте автомобилен завод какво представлява . Например в Германия БМВ в Мюнхен или Ауди в Инголщад . Май пишеме само да се намираме на работа .

България (и Малта) са единствените държави в Европа, които не произвеждат никакъв автомобил на териотирията си. Гриша Ганчев беше почнал за пореден път и всичко продължи докато Бойко и Шиши го ограбиха ... Авторът на статията май дори не разбира колко цинично звучи написаното от него. В българия се произвежда малко количество мръсно, евтино платено "ишлеме", което не носи никаква принадена стойност, а само осигуровки (и то ниски) на няколко хиляди българи заети в тези колониални фабрики !

Перфектно си го описал, Поздравления!

Докато няма произведена кола, ще си останете нископлатени горди тапицери на седалки и производител на кабели. Забрайх, почвате да произвеждате батерии скоро. Едно от най-отровните о токсични производства. С гордост най-големия завод за акумулатори в ЕС. Договорено с фондерлайен

Сега след ареста, на Бойко, трябва да по погалим дебелия задник, да не вземе да хване някоя депресия. Заводи, са заводи! Не фабрики и цехове за производство на бурмички и крушки. Завод, беше онова в Ботевград, в който се произвеждаха автобуси, всякакви. Завод беше онова в Шумен, в който се произвеждаха камиони, всякакви. Завод беше и завода за двигатели във Варна... Тези бивши ЗАВОДИ ги свързва в момента едно...всичките са руини или изобщо няма следа от тях. Та спрете с влажните целувки по гъза на Борисов...на него песента му е изпята....както на българските заводи. Не само за автомобили!

Има ли от нещо да сте доволни, червени прости кратуни? Всичко ви е криво освен спомена за Тошо!

От тебе има ли

Като тебе съсипаха и окрадоха каквото имахме

Нормално, робите са в страните от третия свят

в България в тези предприятия. Като в Китай. И като в други неразвити страни с жестоки нечовешки отношения между индивидите. Робите получават пари едва да се нахранят.

А нормалните хора им е ясно че на запад всичко е роботизирано, а тук нас ни използнат за роби да бачкаме че да не се набутват за роботи, и освен това роботите са технологии които на нас никой не иска да ни дава. Колкото по-тъпи сме толкова по-добре. Затова и ни сложиха тъпата мутра да ни затъпи на мякс за 12 години.

Като гледам е черно-бяла, ама „барната“ с Фотошоп! Да не би да е от времето, когато сглобявахме Москвич „Алеко“?

Ама сме на най- нискоя етаж в добавената стойност….. нищо почти технологично и за мислене не е тук!

Кой ти е виновен!

Традицията за корупция и политическа некомпетентност от времето на СССР е още жива. Докато хората не почнат да държат сметка на своите избраннци вместо да ги подкрепят като футболен отбор ще правим кабели, фарове и седалки и ще се поздравяваме колко много работим в автомобилната индустрия.

Сравняват някви глупости.Реално примерно крушки са нужни за автомобилите и след като са произведени и е нормално да има повече заводи и заетост покрай производството на автомобил ,а за самото му сглобяванв не се изискват толкова много хора

Четейки коментарите на дъртите червени кратуни във форума, най-добре е да затворим българския БОШ, където средната заплата е 8хиляди лева и да пратим хората в ТКЗСто да работят на полето за по 40ст на ден за да изнасяме домати за русия.

С тая средна заплата да хванеш да се гръмнеш а? Ти си ял свинско а другия зеле и средно свинско с зеле.Мениджърите може и да взимат средно по 4 или 5 бона а в производството долу може да взимат по 1000 за 200 часа труд айде малко да сме по конкретни в 21 век а не средно горе долу

8 000 средна заплата? Това не ти е министерския съвет бе!

Остави! Тези хора са мозъчно увредени и въобще не са наясно с търсенето на работна ръка и заплатите. Комунисти, сър. Те ако бяха добри икономисти, нямаше да фалираме многократно по Бай Тошово време.

