Вече втора поредна година Kaufland България развива мрежа от фермерски щандове, специално обособени на територията на хипермаркетите си в страната. Към април 2020 година компанията има вече 16 щанда, в които предлага продукцията на над 20 малки и средни български производители и семейни мандри и ферми от различни български региони. По този начин общо близо 100 млечни и месни продукта намират пазар в обектите на търговската верига в София, Пловдив, Варна, Велико Търново, Горна Оряховица и Русе.

Най-голям брой фермерски щандове Kaufland има в хипермаркетите на компанията в София - 6, Пловдив - 4 и Варна - 3. В тях към момента преобладават млечните продукти, над 70 вида, следвани от колбасите - близо 25.

"Фермерските щандове на Kaufland са израз на дългогодишната ни визия да осигурим видима и ексклузивна трибуна на регионалните производители, малките мандри и семейни ферми в нашите хипермаркети. Обратната връзка от нашите клиенти е изключително позитивна, затова за по-малко от две години изградихме 16 такива щанда там, където интересът е най-голям. Дългосрочната ни цел е скоро мрежата ни от фермерски щандове да покрие всички наши филиали в страната. И това е само един от начините, по които устойчиво подкрепяме родното производство", сподели Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България.

Фермерските щандове в различните градове предлагат продукцията на малките производители, които се намират в околностите на конкретния град. Предлагат се чисти продукти, без добавки, чието високо качество компанията тества и контролира предварително.

Устойчивото партньорство с българските производители - малки, средни и големи - е приоритет на Kaufland България от самото начало на компанията у нас. Днес над 60% от производителите, с които търговската верига работи, са български, а над 85% от оборота е формиран от български доставчици. Голяма част от тях растат заедно с веригата и благодарение на националния пазар и ценно ноу-хау, което тя предоставя за тях. Като стабилен и надежден партньор Kaufland гарантира и изкупуването на всички договорени обеми продукция, като по този начин гарантира сигурност за производителите, с които работи. До края на 2020 година компанията ще увеличи с 30% броя на производителите, с които сключва договори за изкупуване на продукцията.

В редица от ключовите за българския потребител хранителни категории процентът на родно производство преобладава - 72% от месото и месните продукти в асортимента на веригата са български продукти.

Следват хлябът и хлебните изделия с 67% и млечните продукти с 65% родна продукция, която намира място на рафтовете на Kaufland в цялата страна. При сезонните пикове на плодовете и зеленчуците делът на българските продукти също доминира.

Kaufland България разчита на 10 български производители и при производството на някои от собствените си марки продукти кисело мляко, крема сирене, вода, безалкохолни напитки и бира.

Всеки български продукт в асортимента на компанията е обозначен със сърце в цветовете на трибагреника. По този начин клиентите на веригата могат лесно да се ориентират в избора си на родни продукти в Kaufland.

Можете да се запознаете с малка част от производителите, с които Kaufland България си партнира, тук.

*Рекламна публикация