Коментари - АПИ: Няма монопол при доставчиците на тол услуги | Бизнес.dir.bg
назад

АПИ: Няма монопол при доставчиците на тол услуги

В управлението вече са назначени 677 служители

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - АПИ: Няма монопол при доставчиците на тол услуги | Бизнес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Събраните 3.7 милиона лева не могат да покрият само заплатите от началото на годината на 677-те служителите на НТУ, камо ли останалите разходи покрай тях. Възниква въпросът какво налага съществуването на такава структура и защо този контрол не е при КАТ?

677 служители за нещо, което е изцяло автоматизирано, компютъризирано и се управлява от софтуер? Това са пари над милион на месец с осигуровките. Ако някой не си плаща, защо да няма автоматично подсещане и при отказ програмата да изпрати искане за изпълнение в НАП?

670 калинки и трима да поддържат софтуера.

Нее, 677 служители за една система, която дори не работи, клатят си краката и си вземат заплати.

експерти разкриват, че в България от 3 месеца няма специализиран хеликоптер за спасителни акции, което ни прави единствената държава в ЕС без въздушна линейка. „Шест години ние не получихме никаква подкрепа от държавата, каквито и опити да сме правили, каквито и разговори да сме се опитвали да водим, държавата твърдеше, че не съществуват нашите хеликоптери, че тук не съществува хеликоптерно спасяване. В същото време за този период ние имаме спасени над 20 живота и над 50 участия в определени мисии", споделя с огорчение пред Свободна Европа Георги Спасов, собственик на фирмата Хели Ер, която до неотдавна е поддържала медицинските хеликоптери у нас. Важното е да возим футболистчета от Бистрица

много проста ми се види цялата тая работа. усложнете я още малко...

а защо ни е тол?