Аврамова загатна за по-високи тол такси и повече обхванати пътища
Много са второкласните пътища и по тях се движи голям тежкотоварен трафик, който в момента не се таксува
Обратно в новинатаКоментари - Аврамова загатна за по-високи тол такси и повече обхванати пътища | Бизнес.dir.bg
Коментари
"658 520 732 лева са от електронни винетки и 111 741 289 лева са от тол такси." Значи пак камионите трошат пътищата, а плащаме ние с леките коли. Ама те като заплашиха, че ще стачкуват и веднага клекнаха и им намалиха тол таксите, а ние с винетките си плащаме като попове и си мълчим.
Та не разбрах за какво ще плащаме повече? Пребивавам в България не повече от 3 м. годишно, а си плащам винетка за нещо, което не ползвам само, защото 3 месечни винетки са по- скъпи от годишната! От Турция до Норвегия водачите ползват тол машини, намиращи в автомобила и заплащат за толкова, колкото са ползвали! И навсякъде има алтернативни маршрути от пътища, които са успоредни или почти на заплатените, с качество, не по- лошо от Бойковите " магистрали". Само у нас като оправдание за несвършена работа по пътя се използват ограничаване на скоростта вместо незабавен ремонт или " несъобразена с пътните условия скорост".
Доста глупави хора пишат коментари. Обхватът означава за кои пътища ще се изисква тол такса, а не че ще ви включат таралясника към системата за тол такса. Като цяло обхватът и цените са орязани, заради протестите на превозвачите, които рушат пътищата, ама не искат да си пипат цените за превози и затова не искат да плащат тол. Време е таксите и обхвата да съответстват на планираните в началото, за да имаме приходи за поддръжка и ремонт на пътищата. Друга опция няма за БГ. Никой не иска да се вдигне акциза за горивото или ДДС.
Тол таксите не се отнасят за пътническите автомобили, а само за автобуси и тежкотоварни. Нека хора, които не карат камиони и автобуси да не се оплакват от тол таксите моля.
Точно това казва и министъра - да разширим обхвата. След тежкотоварните ще обложат и служебните коли, а после всички.
Да, обаче кой ще плати тези такси? Крайните потребители - пътници в автобусите и купувачи на стоките, транспортирани от камионите. Изобщо всеки корупционен акт в крайна сметка идва при най-дребния данъкоплатец, който пълно 99% от бюджета. Виждате тук как са събрали няколко милиарда от тези такси. В същото време Лукойл не плаща данък печалба и само те си знаят колко са скрили от акцизи. Другите големи също лъжат. И накрая кой ще плати - най-малкият, последен във веригата.
„Когато една компания или един човек харчат повече, отколкото изкарват, те фалират. Когато правителството прави същото, то ви праща сметката“ Р. Рейгън
Аз бих попитал тази госпожа в коя друга държава се плащат такси за движение по пътища извън магистралите. А тази ще обхваща и второкласната пътна мрежа. Некадърници.
Най голямата загадка е да намериш Европейски пътища в България. Тръскащи надупчени кърпеж за милярди са кръстени магистрали
Само така на този прост и глупав Българин Смъкнете му и последната риза та да му е студено и да не излиза на вън на митинги
Нещо не се получи с печатницата му за кинти-ТОЛ системата, но затова пък системата на шкафчето е безотказна!
Този ТОЛ щеше да носи над 2 милиарда. След това стана 1 милиард. След това стана 700 милиона а то какво стана малко над 100 милиона. А платихме за тази простотия 300 милиона които три години ще се изплащат. По-добре си беше старата система с винетките, да цял свят е с ТОЛ но го правят както хората а не като при нас.
Подсещам министърката да се въведе чекмедже такса за всички пътуващи по магистралите. Така де, той ни ги направи, той да събира таксите.
А бе ти милионите за нищо ги имат. тежкотоварен трафик е платил 6 пъти по-малко от личните автомобили, а какво се кълняха управляващите - който разрушава повече ще плаща повече...нещо май замирисва на огромна лъжа.
то пътища няма те пари ще събират. за какво да плащаме за дупките и свлачищата ли дето затрупват коли.
Естествено, че е права и напълно я подкрепям. Само едно не мога да разбера - за какво ни е изобщо държава, за какво плащаме преки и косвени данъци и за какво поддържаме 700 000 сган в бюджетния сектор, вкл. и на тая идиотка.
Леките коли да си плащат на магистралите. Който ползва, той да плаща, а не всички както при соца.
Тя съобщи, че от януари 2019 г. приходите от електронните винетки и от пътни такси са в размер на 770 262 021 лева, като от тях 658 520 732 лева са от електронни винетки и 111 741 289 лева са от тол такси. Приходите от държавни такси за 2020 г. са 378 760 625 лева, а приходите глоби, санкции и неустойки - 12 095 613 лева, като от компенсаторни такси, преди издаване на електронен фиш - 11 800 640 лева. Опаааа ч чакайте малко. Значи целият тежкотоварен трафик е платил 6 пъти по-малко от личните автомобили на гражданите? Ако това е вярно моментално замислилият тази идиотщина трябва да бъде затворен
третокласните пътища даже в Африка нямат тол такси явно сме по-изпаднали и от африканските държави
Евро пари,наши пари и сега рекет до дупка.ЕЙ ИЗРОДИ ДЪРЖАВАТА Е ДЛЪЖНА ДА ПОДСИГУРИ БЕЗПЛАТНО ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА.ХЕМ ЩЕ ПЛащаме огромните дългове дето герб само тегли .Много сте нагли и арогантни.СТИГА НИ ПИХТЕ КРЪВТА.ИЗБОРИ ИДВАТ.......