От този месец всички рекламни материали на УниКредит Булбанк - плакати, листовки и брошури, ще се отпечатват на рециклирана хартия. Инициативата е продължение на кампанията „Зелена поща“ за отказване от хартиени извлечения и подмяната им с електронни.
Началото на „Зелена поща“ беше поставено през март миналата година от главния изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Левон Хампарцумян, който залепи последната част от рекламния плакат на кампанията върху сградата на УниКредит Булбанк на пл. „Света Неделя”. Изчисленията на управление „Бизнес комуникации“ на УниКредит Булбанк, че годишното потребление на хартия за производството на рекламни материали за банката е около 6 тона. Това означава, че с тази еко-инициатива ще  бъдат спасени поне 102 дръвчета и спестени 8640 литра нефт, 24 000 кв.ч. енергия и 159 180 литра вода годишно.
„В разработването на този проект вложихме много усърдна работа, предвид всички основни фактори, които бяха водещи за нас. В основата на тази инициатива стои желанието ни за опазване на околната среда. Тази промяна в никакъв случай не повлия на качеството на печат на рекламните материали, което за нас като рекламисти е от изключително значение. В заключение мога да допълня, че промяната на вида хартия, не води до оскъпяване на материалите, което е съществен детайл за нашите акционери“, коментира Мирослава Иванова, Директор „Бизнес комуникации“ в УниКредит Булбанк.
УниКредит Булбанк води целенасочена политика за опазване на околната среда от 2008 г., когато банката даде началото на своята Национална зелена програма със засаждането на 400 дка гори край Стара Загора и възстановяването на еко пътека във Витоша. Последователно през годините, УниКредит Булбанк възстанови еко маршрута до скалния феномен Дяволското гърло в с. Борино и осигури средства за закупуване на фотокапани, които бяха монтирани в няколко природни парка.