Познавам робите, които тръгват в стари баничарки сутрин в 5 и работят робски труд за 600-700 лева.

Можело да има и позитивни новини

в тези заводи как работят робите. Ако за тебе това е позитивно, за нормалните хора това е ужас и безумие.

Ма сигурно Кирчо Пелтека и Рашко Дамаджаната са го сторили туй чудо! Ей така помежду другото, докато борят корупцията със изстрадалия Череп !

Аре стига ревахте бе палячовци... Се некой ви е крив на вас. . Онова дебелото преди тея бея по-убаво ли? Прост народ бедна държава !!!

Не можах да прочета цялата статия. пълна е с грешки и манипулации 1.Вистеон и Бош доколкото зная имат само инженерни центрове а нямат заводи в България ( поне не такива в авто индустрията) 2.Да сравняваш България и Италия е смешно България 6,927 милиона (2020 г.) . около 50% трудоспособно население ~3,5мил. Италия 59,55 милиона (2020 г.) . около 50% трудоспособно население ~30мил. и после Италия имали само 4,7% заети Авто индустрията и били преди нас. стигнах до тук и спрях да чета. както казва един друг коментиращ пълна стъкмистистика

Защото голям процент от дейноста на цялостното сглобяване на автомобили, камиони, автобуси се извършва от автоматизирани поточни линии и роботи..... докато в производството на отделни компоненти, части, елементи дейноста се извършва от работен персонал(предимно в държави като България евтина работна ръка) ..... от там и по-голямата заетост в сектора.... Китай удря всички конкуренти.... качество цена... вижте в тубето тяхното автоизложение....

Автиндустрията има значение за заетостта на трудовите ресурси. Разликите, които се коментират в статията, се дължат на степента на автоматизация при производството на завършен агрегат или автомобил в западната фабрика и ръчния труд в плетачницата на кабелни снопове в България. Оттам е и разликата в производителността на труда и номиналния вътрешен продукт на глава от населението. Ханс за 2021 година е произвел стоки и услуги за 50 788 евро. Пиер $45 028. Луиджи $35 585. Ганьо $11 332. Альошата $11 273.

Много обичам числа ан гро, без подробности. Тия изброените не са произвели толкова, а толкова е завъртяно чрез БВП на калпак, т.е. това е оборотът. Колкото повече отиваш към Ханс, хеле пък към Джеймз, толкова повече това са услуги, а не материални стоки. В момента, в който things get real, ще видим кой ще яде услугите, или по-скоро ще яде дървото. Саня е "направил" 10 000 долара, ама това са все суровини и материали, които стоят в основата на всяка пирамида на добавената стойност. Без изкуствените торове на Саня, интензивното земеделие на Ханс сгъва, добивите падат наполовина и... на Ханс още повече му се вдига БВПто, щото вече хлябът му е двоен, а наденичките - тройни, понеже фуражът хептен е излетял. Всичко е много по-сложно от низане на цифри по стъкмистиките.

Баахтъ и тъпата статия в стил фукане на селския идиот ! Проценти, сметки, класации .. Абе, идиотино, дали са ти да правиш най-мръсната, трудоемка, нископлатена и вредна за здравето работа по някакво производство . Ти се седнал да увещаваш пажа, ча седи на царската трапеза ! Бахти и истила бат ББ !

Комунистите пукат вени при такива новини :)

Ми напред сме защото при нас се произвеждат елементи с ниска добавена стойност- кабели, фарове, гумени елементи и т.н. Давам ви пример: В холандия в завода работи инжинер и взема 100к годишно, срещу него в българия 5 души правят фарове и мигйчи с годишна заплата 15к. Според тази измислена статия ние сме по-напред.

