Компанията Access Finance, част от портфолиото на Management Financial Group (MFG), която стои зад успешните на няколко европейски пазара брандове Бяла Карта и AXI Card, официално вече оперира в Испания от началото на февруари 2021 г. Началото беше поставено с първата заявка за AXI Card, получена в 23:25 испанско време на 1 февруари. Само през първата седмица бяха получени над 1200 заявления за карти от потенциални клиенти, като компанията вече обработва стотици заявки на ден. Първите карти AXI Card са вече в ръцете на своите притежатели, които вече се възползват от тях.

Амбициите на компанията за развитие на местния пазар са да достигне 100 000 активни карти AXI Card през 2023.

Подготовката за навлизане на испанския пазар включва сериозен анализ на потребителските навици и нужди, поведението на пазара, преговори с различни доставчици, интеграция, подбор на първоначалния екип, който да ръководи местните операции. Дори пандемията от COVID-19, засегнала сериозно редица бизнеси по целия свят, не успява да стопира намеренията на Access Finance.

AXI Card е насочена към активните потребители в големите градски райони на възраст между 25-60 години, които имат опит с технологиите и търсят спокойствие и евентуално покриване на спешни нужди между заплатите.

"Предвид начина на живот в страната, кредитните карти са особено популярни, което създава благоприятна пазарна ниша за навлизането на нов, модерен и високотехнологичен бранд като AXI Card.", коментира Димитър Продански, който отговаря за международните проекти на Access Finance и е CEO на испанското дружество.

Нашата визия е да предоставяме финансово включване на всички без оглед на моментното им финансово състояние и социален статус и така в полезрението на компанията влизат често пренебрегвани от финансовите институции клиенти, които също заслужават шанс за по-добър живот като пенсионерите, собствениците на малък бизнес, чужденците, пребиваващи в Испания, и други", допълва той.

Предимствата са много - по-ниски лихвени проценти в сравнение с конкуренти, значително по-висок процент на одобрени клиенти в сравнение с традиционните банкови карти, без такси за обслужване и теглене от банкомат, бързо разглеждане и одобрение. Предвид и гъвкавостта при погасителните вноски клиентите на AXI Card в Испания дори ще могат да си спестят доста пари, използвайки картата, в сравнение с други кредитни клинии и продукти.

Към момента клиентите на компанията се обслужват от постоянно разсрастващ се екип от професионалисти в различни направления, които имат подкрепата и на компанията майка - Access Finance. Мениджмънтът на компанията в лицето на Хуан Пабло Месерейес, главен оперативен директор на испанското дружество, е участвал в подготовката и навлизането на пазара на европейски пазарни лидери във финансовата индустрия 4Finance, Creamfinance and CCLoan, a Рубен Андраде, директор кол център, има богат опит с клиенти като Facebook, Apple и Netflix. И в момента компанията активно попълва позиции в направления, покриващи разнообразните бизнес нужди.

"Амбициите ни не се изчерпват с това. След успешния старт на операциите ни в Испания вече работим по отварянето на още един западноевропейски пазар, както и по излизането ни извън рамките на Европа", споделя Цветан Кръстев, главен изпълнителен директор на Access Finance.

"Успешната експанзия на Access Finance в Западна Европа е поредна стъпка в развитието на постоянно еволюиращата финтех екосистема на Management Financial Group. Разширяваме постоянно пазара на високотехнологични, лесни и интуитивни финансови услуги за всеки - без оглед на настоящото им финансово състояние. Нашите клиенти растат и се развиват с нас", коментираха Станимир Василев и Неделчо Спасов, акционери в MFG.

 

* В материала има продуктово позициониране