А бе дирчо, я прочети какво си написал. В България се произвеждат полуфабрикати, които се продават на водещи фирми. Печалбата остава в производителя на автомобили, данъците отиват в държавите ,дето са регистрирани нашите благодетели, та са отворили някакви филиали с много ниска възвращаемост на средствата, та никъде другаде не ги искат.

Автоиндустрия.... Баси вица. Ние един велосипед не можем да направим, те за автомобили говорят ха ха ха ха

Напротив, едни от най-големите производители на колелета сме в Европа.

Аха, особено ако под "производител" разбираш вносител на полусглобени велосипеди от Китай и после тук майката на Киро Гела "произвежда" като монтират двете колела, слагат веригата и забучват кормилото. Тук една заварка не се прави...

Никой производител не произвежда от нула до краен продукт. Фактът обаче е, че България е в тройката производители в Европа с милиони качествени велосипеди. Хайде сега пусни си "Калинка моя" :)

Естествено, че никой не произвежда в затворен цикъл от добива на рудата още, бе. Аз такова нещо не съм казал, пък ти ме "опровергаваш". Казах, че тук барем една заварка не се прави и всичко е игри с митническите тарифи, както и в целия ЕС, щото нали сме хармонизирани. Бабата, дето движи "Балкан" лично я знам, както и "производството" им - разопаковане и завинтване на няколко гайки, с което "частите" стават на велосипед.

А при DRAG как е положението?

Как да е? Сходна картинка е навсякъде. Тук необработената стомана излиза по-скъпо отколкото готовия огънат, заварен и боядисан детайл от Китай, а ти ме питаш как било...

Тези розови слончета сякаш излизат от устата на Еднокнижния Дебил Боко! А всъщност истината е съвсем друга. Тези продължават още да произвеждат кабели и мигачи по инерция, докато се спихнат. Има доста предприятия, които обявиха фалит и затвориха. А голяма част от този оборот се дължи на разработката на софтуер, но и той е с много близък хоризонт. А големите печалби ги прибира крайния производител на готов продукт. Те затова не ни дават да правим коли. Както и защото вече нямаме технически подготвени кадри за реално производство, а не за щракане по компютрите.

"Заетост" ... ХАХХАХАХАХАХАХАХА Тоест нискоквалифицирани и нископлатени позиции, за които не се изисква почти нищо в междуушието.

Този вариант е по-устойчив, включително и при преминаване на електро, тапицериите си остават. И не зависиш от състоянието на една фирма.

Няма новина ! На € 500 заплата за МЕСЕЦ вместо за СЕДМИЦА е напълно нормално !!!!

Нали Бойко ги рекетираше и всички бягаха ?!

Няма как да си като германците окрали златните зъби на лагеристите набутали ги у банки в швейцария и пей сърце уж все губят ама все добре щото капитала у тех с крадене бой и убиване а ти все строиш все нов строй и все беден.

nali ?

Къв ти е проблема бе лай но

Az sobstveno no nikoga nema e ovli4ala Avtoindustriata... Absolviram JURA (PRAVO) no me4taia da se slu4a vidna Advukadka. Da sam edna nova Edition na Plevako.

Според руските шпиони в България трябвя да произвежзаме ЗАЗ. По възрастните знаят за какво говоря. Или Москвич, който след една година от пускането му от завада започва да ръждясва. Да не забравяме и италианските коли правени с руска стомана. Тия хора си съсипаха реномето с тази стомана правена от олигофрени....

Ишлемето не е показател за устойчива икономика...

Ало на коя планета живеете?! Спрете наркотиците бре...

Жалко, че просто киро излъга, че ще правим електромобили. Народе, защо се лъжеш лесно?

Да шиене тапицерии за 710 лева на месец

Половината зяводи като Монтюпет например произвеждат блокове за двг сега като всичко линава на електричество какво ще ги правят тези блокове нямаме модерни технологии във века на космическите кораби да правиш главина за каруци

Ще мине на електричество след 20 години… сега има автомобили с двг и градски такива с електродвигател

Не зная кой ги поръчва и пише тези статии, но е голям мошеник, за да сравнява две съвсем различни неща! Как може да сравняваш високо платените работници в големите заводи в Западна Европа с някакви скапани и ниско платени фабрики в България? Как може да броиш тези предприятия у нас за някакви нормални при положение, че в тях работи абсолютно неквалифициран персонал- най-вече цигани, които масово не могат името си да напишат? Жуналистиката явно се практикува и от подобни субекти каквито са и в предприятията у нас.... Неграмотност до дупка!

СНимката от завода в кой град е???? Верно едно време преди десетилетие имаше нещо по варненско с крайслер, което приключи много бързо! Мен ме интересува какво правим с цените, които се вдигат, а по медийте само за Украйна говорите, но цените скачат,а доходите са гипсирани.

Благодарим ти, Плевнелиев! Това е посоката. От кенеф до водещ производител. Имаме още път.

Най много заводи на балканите има в Турция. Те са на първо место. Не само за автомобили, но и за бяла техника и каквото се сетите. Дори не са в ЕС. Там иса първенци. Ние сме последна дупка на кавала!

Ти се радвай че сме на кавала че доскоро и дупка не бяхме.

Нещо не си наясно с поговорката. Ще ти го обясня просто. Последна дупка на кавала значи най зле. Няма на къде повече!

Ние сме най-зле ама от какво? От елита на света - ЕС. Други били уж много добре ама къде? В Замбинистан

Истината е че и за медицина ходиш там да се лекуваш

Защото правим предимно чипове и компоненти, които са дефицит сега.

заглавието и паднах от смях!! Каква авто индустрия има в гетото на Европа!???? Производство на кабели тр прави авто пройзводител?????? Испания например с една марка собствена автомобилна-пройзвежда по 3. 1млн автомобили годишно, като само Германия е пред нея в Европа с 3.9 млн автомобила!!!! Биене в гърдите - най-българската черта!

в Испания има заводи на Рено, Ситроен-Пежо, Мерцедес, Сеат, Нисан и Форд(най-големия в Европа)

Като не си ходил на училище поне си купи правописен речник. Пише се проИзводител,произвежда

България е колония, за производство на евтини суровини и материали. А внася високо-технологични (скъпи) продукти. Заетостта не е решаващ показател за развитие, принадената стойност на труда е определяща, а тя у нас е ниска. В България е разрешено евро-фондове да се харчат за пътища и друга логистика (за да може да се движат по-лесно западни стоки), или разни проекти за градинки, стадиони в полето и др. Няма да видите високотехнологичен БГ завод, или поне цех. Добрите специалисти (учили за сметка на нашето общество), ще се реализират на запад (и не само), а тук ще ковем палета.....

"В последните 10-15 години България се наложи като един от факторите в автомобилната индустрия и то доста добре развиващ се." Добре че беше Бате Бойко. А сега ще му ядете оная работа, смотаняци.

Надали, щото ти вече си му я засмукал.

Знам поне два френски, един италиански марки, които се сглабят в турция, а частите им са предино немски, не съм видял част на която да пише БГ, като страна създател. Но явно сме напред. НА думи!

Да не би Кирчо да се договори да произвеждаме някоя свинска опашка за кабелите на някой Форд, който вече не се произвежда, но трябва да имат резервни части? Кожи е някой опъковъчен материал за резервните части да е до говорил.

чел подобна глупост . Това платена статия ли е ?

Като гледам заглавието ииии просто я пропускам! :)

Да благодарим на престъпника Боко за това че отблъсна всички сериозни автомобилни инвеститори и сега дишаме праха на мамалигите ! Ама то не става както с Божков, пликче на Севи и всичко е ток и жица.

Румънците си бачкат с франсетата от преди комунизма. Няма какво да се звериш. Имат си Тяхма марка коли и продават. Ние нямаме нищо!